Appartement Irini

Meer appartement info

67 reviews over Appartement Irini

• 9Rick13-08-2013

Geweldige vakantie

we zijn nu net een week terug vanuit cherso en we hebben echt maximaal genoten. en Irrini heeft hier zeker heel veel aan mee geholpen. voor jongeren een perfect appartement alles op loop afstand. en gigantisch aardig personeel die alles voor je willen doen.

wij hadden een mooi groot balkon, kamer was erg schoon echt helemaal top. bijna om de dag komt de schoonmaakster even langs dus niks te klagen:)

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9rishie oedit27-08-2012

Zeer vriendelijk personeel

Ik had een studio geboekt met zeezicht als preferentie. We kwamen om halfvijf in de ochtend aan. De receptie was al gesloten maar de sleutels lagen al klaar met een welkom briefje. In het appartement aangekomen waren we blij verrast met 2 kamers en 2 balkons waarvan 1 met zeezicht. De volgende dag vertelde de eigenaresse mij dat zij mij dat appartement had gegeven omdat ik gevraagd had om zeezicht en de studio’s hadden dat niet. Uiteraard hoefde ik niets bij te betalen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8vakantieliefhebber15-06-2012

Perfect appartement voor jongeren

Voor de examenreizen hebben wij voor deze accomodatie gekozen. We waren zeer tevreden, er was een zeer fijn strandje op 50 m van het appartement. We hadden zeezicht. Het was schoon. Er was wel veel kapot, zoals deuken in de deur, maar hier moet je gewoon foto's van maken bij aankomst. We hebben overigens al onze borg teruggekregen, terwijl er nog glazen gesneuveld zijn. Verder zijn de gastvrouw en haar zoon heel aardig en ze heeft zelfs een keer spaghetti voor ons gekookt. Qua ligging tussen Star Beach en het uitgaansleven is dit een van de beste appartementen uit het aanbod van de jongerenreisbureau's. Star Beach is ongeveer 12 minuten lopen en het uitgaansleven 6 minuten. Er zit een supermarkt om de hoek die niet belachelijk duur is, en brood, melk, vlees en drank verkoopt, dus dat is ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10w_bijloo29-03-2012

Aardig personeel, leuke omgeving

Een van de leukste appartementen in Chersonissos, de eigenaar is een super aardige man, heel behulpzaam. Ik zou er niet gaan eten, zag er niet erg smakelijk uit. Bij binnenkomst echt positief verrast door de ruimte en het was ook mooi schoon. Het balkon was echt het einde, vele uren doorgebracht. Lekker dicht bij de stad, wel ver van starbeach, maar met de scooter ben je er zo. Je wilt ook niet elke dag op starbeach liggen en het strand is vlakbij.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8Anouk27-02-2012

Super!

Ligging is perfect. Je bent binnen no time in het uitgaansgebied en met 15min. ook op Starbeach! Prima te doen dus. Personeel is behulpzaam en super vriendelijk! Ook kun je bij dit appartement prima eten. Staat van de kamers is goed, schoonmaak kan wel ietsje beter maar niet storend. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar het app. is ook niet bijzonder groot. Kortom: een super appartement!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7ber30-08-2011

geweldig

goede ligging en goed personeel Goed eten de kamers zijn schoon

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 6jessajansen19-07-2011

Jongeren appartement

In juli 2011 zijn wij hier met 3 vriendinnen naar toe geweest. Het apaartement heeft een goede ligging. De kleine winkeltjes en restaurants zijn dichtbij en de barstreet is ook goed te doen. Alleen is starbeach wel ver om te lopen zeker overdag als het warm is. Het viel ons met binnenkomst al snel op dat er veel dingen stuk waren en ook wel vies. De eigenaren waren erg vriendelijk. De schoonmaak kan wel stukken beter. Alles was vies en plakkerig. Terwijl we met aankomst 1 uur op onze kamer hebben moeten wachten omdat die schoon gemaakt werd. Dit was niet te zien. En als we al schoon beddegoed of handdoeken kregen waren deze erg vies. Irini is aan te raden voor jongeren maar vooral niet voor gezinnen. Veel onrust maar wel erg gezellig voor jongeren!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Klaas en Jozie09-07-2011

Een prima appartement voor een leuke prijs.

Appartement prima en Poppy en haar man runnen het prima. Het werd goed schoon gehouden. Rustige omgeving en toch in het centrum.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Fons & Netty langenhof27-06-2011

geweldige vakantie

Wij waren voor de 3e keer in Irini ook deze keer weer prima verzorgd voorheen Vesna & Vasillis Nu ook met de nieuwe beheerders Poppi & George ook super gezellige en spontane mensen die ook gelijk voor je klaar staan

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Gwen06-12-2010

Geweldige jongerenplek, en de aardigste eigenaars!

Irini ligt zo ongeveer aan de boulevard van Chersonissos. Voor het avond of middag eten hoef je dus niet ellenlang te lopen. Ook de uitgaansplaatsen zitten op loop afstand. Starbeach is wel iets langer lopen, maar ook te doen. De eigenaren zijn super vriendelijk, en je kan altijd wat te eten of drinken krijgen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig