Appartement Iliostasi Beach

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Iliostasi Beach voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 9 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 9 reviews
  • 7Waardering
  • 5.8Inrichting
  • 4.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Iliostasi Beach

• 6Sophie21-07-2009

Klein appartement en te ver van alles

Je zit ongeveer 15 min lopen van starbeach en 40min lopen van de boulevard. Erg jammer. Het zwembad is wel heel mooi en je hebt altijd plek om te liggen. Genoeg ligstoelen dus!

Het appartement is erg klein, maar niet vervelend. Om te koken is alles aanwezig.

De service is erg goed. Wij hebben gevraagd of we de dag van vertrek langer in het appartement konden blijven omdat wij pas s avonds vlogen. Dit was geen enkel probleem. Er is iemand aanwezig die nederlands spreekt! Ook dat is erg fijn!

• 6M&M27-09-2008

Kon beter!!!

We zijn hier met zn tweeen geweest van 11 aug. -22 aug. Ons appartement was overboekt, vandaar dat we hier kwamen. Kamer zag er netjes uit met prachtig uitzicht op zee. Complex was ontzettend rustig, we hadden elke dag prive zwembad! Jammer want je hebt weinig aanspraak, er werd niks georganiseerd en de bar was gesloten, erg jammer. Star beach was op loop afstand maar centrum was wel een eind weg, maar was goed te doen met de taxi. We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad. Maar appartement viel gewoon best wel tegen. Er valt best iets moois van te maken, als ze er beetje tijd in steken. Volgens jaar weer naar chersonissos, en nu maar hopen dat ons appartment dan niet word overgeboekt.

• 7jolanda09-09-2008

rustig,niet groot maar het was super!

ik vond t erg rustig(28/08/08 tot 07/09/08),wat IK wel fijn vond. alleen was er zoals andere hotels/app.niks geregeld zoals griekse avond o.i.d. (mocht je daar dan behoefte aan hebben)er is n zout water zwembad met bar maar de bar was al gesloten dus dat was geen optie om even n borrel te doen.. tis heel kleinschalig maar ik vond t super!je zit niet tussen de'herrie'van starbeach&nog geen 5 min.van t gelijknamige strandje(wat ook erg klein is maar wederom rond dit tijdstip lekker rustig.) bedjes,parasols te huur&er loopt iemand rond waar je wat bij kunt bestellen(eten/drinken) opzich is t wel een groot stuk lopen naar de grote winkelstraat met alle bars,tavernes&souvenirswinkels.dus als je wat minder goed te been bent...maar er zijn overal vol op scooters,quads&autos te huur!(voor de grote winkelstraat zijn ook wat tavernes&supermarkten) als je van strand houd zit je goed!houd je van cultuur en autenthieke sraatjes/dorpjes is dit niet wat je zoekt.. ik heb erg genoten!

• 6mark11-08-2008

Uh, omdat het niet anders was

We waren, zoals gewoonlijk, weer overgeboekt naar dit appartement. Eigenaar in het begin leuk en tof doen, daarna beetje brommen over alles.

Kamer was wel oke, niet veel bijzonders. Geen airco, dus wel hot. Douche ging nergens over. Elke keer een prive zwembad na elke douche beurt.

Al met al niet echt super. Maar goed.. Niks aan te doen.

Was hier van 27-7 tot 7-8.

• 7maxine10-08-2008

best leuk

hadden een twee-persoons kamer. het was echt super klein konden niet met zn tweeen naast elkaar door de kamer lopen. de 3-persoonskamer (van de buren) was wel wat groter. balkon was wel oke. kookset was niet echt geweldig, kon er enigsinds mee koken maar niet bakken (geen anti-aanbaklaag) er was geen karaoke. de bar was kapot netals de pooltafel. koelkastje was lekker koud en ook t minivriezertje deed t leuk. afstand tot starbeach is perfect. afstand tot de winkels is te doen naar de boulevard, uitgaan, is best ver we gingen vaak heen lopen en 's nachts terug met de taxi (8eur) prijskwaliteitverhouding is oke.

• 7Maxine10-08-2008

Best te doen

• 10mandy04-08-2005

Iliostasi is echt een super appartement. het ziet er mooi uit van buiten en van binnen en je hoeft echt niet perse de taxi te nemen om naar het centrum te gaan. ik en mijn vriendin hebben het elke avond lekker gelopen en dat vonden wij heerlijk. Die wandeling savonds als je uit de kroeg komt, echt perfect, daarom vind ik de ligging van iliostasi perfect. wel jammer dat je zo met je boodschappen moet sjouwen ja dat is wel wat ver om mee te lopen. Petros de barman is perfect!!! RESPECT!!!

Groetjes Mandy, Tilburg 4-15- Juli 2005

• 8Susan02-08-2005

Het appartement ziet er supermooi uit van de buitenkant! Het is niet supergroot, er zijn 3 verdiepingen. Het was een aardig stukje stukje lopen naar de supermarkt (10 minuten) en naar het centrum kan je beter de taxi nemen want daar doe je ruim een half uur over. Wel is het leuk dat je dicht bij Star Beach zit, het waterpark. De service vond ik goed, er werd ook iedere dag schoongemaakt en je kreeg 2x per week schoon beddengoed en handdoeken. Als ik kijk naar wat anderen hebben betaald voor hun vakantie, is dit zeker een goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 7miriam25-07-2005

Op zich een net en schoon appartement. Wij hadden een 1 kamer app geboekt maar kregen een 2 kamer app. op zich netjes. Met zwembad zicht, het complex staat op een rustig plekje, maar je hoort wel een drukke weg maar daar ben je zo aan gewend. onze eerste indruk viel wel een beetje tegen omdat de foto's in het boek er anders uit zagen. ook moet je oppassen met zee zich want dit heb je alleen als je helemaal bovenin zit. anders kijk je tegen de bomen aan. mij hier prima vermaakt maar het was wel ver van het centrum af, maar een taxi kost maar 5 euro!!! het is een ideaal app voor mensen die wel van rust houden en niet te grote eisen stellen aan een app. o ja en het balkon was mooi groot!!!! en nog 1 nadeel, de douche kun je niet op een haakje hangen, deze moet je dus hele tijd vast houden, maar dit schijnt overal te zijn??? en soms een koude douche!! veel plezier als je hier heen gaat

• 6bob18-06-2005

als je van volledige rust houd is dit de ideale plek, alleen petro de barman probeert wat leven in de brouwerij te brengen,kijk uit want alleen 2 en 3 hoog hebben zeezicht, de manager probeerde mij af te zetten met de safe, 20 euro bij zijn vrouw 15 euro

Appartement Iliostasi Beach info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij