Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.7Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ifigenia Hersonissos Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

119 reviews over Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

• 10Jennie Wildeboer06-01-2015

super leuk complex

wij zijn in september hier geweest en hebben het heel erg naar onze zin gehad, erg leuk gemoedelijk complex,schoon en rustig,en greet maakt het iedereen naar de zin het was er superrrrr gezelig voor herhaling vatbaar

• 9chrisgroeneveld25-10-2014

Apartement om terug te keren

Wis zijn er 4 weken geweest vanaf 22 September. Het waren 4 heerlijke weken, alles was prima geen enkele opmerking. Het was het eind van het seizoen, wat we al jaren doen maar hier was het zo aangenaam stil zo mooi met een mooie tuin achter het appartement gebouw. Dank aan de beheerders Ray en Greet en aan Kees die een week de honneurs deed en die te maken kreeg met een externe stroom storing, dus buiten Ifigenia heeft er alles maar dan ook alles aan gedaan om dat in het weekend op te lossen bij de Griekse maatschappij en het lukte. De beheerder Ray vond dit niet leuk en bood een etentje aan wat we bijzonder mooi vonden. Een min puntje jammer..... jammer dat we er niet kunnen fietsen helaas. Hopen er toch terug te komen

Greetje, Manager, 27-10-2014

Wat een fijne reactie heeft u geschreven meneer Groeneveld. Dat is weer een mooie opsteker voor het volgende seizoen. Bedankt hiervoor en ook bedankt voor de de mooie beschilderde stenen die ik van jullie heb gekregen. Wij zouden het heel leuk vinden om jullie nogmaals terug te zien en gaan ook meer promotie maken voor langverblijf in het voor- en naseizoen zodat er nog meer mensen kunnen genieten van het heerlijke weer op het prachtige eiland Kreta. Fietsen is mogelijk op Kreta. Wij verhuren zelfs fietsen maar u kent de situatie op de wegen en daardoor is het niet altijd aan te raden om individueel op de fiets te stappen. Alle goeds toegewenst en tot ziens!!!

• 10Oscar en Tess Franken 21-09-2014

Echt Top!

Wil je een vakantie waar rust, maar toch gezelligheid heerst. Dan is Ifigenia app een echte aanrader, alles goed te lopen en heb je ergens vragen over of Hulp bij nodig, dan staan de beheerders meteen voor je klaar. Wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer te vinden

Greetje, Manager, 01-10-2014

Het genoegen was wederzijds. Wij vonden het ook heel leuk dat jullie voor onze appartementen hebben gekozen. Wij vinden het heel prettig om te lezen dat je ons als behulpzaam hebt ervaren. Omdat dit ons eerste jaar als managers is zullen er ongetwijfeld dingen zijn die we nog moeten verbeteren maar we doen ons best. Fijn dat jullie weer terug komen. Wij kijken er alvast naar uit!!

• 7fam Meyer05-08-2014

aanrader

Gemoedelijke sfeer met gastvrije eigenaren. Afstand tot centrum is lopend goed te doen. Ook de boodschappen aan de overkant te halen. Wij hadden een fijne week.

Greetje, Manager, 01-10-2014

Bedankt voor jullie reactie. Altijd fijn om te lezen dat onze gasten een prettige vakantie bij ons hebben gehad. We hopen dat jullie vakantie nog eens voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Linda27-07-2014

Super locatie

Erg vriendelijk, gastvrijheid op een hoog niveau, geweldige tips gehad om het eiland nader te verkennen, ga zeker terug! Bedank!

Grace, Manager, 28-07-2014

Bedankt voor je positieve reactie. We zijn heel blij dat je het zo fijn hebt gehad en zien je graag terug.

Gereisd in juni 2014

• 9Stefan16-07-2014

Geweldige vakantie!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Alles werd voor ons geregeld en als er een dingetje was werd het gelijk opgepakt. onze wasbak lekte bijvoorbeeld, binnen 20 minuten was het gemaakt!

Gast vrouw en gast heer + de 2 kinderen waren heel aardig. We wouden ook naar het waterpark in Kreta, en de eigenaar heeft ons kosteloos gebracht en opgehaald .

