Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.7Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ifigenia Hersonissos Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

119 reviews over Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments

• 5sjoerd11-01-2017

balle tent

wij waren met vrienden op vakantie en er was ook nog een andere groep die de eigenaar goed kende. krijgt onze groep iedere keer de schuld van overlast zelfs toen wij een avond vroeg in bed lagen. zwembad zag er netjes uit verder mocht de airco niet langer dan 2 uur per dag aan en hier moest je ook extra voor bij betalen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Daniel16-08-2016

Kon niet beter!

Goede en mooie appartementen met geweldig personeel! Locatie kan niet beter.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Rose04-08-2016

Alles was top!

Echt een fantastische week hier gehad! De kamers waren top, er werd schoongemaakt en genoeg handdoeken gelegd. De georganiseerde BBQ was werkelijk onbeschrijfelijk lekker. Wij vroegen ons af of het mogelijk dat alles goed was en of er niet iets fout kon gaan.. maar nee echt niks op aan te merken! De ligging is naast een supermarkt wat ideaal is, naar het strand of bar street is 15 minuutjes lopen maar goed te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Stefan en silvana06-10-2015

redelijk goed

Van 20 sept tm 4 okt 2015 verbleven wij op dit kleinschalig appartementencomplex de eerste indruk was goed het zag er allemaal netjes uit de ligging kan iets beter het is niet ver van de grote weg ook het uitzicht kan beter je kijkt naar een vestiging van de Lidl maar dat wisten we dat heeft ook weer als voordeel dat het winkelen op een steenworp afstand kan gebeuren,afstand naar net centrum is goed te doen (15 minuten lopen) appartement zag er netjes uit word gezorgd voor voldoende handdoeken de badkamer is nogal aan de kleine kant dat zorgde regelmatig voor een waterballet,de prijs kwaliteit is naar onze mening goed en poetsen gebeurde ook regelmatig of het iets voor ons zou zijn in het hoogseizoen ik denk het niet ivm stappende jeugd wat daar dan verblijft,het grote minpunt dat we hadden was het niet uitbaten van het complex daar hadden we wel om gevraagd voor het boeken maar blijkbaar vond ze haar eigen feestjes belangrijker dan dat van haar gasten een gemiste kans volgens ons.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Thijs Rodijk04-09-2015

fantastisch!

Rust, prima personeel en service en toch vlak bij strand en centrum.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 10M Rodijk20-07-2015

Prachtige locatie!

Super gastvrijheid en mooie omgeving, erg genoten van een ontspannen vakantie, we komen zeker terug! Gts de Rodijkjes

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Edwin, Esther & Steffi20-07-2015

Heerlijke vakantie, aanrader!!

Wij zijn 10 dagen bij Ifigenia geweest. De accommodatie is goed en de sfeer is prima. Geen gedoe om bedjes bij het zwembad en niet te vergeten overal WIFI. Greetje en Ray (plus kids) zijn zeer behulpzaam en weten je zeker op weg te helpen op een leuke vakantie in Chersonissos en omgeving te hebben. Denk hierbij aan uitstapjes en goede restaurantjes. De wekelijks georganiseerde BBQ was top.Voor een ieder die rust en gezelligheid zoekt op een kleinschalig app. is dit een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Jennie Wildeboer06-01-2015

super leuk complex

wij zijn in september hier geweest en hebben het heel erg naar onze zin gehad, erg leuk gemoedelijk complex,schoon en rustig,en greet maakt het iedereen naar de zin het was er superrrrr gezelig voor herhaling vatbaar

• 9chrisgroeneveld25-10-2014

Apartement om terug te keren

Wis zijn er 4 weken geweest vanaf 22 September. Het waren 4 heerlijke weken, alles was prima geen enkele opmerking. Het was het eind van het seizoen, wat we al jaren doen maar hier was het zo aangenaam stil zo mooi met een mooie tuin achter het appartement gebouw. Dank aan de beheerders Ray en Greet en aan Kees die een week de honneurs deed en die te maken kreeg met een externe stroom storing, dus buiten Ifigenia heeft er alles maar dan ook alles aan gedaan om dat in het weekend op te lossen bij de Griekse maatschappij en het lukte. De beheerder Ray vond dit niet leuk en bood een etentje aan wat we bijzonder mooi vonden. Een min puntje jammer..... jammer dat we er niet kunnen fietsen helaas. Hopen er toch terug te komen

Greetje, Manager, 27-10-2014

Wat een fijne reactie heeft u geschreven meneer Groeneveld. Dat is weer een mooie opsteker voor het volgende seizoen. Bedankt hiervoor en ook bedankt voor de de mooie beschilderde stenen die ik van jullie heb gekregen. Wij zouden het heel leuk vinden om jullie nogmaals terug te zien en gaan ook meer promotie maken voor langverblijf in het voor- en naseizoen zodat er nog meer mensen kunnen genieten van het heerlijke weer op het prachtige eiland Kreta. Fietsen is mogelijk op Kreta. Wij verhuren zelfs fietsen maar u kent de situatie op de wegen en daardoor is het niet altijd aan te raden om individueel op de fiets te stappen. Alle goeds toegewenst en tot ziens!!!

• 10Oscar en Tess Franken 21-09-2014

Echt Top!

Wil je een vakantie waar rust, maar toch gezelligheid heerst. Dan is Ifigenia app een echte aanrader, alles goed te lopen en heb je ergens vragen over of Hulp bij nodig, dan staan de beheerders meteen voor je klaar. Wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer te vinden

Greetje, Manager, 01-10-2014

Het genoegen was wederzijds. Wij vonden het ook heel leuk dat jullie voor onze appartementen hebben gekozen. Wij vinden het heel prettig om te lezen dat je ons als behulpzaam hebt ervaren. Omdat dit ons eerste jaar als managers is zullen er ongetwijfeld dingen zijn die we nog moeten verbeteren maar we doen ons best. Fijn dat jullie weer terug komen. Wij kijken er alvast naar uit!!

Appartement Ifigenia Hersonissos Apartments info

• Aantal personen2 tot 4