Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

6.7VoldoendeScore uit 74 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

81 Reviews over Heronissos Hotel

• 9Carla17-09-2011

Perfecte vakantie

Wij verbleven hier in sept 2011 1 week, naast mooi weer en de perfecte ligging t.o.v. centrum en strand, ook nog eens prima verzorgd allemaal. Aanrader !!

• 4Diana27-08-2011

Waardeloos hotel

De ligging is het enige pluspunt. Eten zeer slecht, werkelijk niet te pruimen. We hadden HP geboekt, maar hebben na 1x in het hotel gegeten te hebben, buiten de deur gegeten. We waren regelmatig wat kwijt na de dagelijkse 'schoonmaak' (scheerschuim, t-shirt, jas). Hebben dit gemeld bij de receptie, maar die deden er niks aan. Kortom: Geen aanrader!!!!!

• 6Tina12-06-2011

Nooit meer

Jammer genoeg hebben we slechte ervaringen met dit hotel. Dit was de eerste keer dat we echt op hotel gingen, naar een zonnige vakantiebestemming. Niet genoeg research zorgde ervoor dat we dit hotel hadden gekozen (het was goedkoop). In eerste instantie beviel het ons wel, vermits we geen vergelijking konden stellen met andere hotels. Eten is vrij eentonig, ons water was bruin, vochtplekken, meerdere maken kakkerlakken tegengekomen, airco stuk. Receptie probeerde airco te repareren maar ging steeds stuk. Andere kamer krijgen lukte niet. Klein zwembad, weinig stoelen. Dit hotel bevind zich in de uitgaansbuurt, veel lawaai en jongeren dus. Niets voor ons! Dit hotel is ideaal voor vriendengroepen, als uitgaansvakantie. Als ontspanningsvakantie zou ik het niet beschouwen. Drie sterren is zowiso al bagger in Kreta.

• 5Lis13-10-2010

voor een 3* hotel best OK

Ongeacht dat het weer een beetje tegenviel is dit toch een leuke vakantie geweest. De commentaren zijn over het algemeen correct. Vrij luidruchtig hotel (hoewel ik dan er zelf ook soms bijhoorde ;)) Je voelde wel dat het de aflsuiting van het seizoen was. Iedere dag stond er minder en minder aan het buffet, het eten is zoals het voor een 3*hotel hoort. Maar de bars/pubs/resto's die je op de grote boulevard teruvindt zijn veel beter en leuker om te doen! Betaalbaar en lekker! Personeel is vriendelijk.. scooter gehuurd voor 3 dagen en heel veel mooie plekjes bezocht waar het helemaal niet toeristisch is. Dit was schitterend. dus over het algemeen mooie leuke vakantie. maar next time you will meet me in another hotel

• 9Annie10-10-2010

prima hotel

We zijn nou voor de 5 de keer terug uit dit hotel en het is weer zeer goed bevallen, en hopen er het volgend jaar weer naar toe te gaan. Alle negatieve commentaar is dan ook heel erg overdreven. Personeel is zeer vriendelijk en helpen je waar ze kunnen. Het eten is ook prima en er is genoeg keuze voor iedereen. En lawaai maken mensen die zich niks van andere hotelgasten aantrekken maar dan zelf wel klagen. Ook aan de zwembadbar is het gezellig met leuke mensen.

• 9ste30-09-2010

superr uitgaansvakantie

het was een superreis niets te kort ruime kamers zeker als je een appartementje krijgt. super dicht bij het uitgangsleven en het strand, jammer van de zeeegels maar anders dik in orde. het eten is slecht maar er zijn genoeg gezellige restaurantjes waar je echt lekker kan eten. de alcohol heeft er rijkelijk gevloeid en het personeel houd rekening met de jongeren. een echte aanrader om met een hele groep jongeren uit te gaan .

• 7Dries, Ibe, Kaat10-09-2010

Zalige Reis!

Net terug gekomen van onze fantastische Kretareis. We werden in het hotel vriendelijk onthaald, maar wel in een andere blok gestoken (studio's, een straatje verder). Dit was niet zo'n groot probleem.

We waren wel teleurgesteld met het eten, het is niet slecht, maar meer moet je ook niet verwachten van een 3* hotel. Het was zeer eentonig en het ontbijt sloegen wij steeds over, omdat we land uitgingen.

Daarvan is het hotel een topper, het lag 1 minuut wandelen van de boulevard met de vele clubs en de zee.

Er is een groot en schoon zwembad, en een poolbar waar je bijna alle dranken kan krijgen. De All-in formule is het best als je hierheen gaat, je mag zoveel drinken als je wil van 10 - 23u en met dat weer (34°) is dat zeker ideaal!

Vriendelijk personeel en vooral Takis rules!

• 10stephan05-08-2010

juli 2010

erg leuk hotel! ik ben er met een aantal vrienden en vriendinnen geweest om te feesten en het was echt geweldig!

eten was super voor ons (20jarigen) kamers in orde, en voor de rest,... niets om over te klagen

• 9Nico12-07-2010

Echt goed!

Ik ben er samen met men vriendin (23-20 jaar) 14 dagen naartoe geweest. Een suuuuuper vakantei gehad. Rond 1 uur 's nachts aangekomen en er was nog een koude schotel voor ons opzij gelegd. goeie service, vriendelijke personeel. Kamers zijn casual , niets speciaals, maar dit zou geen probleem mogen zijn enkel voor de mensen de hun vakantie in hun kamer doorbrengen. Het eten kan niet slecht zijn, zoveel keus dat er altijd wel iets is dat je lekker vind! Rondàom ook heel veel mogelijkheden om et gaan eten voor niet duur. De ligging is Echt goed!!!! dichtbij alles!! Ideaal voor jonge mensen die op vakantie gaan voor zon zee strand, uitgaansleven en shoppen,.. zelfs rustige bars langs de dijk en op het strand. Niet aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen, of oudere mensen !

Ik heb er een supervakantie op en zou zeker niet twijfelen om terug te gaan!

• 9romy30-03-2010

super gezellig!

Dit hotel ligt precies goed, een paar stappen lopen naar t strand en een paar stappen de andere kant op en je zit meteen aan de boulevard met alle clubs en restaurants. Het zwembad is groot & lekker. Het personeel is super vriendelijk (vooral Petros) en het eten is ook heel goed! Dit hotel verdient echt een dikke 9!!

Hotel Heronissos Hotel info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden