Appartement Il Camino

Laatste review

super vakantie volgend jaar weer

richard en miranda,
7-12-2018

super leuke vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten super mooi uitzicht voor herhaling vatbaar

31 reviews over Appartement Il Camino in het Nederlands

super vakantie volgend jaar weer

richard en miranda,
7-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Günter,
11-8-2018

Super plek met een mooi uitzicht. We hadden één van de twee grote appartementen. Heel vriendelijk personeel. In het restaurant beneden kun je goed eten voor redelijke prijs. Alleen s'nachts wat lawaai van de jeugd in de andere kamers.

Geweldige week

Sanne,
24-7-2017

7dagen in Il camino gezeten en het was top! Super leuk personeel, goed eten en gewoon de perfecte ligging!

Tjingo

Geweldige locatie en personeel !!

Debbie,
30-6-2017

Je stapt de deur uit en je bent meteen in de barstreet. Er zit een restaurant bij het appartement waar je heel goed kan eten voor heel weinig. Het personeel is zo vriendelijk en gezellig. Appartement is groot zat en zag er schoon uit. Echt top !

Geweldig

Sandra,
9-6-2017

Ik ben er heen geweest met een groep meiden voor onze eindexamenreis en in dat geval is het echt geweldig en zou ik het aan iedereen aanraden. Korting in het restaurant van 10-20% met heerlijk eten en de meest lieve, geweldige mensen in het hotel! In een periode van 8 dagen is er 1x schoongemaakt en dat was ook meer dan prima. Alle barren en uitgaangsgelegenheden op 30 seconden afstand en je hebt binnen geen last van de herrie als je de balkondeuren dicht doet. Super goed geïsoleerd! Natuurlijk is het wel idealer voor jongeren die er zijn om uit te gaan. Voor een gezin is het minder ideaal vanwege de jongeren die er eigenlijk allemaal zitten om te feesten, dus dan zou ik toch een rustiger plekje opzoeken.

Het enige is dat je geen zwembad hebt, maar ook dat is prima uit te houden. Het strand is op 5 minuten loopafstand en je kan ook ergens anders een zwembad binnenhoppen. Zoek je nog naar een eindexamenreis bestemming? Boek dit! Weinig geld, maar het is een geweldig hotel.

Super

Dirk,
19-4-2017

Super vriendelijk personeel, lekker eten en mooi uitzicht vanaf het balkon.. bedden waren wat minder en de douche niet altijd op zijn best ..maar dat mocht de pret niet drukken ;-)

In 1 woord: WAUW!

Marissa
29-10-2016

Normaal ben ik niet het type wat een recensie schrijft na een vakantie maar nu moet ik mijn positieve ervaring delen!

Als je op zoek bent naar de juiste prijs/kwaliteit verhouding en top klantvriendelijkheid dan vind je het hier.

Het appartement zelf was ruim en prima onderhouden! Het was schoon, de kamer werd twee keer schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Mocht je liever elke dag nieuwe handdoeken willen dan om de twee dagen? Geen probleem! Je vraagt het en je krijgt het! Als je echt voor een simpele plek zoekt is deze locatie perfect! Recht aan zee, midden in de stad!

Het restaurant wat zich onder het appartement bevind bestaat uit een hardwerkend maar zeer klantvriendelijk team. bij elk bezoek kregen wij 20% korting aangezien wij gasten waren in hun appartement.

Bij het ontwaken keek je vanaf het balkon uit op de pier en de opkomende zon, heerlijk!

Bij een volgend bezoek aan Kreta zal ik hier zeker weer te vinden zijn!

Was het 3de jaar dat we naar cherso gingen met een groep vrienden.

Eerste keer il camino en echt helemaal top ALS je als jongeren gaat om te feesten.

Als je op je balkon staat kijk je recht op de barstrip.

Voor degene die het in cherso n beetje kennen..je hebt 2 delen van de barstrip met een kleine 300m waar winkeltjes liggen ipv cafe's. op dat stukje ligt il camino dus. Tussen het deel van de biobio enz en het deel van de el paradiso enz. Je hebt dus snachts niet een grote groep voor je deur want iedereen is altijd onderweg naar een bar.

Je krijgt dus ook 20% korting in het restaurant onder het appartement. Het is hier SUPER lekker en heel goedkoop.

Ook het personeel is heel vriendelijk!

Kamers zijn niet van de properste maar als je op zuipvakantie gaat..who gives a f*ck

Helemaal top als examenreis!

Kelly van Harmelen
2-7-2013

Het hotel licht midden op de strip, dus tussen alle grote clubs. Een taxi naar starbeach kost maar €7 dus prima te doen. Paar minuutjes lopen en je komt een spar tegen, ook een taxi naar de lidl is aan te raden. De kamers zijn misschien niet heel sfeervol en lijken een beetje op een badkamer, maar als je op examenreis bent maakt dat helemaal niets uit en is het een tophotel. Ook het bijbehorende restaurant is heerlijk en niet duur, je krijgt sowieso korting als je in Il Camino slaapt. Het personeel is heel vriendelijk en als je iets vraagt gaan ze het voor je regelen.

Er is in onze 10 dagen 1x schoongemaakt, maar dat was ook genoeg, je moet er gewoon geen bende van maken..

Fantastische plek!

Zowie
21-8-2012

Il camino ligt heel erg centraal!Je ligt meteen aan de strip dus je kunt kruipend naar huis=D!

Ons balkon lag aan de kant van de zee,dus we hadden een super uitzicht.Het personeel was heel erg vriendelijk en niets was ze teveel!Prijs/kwaliteteits verhouding is goed.Deze accomodatie heeft een restaurant waar je 10% korting krijgt.We hebben er heel goed kunnen eten,overigens ook in de andere restaurants op de strip.Kamers zijn standaard,poetsen was iets minder.Dit gebeurde maar 1x in de 8 dagen dat we daar waren.(i.v.m schone handdoeken)Een hele leuke plek voor een feestvakantie dus niet echt kindvriendelijk!Starbeach ligt op 25 minuten loop afstand prima te doen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Camino in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Camino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.