Appartement Irene Village

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Irene Village voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 146 reviews
+70/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 146 reviews
  • 6.8Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

150 Reviews over Irene Village

• 6Lotte Verheij10-01-2018

Wel oke

Heel vriendelijk maar de schoonmakers kwamen zo maar binnen zonder kloppen

• 4D27-10-2017

voor het eerst blij om terug te gaan naar huis...

het is echt basic... ultra basic... keiharde bedden, geen tv, appartement zonder apparatuur.... wij konden geen eens koffie zetten.... Er was 1 kannetje, om melk op te warmen maar.... er zat nog melk in.. denk van de vorige bewoners of de bewoners daarvoor. dit alles vind ik nog niet zooo erg aangezien ik toch alles buiten aanschaf en nuttig, maar het aantal insecten in de woning was wel even schrikken. wij kwamen om 01.00 aan en we hebben tot 02.30 kleine vliegjes en vlooitjes dood staan slaan... heb al mijn kleding in de koffer gelaten gedurende de hele vakantie. Ik ga nooit meer terug...

• 2Miss blauw18-10-2017

Walgelijk Niet er heen gaan

Walgelijk, een betere beschrijving kunnen wij niet geven van onze verblijf. Ons verblijf was kort en krachtig gezegd, Ranzig! Bad kamer zaten er nog sporen van andere gasten ( zoals haren ect ) zelfs op het toilet zaten de rem sporen er nog op. Onze lakes zaten vol met vlekken en we hadden maar één zielig ranzige laken waar we ons mee konden bedekken. Keuken had van alles maar één, wat ook al 100 keer was gebruikt. Schimmel was er overal,er was weinig schoon gemaakt maar ook onderhoudt geweest. Ook al is het een prima locatie, een schimmel infectie is het niet waard! Huishoudsters kwam ongevraagd binnen terwijl wij lagen te slapen, vol verbazing hebben we gevraagd wat ze hier ongevraagd deed.. ze ging gerust door met " poetsen " ( met vieze benodigheden alles schoon maken ) Wij zijn gillend naar een andere hotel gegaan , nooit meer en nooit meer ! Kind onvriendelijk en onbetrouwbaar + super ranzig !

• 6Geertruida17-10-2017

Niet meer naar irene Village

De omgeving is prachtig, Appartement is aan de buitenkant heel erg mooi. Zo jammer dat de binnenkant aan alles ontbreekt. 1 vieze koekenpan en een klein steelpannetje waar 2 eitjes in kunnen. Als je gaat douchen loopt het water het appartement binnen. Wij hebben dit gemeld en de manager Chris, doet alles om het naar de zin te maken. Wij kregen een andere appartement waar wel een douche cabine was. Maar ook vieze pannen en servies stond vies in de kast. De baas moet zich schamen, maar Chris doet erg zijn best en zorgt dat het toch gezellig is. Hij doet alles alleen. Hoe kan touroperator zijn mensen hier naartoe sturen. Je kan daar ontbijten, lunchen en dineren voor 5 euro, moet je wel gelijk gaan eten anders is het lauw, maar is best te doen. Chris maakt heerlijke coctails, mmmmm aardige man. Het stikt er van de muggen maar daar kan niemand iets aan doen. Al bij al hebben wij er toch wat van gemaakt en hebben wij een leuke vakantie gehad. Nooit meer met touroperator, de reisleider was behoorlijk onbeschoft.

• 2Anoniem11-10-2017

Nooit meer

Nooit meer gevaarlijk voor kinderen Alles gedateerd We hadden maar 1 glas en 1 vork in de keuken lade en de elektrische fornuis met twee pitjes deed pas na 45 min zelfs geen water koker Uit elke hoek van de straat luid hard muziek Dat verwacht je niet in oktober Voor ons geen chersonisos meer en deze app complex

• 6Susette07-10-2017

Prima om te verblijven, slapen en douchen.

Irene ligt heel rustig vlakbij (tegenaan) Starbeach. Hier zat het vol met jonge gezinnen. Mooi complex maar veel te veel gedoe naar onze smaak. Irene had een gezellige uitstraling, kleine witte 'huisjes' met blauwe accenten. Veel bloemen. Een zwembadje (weinig bedjes in de zon) en een bar (tevens het restaurant voor als je incl hebt geboekt. Appartement zelf was sober, tegen het armoedige aan. Een paar verschillende bordjes, 2 glazen (incl 1 pul). 3 kopjes... je kon bij de bar wel iets halen / lenen(bakjes of wijnglazen). Slaapkamer was prima (2e balkon) badkamer klein(!!) maar meer dan douche, wc, wasbak heb je niet nodig. Keuken ook klein. Wij vonden het te doen om een ei te bakken, meer niet. Woongedeelt wel groot maar ongezellig: simpel keukentafel en 2 betonnen banken met matras(evt extra bedden). Wij kunnen hier gerust nogmaals heen, maar ga het niet aanraden bij vrienden,tenzij ze echt goedkoop bij Starbeach in de buurt willen

• 8Mariella25-07-2017

Heerlijke vakantie gehad

Chersonissos is een erg leuke plaats. Veel winkeltjes met kleding en souvenirs. Het appartement ligt overal heerlijk dichtbij. Supermarkt om de hoek. Auto of quad huren om de omgeving te verkennen. De manager Christos heeft ervoor gezorgd dat wij een geweldig verblijf hebben gehad. Altijd even vriendelijk, veel gelachen en hij kan lekkere cocktails maken. Ik had verwacht veel last te hebben van de vele jongeren die er zijn maar dat was helemaal niet waar. Zeker een aanrader om terug te komen. Starbeach ligt heel dichtbij maar de muziek stopt daar om 24.00. Veel te doen in de omgeving. We hebben een auto gehuurd en hebben gesnorkeld. Prachtige vissen gezien. 1 minpuntje is dat de matrassen erg hard zijn. Verder inrichting simpel maar alles is aanwezig. Komen hier zeker terug!

• 7Rolf20-05-2017

Eenvoudig maar prima

Je krijgt waarvoor je betaald. Een eenvoudig, maar groot genoeg appartement. Kleine badkamer, maar om even snel te douchen kan het nog wel. Uitgebreid koken op de 2-pits elektrische kookplaat is ook geen aanrader, maar om wat water op te warmen wel geschikt. In het centrum (op 10 minuten lopen) kun je verder voor een nette prijs ook prima eten. Star Beach aan de overkant is voor een keer ook wel leuk maar als je meer van Kreta wil zien gewoon een auto huren. De manager is een aardige vent waarmee je goed een raki kunt drinken. Wij hebben een goede week gehad!

• 10Bart20-05-2017

Top locatie

Hele fijne manager , 3 min lopen van star , vrij spartaans maar prijs kwaliteit is perfect Het ontbijt is klein , wij zijn iedere dag in het dorp wezen eten

• 7Annemarie14-05-2017

Prima voor een keer

De ligging is goed, appartement verouderd maar die van ons was wel schoon. Bedden met lattenbodem waarvan de planken er regelmatig uitvielen. Elke dag werden de bedden opgemaakt maar niet verschoond. Douche is wel erg klein, wel een groot terras. Zwembad was erg koud en stelt opzich niet zoveel voor. Prima plek om te overnachten maar zou er echt geen all inclusief nemen. Veel eet tentjes in de buurt die niet duur zijn en aangezien het een klein complex is zal de keuze dan ook niet uitgebreid zijn. Er zit een nieuwe manager in die opzich tegen iedereen vriendelijk is. Alleen als hij een blauwtje loopt word hij wat minder vriendelijk ( zegt dan niks meer tegen je). Airco wilde hij 7 euro per dag voor, dat is best prijzig en hebben we niet gedaan. Verder een prima vakantie gehad

Appartement Irene Village info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar