Géén boekingskosten
GriekenlandKretaChersonissosAppartementen ChersonissosAppartement Ifigenia Hersonissos Apartments

Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 132 reviews

Meer appartement info

137 Reviews over Ifigenia Hersonissos Apartments

• 3Anoniem21-08-2019

Nooit meer

Rare eigenaar die amper engels spreekt. Foto’s zien er niet zo uit als hoe het echt is. Eigenaar vraagt overal geld voor. Geen fijn verblijf gehad, kom hier niet meer terug!

• 1Giovanni21-08-2019

Zeker niet de vakantie die wij hadden verwacht!

De eigenaar is een kleine griek. Hij vraagt voor alles geld! De foto's die aangegeven worden op de zo vele boekings site's komen totaal niet overeen met het echte plaatje. Je ligt op een bed waar je de springveren de volgende ochtend in de rug hebt staan. De douche is heel klein met een beschimmeld douche gordijn die tegen je kont staat aan te dwarrelen. Verder moet je de douchekop in je handen houden anders staat het hele appartement blank. De afvoer in de gootsteen kwam meerdere malen omhoog zetten. Hiermee zijn wij naar de eigenaar geweest, hij gaf aan dat het gemaakt was. De ochtend dat wij weg gingen kwam het water weer omhoog en kregen wij een rekening van €130,- voor onze neus geschovenen.

Voor de rest zelf een fijne vakantie van gemaakt.

• 3Rens29-07-2019

Rare eigenaar

Op moment van aankomst wilde de eigenaar onze ID’s hebben, die je vervolgens niet meer terugkrijgt maar hij op een onveilige plaats achter de bar opbergt voor de rest van je vakantie. In plaats van een welkomstpraatje, wordt er direct gezeurd over regels en doet hij alsof je ze al overtreden hebt terwijl je je koffer nog uit staat te pakken. Twee dagen later komt hij ongevraagd met de reservesleutel de kamer oplopen zonder dit aan te kondigen dmv kloppen of iets dergelijks om wat dingen te checken. Voor hetzelfde geldt sta je in je blote willie in de kamer. Om het nog erger te maken is bij een tweede appartement van vrienden de kamer onder water komen te staan, waarop de eigenaar de politie heeft gebeld om ze hier naar toe te laten brengen. Vervolgens moest er €90 betaald worden voor de schade, terwijl het een technisch mankement aan het appartement betreft. Appartementen zelf zien er wat armoedig uit vergeleken met de foto’s.

• 5sjoerd11-01-2017

balle tent

wij waren met vrienden op vakantie en er was ook nog een andere groep die de eigenaar goed kende. krijgt onze groep iedere keer de schuld van overlast zelfs toen wij een avond vroeg in bed lagen. zwembad zag er netjes uit verder mocht de airco niet langer dan 2 uur per dag aan en hier moest je ook extra voor bij betalen.

• 10Daniel16-08-2016

Kon niet beter!

Goede en mooie appartementen met geweldig personeel! Locatie kan niet beter.

• 10Rose04-08-2016

Alles was top!

Echt een fantastische week hier gehad! De kamers waren top, er werd schoongemaakt en genoeg handdoeken gelegd. De georganiseerde BBQ was werkelijk onbeschrijfelijk lekker. Wij vroegen ons af of het mogelijk dat alles goed was en of er niet iets fout kon gaan.. maar nee echt niks op aan te merken! De ligging is naast een supermarkt wat ideaal is, naar het strand of bar street is 15 minuutjes lopen maar goed te doen!

• 7Stefan en silvana06-10-2015

redelijk goed

Van 20 sept tm 4 okt 2015 verbleven wij op dit kleinschalig appartementencomplex de eerste indruk was goed het zag er allemaal netjes uit de ligging kan iets beter het is niet ver van de grote weg ook het uitzicht kan beter je kijkt naar een vestiging van de Lidl maar dat wisten we dat heeft ook weer als voordeel dat het winkelen op een steenworp afstand kan gebeuren,afstand naar net centrum is goed te doen (15 minuten lopen) appartement zag er netjes uit word gezorgd voor voldoende handdoeken de badkamer is nogal aan de kleine kant dat zorgde regelmatig voor een waterballet,de prijs kwaliteit is naar onze mening goed en poetsen gebeurde ook regelmatig of het iets voor ons zou zijn in het hoogseizoen ik denk het niet ivm stappende jeugd wat daar dan verblijft,het grote minpunt dat we hadden was het niet uitbaten van het complex daar hadden we wel om gevraagd voor het boeken maar blijkbaar vond ze haar eigen feestjes belangrijker dan dat van haar gasten een gemiste kans volgens ons.

• 10Thijs Rodijk04-09-2015

fantastisch!

Rust, prima personeel en service en toch vlak bij strand en centrum.

• 10M Rodijk20-07-2015

Prachtige locatie!

Super gastvrijheid en mooie omgeving, erg genoten van een ontspannen vakantie, we komen zeker terug! Gts de Rodijkjes

• 9Edwin, Esther & Steffi20-07-2015

Heerlijke vakantie, aanrader!!

Wij zijn 10 dagen bij Ifigenia geweest. De accommodatie is goed en de sfeer is prima. Geen gedoe om bedjes bij het zwembad en niet te vergeten overal WIFI. Greetje en Ray (plus kids) zijn zeer behulpzaam en weten je zeker op weg te helpen op een leuke vakantie in Chersonissos en omgeving te hebben. Denk hierbij aan uitstapjes en goede restaurantjes. De wekelijks georganiseerde BBQ was top.Voor een ieder die rust en gezelligheid zoekt op een kleinschalig app. is dit een aanrader.

Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)