Hotel Ilios

• Animatie

51 reviews over Hotel Ilios

• 2019
    9Sandra10-09-2019

Super vakantie en superhotel!

Wij hebben echt een supervakantie gehad bij illios,oke de kamer viel even tegen toen we binnenkwamen, maar joh je slaapt er alleen maar en de bedden waren voor ons gewoon heel goed en ik heb heerlijk geslapen in ieder geval..elke dag kregen wij schone handoeken..het eten was echt super... ruime keus aan salades en de lunche en avondeten werd elke dag opgediend i.p.v dat we hoeven te graaien in bakken waar iedereen met zijn handen aanzit , en het een verrassing was wat we elke dag kregen.heerlijk gegeten in ieder geval! Kan menig 4/5 sterren hotel nog van leren! Het ontbijt was iets minder vond ik zelf.geen variatie. maar oke wat eet je thuis ook gewoon een boterhammetje of yoghurt toch? En dat voor een 3 sterren hotel nee hoor niks te klagen daarover!.personeel is supevriendelijk..zwembad op het dak met poolbar ook helemaal prima ..super mooi uitzicht.en de ligging ook ideaal,alles op loopafstand.top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Désirée Brouwer10-09-2019

waardeloze vakantie waar we teveel voor betaald

bizar slecht,veel te veel betaald voor deze all inclusive vakantie in dit hotel waar geen sprake van all inclusive is.Kamers zijn smerig,bedden worden niet opgemaakt,er lag al 2 dagen glas op onze vloer en na de 3de dag hebben we gesmeekt of ze het op wilde ruimen,er zou een minibar in de kamer zijn,alleen die is in alle kamers wel leeg en dien je zelf te vullen,viezigheid onder de bedden,2 verschillende keramieke bekers die we elke dag zelf schoon moesten maken en er zat zelfs een scheur in,allemaal beestjes in de kamer,toilet dat een hele vieze rand aan de onderkant had,en water liep er aan de onderkant uit als we doortrekden,gele stopcontacten,kringen van een beker op het nachtkastje,zelfs beestjes in een schilderij dat er hing,douche en je haar wassen kan wel alleen moet je gebukt staan om er onder te passen want de slang is veel te kort,onbeschoft personeel,vergeelde handdoeken,een tv die het niet deed ,na 3 x gevraagd te hebben

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Harry K.22-08-2019

Prijs/kwaliteit zeer goed

Ook wij waren verrast door het aanbod van salade met pasta bij onze aankomst middernacht, zelfs in luxere hotels nog nooit meegemaakt. Eerste indruk van de kamer, simpel maar heel schoon en netjes. Inderdaad is de badkamer niet super groot, maar goed te gebruiken, en ook heel schoon. Gedurende onze 2 weken werd er zeer goed schoongemaakt en om de dag (soms elke dag) schone handdoeken (misschien helpt het dat je ook gewoon de schoonmaak groet?) Indien mogelijk, neem een kamer aan de achterkant van het hotel, de voorkant ligt zo goed als aan een doorgaande straat Personeel was allemaal erg vriendelijk. Vooral met de Nederlandse receptioniste regelmatig een praatje gemaakt en van haar tips gekregen voor de uitstapjes met onze huurauto. Maar ook de andere dame van de receptie was zeer spraakzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rene08-07-2019

Super hotel, goeie ligging aardig personeel en goed eten

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7eric roelofs12-08-2016

nog een keer

goede ligging nabij strand en uitgaansgebied met restaurents,winkels etc,vriendelijke medewerkers hotel is basic voor ons goed genoeg omdat we daar alleen slapen en ontbijten(=basic)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10vakantieganger16-08-2013

gezellig

eenvoudig maar gezellig hotel,centrum op nog geen 3 min loopafstand,bushalte vlakbij,personeel behulpzaam,zwembad op het dak van het hotel met mooie uitzichten.wij hebben een toptijd gehad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7matthijs10-05-2012

illios

hotel illios int tigaki, eten is niet echt lekker

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Conny04-04-2012

eenvoudig maar goed hotel

Het hotel is eenvoudig maar goed als je niet om veel luxe geeft. Wel hoor je de drukke weg goed. Het ontbijt is net voldoende en 's-avonds ruim voldoende door het saladebuffet wat er bij is. Personeel erg vriendelijk, op onze laatste dag werden we uitgenodigd om mee te eten met hun, het was hun laatste werkdag. Na ons vertrek ging het hotel dicht voor de winter.

Gereisd met partner in september 1999

• 8rotterdammertje24-06-2011

echt goed te doen

We hebben een geweldige tijd gehad,er was wel wat angst aangezien wat we gelezen hadden op internet maar dat is ons echt meegevallen,vriendelijk personeel,ontbijt simpel maar echt zeker goed te doen,3 verschillende soorten jam,vers brood,cornfalkes,cake enz.Zwembad op het terras waar je chersonissos een beetje kan overzien.Als we weer naar kreta gaan gaan we zeker weer naar ilios.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Chantal24-08-2009

Viel reuze mee!!!!!!!

Wij zijn een paar dagen in hotel Ilios geweest en waren op het ergste voorbereid ivm de slechte recencies. Eindconclusie geen slecht hotel en zeker goed te doen. Bed was goed en kamer ook badkamer was wel erg klein! Ook krijg je maar eens op de 2 dagen schone handdoeken wat wel een nadeel is. Als je erg op luxe gesteld bent is het geen aanrader maar als je je een beetje kunt behelpen is het zeker goed te doen. Over het eten kan ik niet oordelen maar wat ik gezien heb zag er niet slecht uit. Verder vrij vriendelijk personeel. Voor mensen die veel ondernemen een mooi land.

Gereisd met partner in augustus 2009

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats