Appartement

112 reviews over Appartement Ida Village 3 in het Nederlands

Echt jongeren appartement

Ren-en-Maris
22-5-2013

tot laat harde muziek van de bar ,

kamers die voor 20 jaar geleden in de mode waren .Alles donker eiken met riet en kapot.

slechte airco.

en ze hebben er bouwlampen als tuinverlichting, die vol sommige kamers binnen schijnt als je wil slapen .

maar voor die prijs is het een redelijk appartement

Super Gezellig! Top Personeel

Ilona
21-9-2012

Het uitzicht is zeer mooi, v zonsopgang tot zonsondergang, beide zichtbaar vanaf zwembad en evt appartament. Dit ook, omdat het wat hoger op de heuvel ligt. Het personeel is zeer klantvriendelijk, weet met wie ze te maken hebben. Geen kinder entertainment, maar we hebben ons prima vermaakt. ook buiten het complex veel te doen. Het eten wordt prima verzorgt, zeker op aanvraag. Zeer basic, maar prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Betreft Ida village 3 , een zeer leuk en aardig complex met op diverse hoogte,s verschillende appartementen, wel veel trapjes. Vanuit bepaalde plaatsen een prachtig uitzicht naar de zee. Personeel is zeer behulpzaam, vooral Suzanne is een voorbeeld voor vele seizoenwerkers, altijd bereid je te helpen. Stelios ( kok en bedrijfsleider) is wel wat opvliegend , een Griek in hart en nieren, zelf zegt ie dat is passie !

Prijstechnisch zeer goedkoop voor wat je krijgt, vooral het eten wat Stelios met behulp van Suzanne klaar maakt. De appartementen zijn wel wat gedateerd, maar je moet voor deze prijs geen 5 sterrenaccomodatie verwachten. Handdoeken enzo worden om de 2 dagen verschoond en kamers worden 2x per week schoon gemaakt.. Voor oudere mensen is het niet zo geschikt vanwege de zeer steile weg er naar toe, maar ja wij pakten dikwijls de taxi, helemaal niet zo duur daar.

Kortom een aanrader deze Idavillage 3

geweldig

eus boelhouwer
8-9-2012

heel mooi appartementencomplex, knus echt grieks!vriendelijk personeel,ze helpen je daar waar het nodig is. tegen de jeugd erg streng, maar dat is wel erg fijn voor de overige gasten, zodat je er geen last van hebt.leuke hond aanwezig, lief en waar je zo van kunt genieten, die ligt overheerlijk op een ligbedje naast het zwembad of zwemt een stukkie met je mee.wij hebben een week van ons leven gehad en gaan volgend jaar absoluut weer daar terug.we hadden uitzicht op zee, en de afstand naar het centrum is gemakkelijk te doen, wel wat stijl, maar dat maakt het uit eten gaan weer wat aantrekkelijker omdat je je kilootjes met het klimmen wel weer kwijtraakt.zeker een aanrader, voor ons was het een dikke tien!!!

Ik kom terug

Jos Vonk
6-9-2012

Zeer leuk hotel. De manager moet je heel even leren kennen maar het is een geweldige gastheer die alles voor zijn gasten doet.

Al met al gewoon mede dankzij het personeel een fantastische vakantie gehad hier en ik ga zeker terugkomen hier.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Erg jammer.....

Funky_patrick
30-8-2012

Eerste indruk was goed, maar veel dingen stonden ons tegen.

Schoon...... Ach, de grieken hebben een ander beeld van hygiëne denk ik. Zwarte afvoerputjes in de keuken en badkamer. Vloeren waar je voeten zwart van worden etc. Handdoeken en lakens zouden 2x per week worden vervangen. Ik dus na 4x dagen vragen wanneer dat gebeurd, en suzan verontschuldigd zich, met verbazing dat het niet is gebeurd, en 's avonds was het geregeld. De "manager" stellios staat topless in zijn berenvel eten te koken, met een peuk in zijn mond...... De vergelijking met ma Flodder is dan snel gemaakt. Ook hebben we gezien, dat de flessen drank werden verdund met water. Tijdens de wekelijkse barbeque worden de frisdranken aan de bar opeens vervangen voor goedkope prikloze sinas van de "griekse lidl" etc. Etc. Mijn vakantie is door deze tegenslagen niet verpest, maar het heeft me wel van het resort weggejaagd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Nooit meer

