Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

6.3VoldoendeScore uit 59 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

59 Reviews over Ilios

• 5Tanja Apeldoorn28-06-2022

Zeker geen aanrader

Het hotel is oud, kamers klein douche kan je geen douche noemen de kop van de douche hoort niet bij de stang dus vloog elke keer uit de houder, savonds na 22.00 uur is de douche koud voor airco moet je nog 7 euro per dag betalen . Eten is waardeloos geen keuze en van de 10 dagen waren de meeste slecht. Het personeel is ontzettend vriendelijk helpen je met alles hoe laat het ook is, Nederlands sprekend vrouwtje is een schatje. Voor mij 1 x en nooit meer

• 9Sandra10-09-2019

Super vakantie en superhotel!

Wij hebben echt een supervakantie gehad bij illios,oke de kamer viel even tegen toen we binnenkwamen, maar joh je slaapt er alleen maar en de bedden waren voor ons gewoon heel goed en ik heb heerlijk geslapen in ieder geval..elke dag kregen wij schone handoeken..het eten was echt super... ruime keus aan salades en de lunche en avondeten werd elke dag opgediend i.p.v dat we hoeven te graaien in bakken waar iedereen met zijn handen aanzit , en het een verrassing was wat we elke dag kregen.heerlijk gegeten in ieder geval! Kan menig 4/5 sterren hotel nog van leren! Het ontbijt was iets minder vond ik zelf.geen variatie. maar oke wat eet je thuis ook gewoon een boterhammetje of yoghurt toch? En dat voor een 3 sterren hotel nee hoor niks te klagen daarover!.personeel is supevriendelijk..zwembad op het dak met poolbar ook helemaal prima ..super mooi uitzicht.en de ligging ook ideaal,alles op loopafstand.top vakantie gehad!

• 2Désirée Brouwer10-09-2019

waardeloze vakantie waar we teveel voor betaald

bizar slecht,veel te veel betaald voor deze all inclusive vakantie in dit hotel waar geen sprake van all inclusive is.Kamers zijn smerig,bedden worden niet opgemaakt,er lag al 2 dagen glas op onze vloer en na de 3de dag hebben we gesmeekt of ze het op wilde ruimen,er zou een minibar in de kamer zijn,alleen die is in alle kamers wel leeg en dien je zelf te vullen,viezigheid onder de bedden,2 verschillende keramieke bekers die we elke dag zelf schoon moesten maken en er zat zelfs een scheur in,allemaal beestjes in de kamer,toilet dat een hele vieze rand aan de onderkant had,en water liep er aan de onderkant uit als we doortrekden,gele stopcontacten,kringen van een beker op het nachtkastje,zelfs beestjes in een schilderij dat er hing,douche en je haar wassen kan wel alleen moet je gebukt staan om er onder te passen want de slang is veel te kort,onbeschoft personeel,vergeelde handdoeken,een tv die het niet deed ,na 3 x gevraagd te hebben

• 7Lisa09-09-2019

Prima eenvoudig resort.

Het verblijf lag heel centraal en heel dicht bij het centrum en uitgaansgebied. Jammer was dat ze adverteren met buffet, maar dat je een vast maaltijd (zonder keuze te kunnen maken) krijgt geserveerd. Het eten dat geserveerd werd was goed. Bedden waren nog harder dan gewoonlijk in andere resorts en ik vond het slecht dat je voor airco en een koelkastje extra moet betalen. De kamer was erg klein. Er was bijna geen plek om je koffer te openen.

• 9Es06-09-2019

Supervakantie

We hebben een supertijd gehad in hotel ilios. Er is een Nederlands sprekende receptioniste die goede tips heeft en weet wat er waar allemaal te doen is. Zo hebben wij de zigeunermarkt in heraklion bezocht, en zijn we naareen Griekse avond in het oude chersonissos geweest. De kamers waren schoon en de bedden sliepen heerlijk. Het eten was een groot feest! 't ontbijt was gewoon basic, maar smiddags en 'savonds werden we echt verwend met heerlijk vers en warm eten wat aan tafel geserveerd werd en je kon aanvullen met het buffet. Het zwembad was heerlijk om lekker af te koelen en te genieten van het uitzicht. Er zijn genoeg ligbedjes. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Wij hebben een top vakantie gehad!

• 9Harry K.22-08-2019

Prijs/kwaliteit zeer goed

Ook wij waren verrast door het aanbod van salade met pasta bij onze aankomst middernacht, zelfs in luxere hotels nog nooit meegemaakt. Eerste indruk van de kamer, simpel maar heel schoon en netjes. Inderdaad is de badkamer niet super groot, maar goed te gebruiken, en ook heel schoon. Gedurende onze 2 weken werd er zeer goed schoongemaakt en om de dag (soms elke dag) schone handdoeken (misschien helpt het dat je ook gewoon de schoonmaak groet?) Indien mogelijk, neem een kamer aan de achterkant van het hotel, de voorkant ligt zo goed als aan een doorgaande straat Personeel was allemaal erg vriendelijk. Vooral met de Nederlandse receptioniste regelmatig een praatje gemaakt en van haar tips gekregen voor de uitstapjes met onze huurauto. Maar ook de andere dame van de receptie was zeer spraakzaam.

• 9Rene08-07-2019

Super hotel, goeie ligging aardig personeel en goed eten

• 6Vos06-07-2019

Was goed maar te warm

Hotel was goed , maar badkamer erg verouderd en voor de erco bij betalen 7 euro per dag .

• 9Louisa Martinez30-05-2019

Knusse en familiare stemming

Hotel Ilios. Mijn verwachtingen werden al overtroffen op het moment dat ik om 23.oo aankwam en er na het inchecken een bord salade en pasta op mijn stonden te wachten. Wat een service! Luxe moet je hier zeker niet verwachten, daar betaal je ook niet voor. Vriendelijk personeel krijg je er wel voor terug. Elke dag wordt er rond 10.oo schoongemaakt en de handdoeken zijn geweldig! Ik koos voor all-inclusive en dat is prima te doen. Ontbijt, 2x per dag warm eten en alle drankjes tussen 10.oo en 22.oo. Het eten wordt geserveerd, er is alleen een saladebar waar je zelf kunt kiezen. Simpel maar lekker eten. Supermarkt op nog geen 300m afstand die elke dag is geopend van 08.oo tot 23.oo en met dit hotel zit je precies aan het begin van de lange straat die zich Chersonissos laat noemen. Bij de zee ben je ook binnen 250m. Heerlijk alles op loopafstand. Simpel (maar knus) hotel maar wel een toplocatie!

• 7eric roelofs12-08-2016

nog een keer

goede ligging nabij strand en uitgaansgebied met restaurents,winkels etc,vriendelijke medewerkers hotel is basic voor ons goed genoeg omdat we daar alleen slapen en ontbijten(=basic)

Hotel Ilios info

Het complex

• Aantal verdiepingen hoofdgebouw3
  • Totaal aantal kamers73
  • Gelegen aan doorgaande wegtrue

• AirconditioningNiet beschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetNiet beschikbaar
  • Wlan internetNiet beschikbaar
  • Room serviceNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• KluisBeschikbaar
  • TVNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden