Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.7Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ifigenia Hersonissos Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

119 reviews over Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

• 10M&M25-09-2011

Helemaal Super!

Wij zijn voor het eerst naar infigenia geweest. We werden begroet door Anthony en Vera toen we er aan kwamen. Buiten zag alles er helemaal tip top in orde uit. Wij hadden kamer nummer 1 en nergens last van met het toilet! De douche kan idd een opknapbeurt gebruiken, maar je leeft toch buiten! De lidl zit er tegenover (erg handig) en het centrum is 15 minuten lopen (prima te doen!) Het eten bij het appartement zelf is erg lekker echt een aanrader! En Vera werkt erg hard om alles schoon te houden, om de dag leegde ze onze prullenbak en de handdoeken en bedlinnen na 3 dagen. Wij zijn acht dagen geweest. We hebben enorm genoten en het erg gezellig gehad met iedereen! Wij zouden het zo weer over doen!

Gereisd met partner in september 2011

• 6chantal25-09-2011

vriendjes

wordt snel vriendjes met de familie en je vakantie is ineens een stuk beter. kom je niet of zelden aan de bar dan kan er net "mornings, how are you" vanaf. Onderhoud vreselijk. Kozijnen en deuren weggerot, electriciteitsdraden hangen open en bloot. Vraag je het te maken, helaas! Vraag je om schone handdoeken krijg je zwarte en afgerafelde votjes. schoonmaken? ze loopt binnen verwisseld de vuilniszakken en loopt weer naar buiten. ligging is aardig. 10 minuten lopen van het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 6Laurens18-09-2011

toch een teleurstelling!

Aangezien wij in 2008 ook waren geweest, zijn wij voor de 2e keer er naar toe gegaan. Toen waren we zeer positief, nu zijn we dat minder. Allereerst de douche was niet om aan te zien. De douchekraan en wastafelkraan was letterlijk verkalkt. Douchegordijn helemaal smerig en dan het grootste probleem: het toilet. Deze was keer op keer verstopt waardoor het water via het doucheputje omhoog kwam (en ja ook met de boodschap). Antonio heeft het opgelost echter gebeurde het keer op keer. Ook de kamer was heel klein (hadden nu kamer 1 en in 2008 nummer 11). En de mensen die zeggen dat Antonio een geldwolf is moet ik helaas beaamen. Als je niets besteld dan kan er nog net goedemorgen van af. Ook in het bijzijn van anderen die weinig bestellen, de mensen een rondje geven die veel bestellen doe je gewoon niet. Voor de rest zijn het prima mensen die hard werken maar was het dit keer wel teleurstellend. Al met al is het nog net een voldoende terwijl het in 2008 een dikke 10 was.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Hans en Brigitte Kortz04-09-2011

geweldige vakantie

Toen wij aankwamen waren mijn zus en zwager er al een paar dagen en we werden hartelijk begroet door hun samen met Antoinio en Vera en onze dochter Bo die in Griekenland werkt. Appartementen zijn goed met inderdaad een kleine douche maar wat maakt het uit. De hele familie is erg aardig en wij hebben een erg leuke band met ze opgebouwd. Niets is ze teveel. Als je iets wilt bestellen en het is er niet, nou reken er maar op dat het er de volgende dag wel is. Het zijn echt hard werkende mensen die alles daar doen, van tuin onderhouden, app. schoonmaken, koken, bar draaien noem het maar op. Maar elke dag weer vrolijk en opgewekt. Antoinio (appetjoek), Vera (lieve mama), Christian (pietje), Elvis (henkie) en Oristi (kleine jantje) thanks for the great holiday we had, we had a lot of fun and we are looking back with a big smile. Specialy the evenings on the bar with our barkeeper appetjoek, mafkees we will never forget. It was nice to meet people like you. A big hugh Hans, Brigitte, Bo XXX

• 9ton en marloes.01-09-2011

grandioos.

mooi onderhouden complex,vriendelijke mensen, rustig gelegen,10min.lopen naar het centrum,goed eten. met andere woorden we hebben een fantastische vakantie gehad. ton en marloes

• 10Jim en Sandra20-08-2011

Zeker voor herhaling vatbaar! (Jim en Sandra)

Afgelopen week naar appartement ifigenia geweest met m'n vriendin. echt een super ligging voor een appartement als stelletje. niet in het drukke gedeelte, maar wel met de lidl en de shell aan de overkant van de straat! er zijn veel regeltjes bij de appartementen, maar de meeste zijn gewoon hartstikke logisch om alles normaal te houden. Als stelletje/volwassenen/kinderen is het super om door anthony en vera geholpen te worden! ze doen echt alles voor je! Voor groepen jongeren zeg ik alleen maar dat je zelf de toon zet! je kan het super gezellig met hem hebben en hij laat ook veel meer toe als je gewoon vriendelijk tegen hem bent en niet opstandig en hem voor gek zet. Want dan zorgt je er zelf gewoon voor dat ie je in de gaten gaat houden. Daarnaast raad ik het eten bij het appartement echt aan! hij maakt het zelf voor je en het is heerlijk! ze hadden wel last van inbraken, maar dan moet je ook gewoon zelf je appartement goed afsluiten, waar echt wel de mogelijkheid voor is!

• 9James20-08-2011

Fokking Vet

Mooie plek, voor de deur een lydill voor de dagelijkse boodschappen, uitgaansgebied is wel een redelijke wandeling. Wel absolute aanrader!!!

• 9M. S.18-08-2011

Top

Prima verblijf. Heel vriendelijk en lekker eten. Leuke kinderen.

• 9Janssen17-08-2011

Aanrader

Heel aardige eigenaar en gewoon gezellig!

Alles is makkelijk bereikbaar en het eten plus de service is goed.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Delano Anthony17-08-2011

Top vakantie

Geweldige ligging met 5 min in de stad ! Leuke eigenaar, heel klantvriendelijk en staat altijd voor je klaar. Hij kan daarnaast ook een heerlijke maaltijd bereiden.

Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments info

• Aantal personen2 tot 4