Daan
30-8-2012

Appartement Ida Village 3 is wat ligging betreft ok. Ik heb er samen met een vriendin 8 dagen gezeten. De hygiene geef ik echt een 0 !! Erg smerige badkamers met douchegordijnen die plakken, toilet, etc. en er werd niet schoongemaakt. Op de ´schone´ handdoeken zitten vlekken. De eigenaar zit al rokend eten voor de gasten klaar te maken met peuk in mond hangend. Ook werd er voor ons neus aan de bar flessen sterke drank gevuld met gewoon water ?!!!?? Erg veel last gehad midden in de nacht van (griekse) muziek die halverwege afgezet werd en weer een ander vaag nummer begon..niet heel fijn om 4 a 5uur in de nacht. En voor de airco moet je ook nog betalen per nacht??! Al met al...zeer aparte beleving gehad..

Gereisd met vrienden in augustus 2012

viel absoluut niet tegen!

sheila
27-8-2012

De 1e dagen hadden wij(jonge ouderen) het verkeerde appartement, recht boven de poolbar die tot söchtends open is en deden wij geen oog dicht.Nadat ik het aangegeven had, konden we verhuizen naar een ander appartement en die beviel heel goed.Stellios is streng ja, maar denk dat het ook wel nodig is, anders wordt het wel een zooitje Vriendelijk personeel! .Alles bij de hand, een fijn zwembad, taxi die er snel geregeld werd.Op tijd schoon beddegoed en handdoeken.Kortom, voor de prijs die je betaald zit je gewoon goed Ook voor de oudere niet vervelend om bij de jeugd te zitten hoor.En wij hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Slechte prijs-kwaliteits verhouding

Danielle
26-8-2012

Ik ben hier met 4 andere vriendinnen geweest. We kwamen aan in het donker, qua ligging hadden we nog niet echt door dat het zo slecht lag. Maar ida village 3 ligt op een berg die erg stijl is!! Bij aankomst werkte de airco, deze deed het na 2 dagen niet meer. Toen we dit aangaven gaf de huisbaas als reden dat wij met 5 pers in een 3 pers appartement zaten waardoor de airco niet de juiste hoeveelheid koude lucht gaf... deze hebben wij deze stop gezet (wel ons geld terug gekregen) huisbaar was erg streng, dit werd na verloop van een paar dagen wel wat minder omdat hij je dan 'beter' kent. Wij hadden een 3 kamer appartement voor 5 personen, deze was erg klein. Appartement was niet echt schoon, wel een fijn maar klein balkon. Hadden wel onze preferentie (dicht bij zwembad) gekregen. Bar bij het appartement is ideaal & gezellig. Zwembad is ook goed te doen. Eten bij het appartement is ook goed te doen. Al bij al een hele leuke vakantie gehad maar ik zou hier niet meer heen gaan

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Fantastisch mooie plek en hartverwarmende mensen!!

Patricia Duijf & Richard Peeters
21-8-2012

Wij hadden een studio met alles er op en eraan. Kregen nog een ander groter appartement aangeboden en konden zo omruilen!

De omgeving was prachtig je zit op loopafstand van het centrum en star beach en toch die heerlijke rust, voor ieder wat wils.

Ook wil ik aangeven dat het personeel zeer behulpzaam en hartverwarmend is. Mijn vriend is daar ernstig ziek geworden en de hulp en ondersteuning was overweldigend, dit mede doordat het complex niet zo massaal is, maar knus. Ze hebben mij er doorheen gesleept met al hun liefde en kunnen. Er is tijd voor de mens die staat centraal hier!! Volgend jaar gaan we samen terug om dingen af te sluiten en een plekje te geven!De prijs kwaliteit is super niets op aan te merken er is een bar voor een hapje en drankje en voor een lekker Grieks of ander restaurand hoef je niet ver te lopen! De kamers zijn netjes en verzorgd, ook met kinderen kun je hier prima vertoeven. Een echte aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in september 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ida Village 3 in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ida Village 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.