Appartement Il Camino

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Il Camino

• 10Laura Zijlstra09-07-2020

Erg leuk!

Super vakantie gehad! Alle slechte reviews zijn gewoon mensen die zomaar willen zeuren. Erg vriendelijk personeel en een mooie plek.
    . Ps: aan dat mens wie zat te zeuren dat ze het duivennest weg moesten halen. Ze zouden jou weg moeten halen, waar zit je hart? Of heb je die niet ;)

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2019
    9Janny Drent06-10-2019

Super

Hebben genoten van onze vakantie bij il camino Zeer vriendelijke mensen. We hadden een geweldig uitzicht op zee. Hebben voor volgend jaar alweer geboekt. Tot volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Anoek22-08-2019

Bah bah

Deze vakantie was erg misleidend. Dit appartement was totaal niet hygienisch, wij waren er 8 dagen en het is maar 1 enkele keer schoongemaakt. De 'schone' bedlinnen en handdoeken die we kregen na deze schoonmaak zaten vol met vieze, smerige, vlekken. We zijn daarvoor naar de receptie gegaan, maar tevergeefs. Geen nieuwe handdoeken en bedlinnen voor ons. We waren genoodzaakt onder onze eigen badhanddoeken te slapen. De badkamer was ook vies. De douchebak overstroomde waardoor de hele badkamer blank stond, dat werd bruin en begon uiteindelijk ook te stinken. Na de schoonmaak was dit niet veel schoner. De douchekop begon vaak uit het niets een heel hard bonkend geluid te maken, vervolgens werd die ijskoud en viel die op je hoofd of nek. Verder is het erg krap. Het uitzicht is of zeezicht, of een vuilnisbelt met zwerfkatten. Ligging is wel goed, midden op de strip bij alle restaurantjes ook.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5Esther01-08-2019

Matig, maar super personeel!

Wij werden vriendelijk ontvangen met een glas ijskoud water, super vriendelijk personeel met veel respect voor anderen. De appartementen waren goed maar echt niet voor deze prijs. Ook was niet alles schoon en kregen wij 1 keer nieuwe handdoeken. Ook werd ons bed 1 keer verschoont, en werden de prullenbakken niet vaak geleegd. Er waren niet genoeg glazen, wel veel borden en bestek. Je zit midden op de strip en het uitzicht is fantastisch aan het water. Wel moet je erom denken dat je zelf ook opstap gaat want slapen doe je daar alleen overdag. Er staat elke avond/nacht bewaking voor de accommodatie wat er fijn is. Wel zou ik voor iedereen aanraden om een hotel uit te zoeken met een zwembad wat ook dicht bij de strip zit want dit was niet het geld waard wat wij hebben betaald voor de accommodatie.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Charlotte07-07-2019

Fantastisch! Super vriendelijk, behulpzaam&schoon!

Appartement op de 2e verdieping aan de voorzijde van het gebouw. Met zeezicht!

Wat een warm welkom en wat een warm verblijf!! Fantastische, lieve en vriendelijke mensen! Ontzettend lekker eten. Appartement super schoon! Alles relaxed, precies wat ik zocht in een vakantie zoals dit :)

Omdat je aan de uitgaansstraat verblijft, heb je tot 5 uur in de ochtend muziek, maar dat vond ik niet erg. Bovendien, als je de deuren dicht doet, hoor je bijna niets meer. En met oordopjes in, slaap je helemaal overal doorheen.

Het is er vooral relaxed, fijn, vriendelijk, schoon, gezellig en welkom!

Ik vind het een aanrader en zou zeker terug komen.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    8richard en miranda07-12-2018

super vakantie volgend jaar weer

super leuke vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten super mooi uitzicht voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018

• 8Günter11-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Super plek met een mooi uitzicht. We hadden één van de twee grote appartementen. Heel vriendelijk personeel. In het restaurant beneden kun je goed eten voor redelijke prijs. Alleen s'nachts wat lawaai van de jeugd in de andere kamers.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Sanne24-07-2017

Geweldige week

7dagen in Il camino gezeten en het was top! Super leuk personeel, goed eten en gewoon de perfecte ligging!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Debbie30-06-2017

Geweldige locatie en personeel !!

Je stapt de deur uit en je bent meteen in de barstreet. Er zit een restaurant bij het appartement waar je heel goed kan eten voor heel weinig. Het personeel is zo vriendelijk en gezellig. Appartement is groot zat en zag er schoon uit. Echt top !

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Sandra09-06-2017

Geweldig

Ik ben er heen geweest met een groep meiden voor onze eindexamenreis en in dat geval is het echt geweldig en zou ik het aan iedereen aanraden. Korting in het restaurant van 10-20% met heerlijk eten en de meest lieve, geweldige mensen in het hotel! In een periode van 8 dagen is er 1x schoongemaakt en dat was ook meer dan prima. Alle barren en uitgaangsgelegenheden op 30 seconden afstand en je hebt binnen geen last van de herrie als je de balkondeuren dicht doet. Super goed geïsoleerd! Natuurlijk is het wel idealer voor jongeren die er zijn om uit te gaan. Voor een gezin is het minder ideaal vanwege de jongeren die er eigenlijk allemaal zitten om te feesten, dus dan zou ik toch een rustiger plekje opzoeken. Het enige is dat je geen zwembad hebt, maar ook dat is prima uit te houden. Het strand is op 5 minuten loopafstand en je kan ook ergens anders een zwembad binnenhoppen. Zoek je nog naar een eindexamenreis bestemming? Boek dit! Weinig geld, maar het is een geweldig hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Appartement Il Camino info