Volgend jaar ga ik weer naar dit appartementen complex, alleen dit keer met vrienden

Greetje, Manager, 17-07-2014

Bedankt voor jullie beoordeling. Heel fijn dat jullie zo positief zijn. Wij vonden het heel leuk om jullie hier te hebben. En natuurlijk zien we je graag terug volgend jaar.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9henk15-06-2014

mooi fris appartement complex

Mooi / fris / kleinschalig app. complex .op loopafstand van de boulevard Wil je zelf koken de winkel (lidl) staat voor de deur, maar er kan natuurlijk ook gewoon ontbijt / lunch / dinner worden besteld op het overdekte terras Als je wat wilt doen of er op uit wilt vraag het de gastvrouw die kent alle in en outs van chersonisos. DOEN ! Er is een zwembad / voetbalveld / jeu de boule baan / basketbalcourt / biljart / darts/ wifi en uitermate geschikt voor kinderen De app zijn ruim fris van binnen Het verblijf is voor herhaling vatbaar

Ifigenia Hersonissos Apartments, Manager, 18-06-2014

Bedankt voor jullie positieve reactie. Wij hebben het ook heel leuk gevonden om jullie als gasten in ons complex te hebben gehad. Er is veel tijd besteed om de negatieve punten te verbeteren en het het fijn dat de appartementen nu als fris worden ervaren. Uiteraard hopen we jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 1Bas15-01-2014

Rotgevoel !

Voordat wij gingen alle reviews gelezen. Toch gekozen om zelf te beoordelen. Bij aankomst was Anthony aardig en behulpzaam. Appartement was ok maar heb het zelf schoon gemaakt. Alles was verder ok maar 1 ding heeft onze vakantie een rotgevoel bezorgd. Wij konden het haast niet geloven vanwege de super goede klik in de eerste week. Maar Anthony meet daadwerkelijk met 2 maten. Hij is geen eigenaar maar beheerder en verdient aan de drankjes en hapjes. Wij vonden zijn eten erg droog en niet zo lekker, dus gingen wij regelmatig ergens anders eten. We hebben in 2 weken tijd toch 500 euro bij hem uitgegeven maar was kennelijk niet genoeg. De 2e week was de vriendelijkheid opeens helemaal over en werden ze echt merkbaar onaardig. De gasten mogen geen eigen consumpties bij het zwembad gebruiken, de vrienden van Anthony wel. Goede klanten kregen een emotionele groet bij vertrek. Ik moest hem uit de keuken roepen voor een hand. Ons heeft dit een rotgevoel bezorgd en gaan we nooit meer hierheen.

Grace, Manager, 21-05-2014

Bedankt voor uw beoordeling. Heel fijn dat u een mooie tijd hebt gehad maar jammer dat u met een rotgevoel bent weggegaan. Wij zijn voor het seizoen 2014 de nieuwe managers. We hebben alle reviews zorgvuldig gelezen en zullen ons uiterste best doen om hard te werken aan de verbeter punten. Mocht u besluiten om ons toch nog eens te bezoeken (wat we heel leuk zouden vinden) dan hopen we dat er boven het review komt te staan dat u een top tijd hebt gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 3Chris02-12-2013

Valt enorm tegen allemaal

Niet heel bijzonder, van buiten lijkt het mooi maar binnen erg oud, vuil etc, zou dr niet meer als 2 sterren voor geven! Personeel is aardig als je bij hun eet anders niet!!!! Verder plakken de mensen daar aan elkaar samen uit eten, bij het zwembad zitten baahh walchelijk!

Gereisd met partner in september 2006

• 9Tammy11-08-2013

Gezellig, kleinschalig complex

2 weken geweest samen met mijn dochter van 8 en een heerlijke tijd gehad. Voor Griekse begrippen redelijke appartementen, alles afgemeten op het aantal personen. De sfeer wordt gemaakt door de familie die Ifigenia runt, top familie en zeer gastvrij! Eten is eenvoudig maar prima! Wel een eindje van centrum en strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments info