Hotel Heronissos Central ***

Hotel Heronissos Central ***

Hotel Heronissos Central
Hotel Heronissos Central
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Heronissos Central voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Heronissos Central in het Nederlands

Prima hotel, heerlijk eten

monique, 30-6-2015

Dit hotel ligt zeer centraal. Wij hebben de gerenoveerde kamer geboekt. Was keurig netjes, schoon. Het eten (bufetten) is prima. Heerlijk Grieks eten.

Prijs kwaliteit verhouding erg goed!

Thijs, 27-7-2011

De kamers werden elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken, en we konden doen en laten waar we zin in hadden. Ook de sanitaire voorzieningen waren oké.

We konden gewoon dag en nacht muziek luisteren op hoog volume, onze overburen uitnodigen, en ook de hoteleigenaar was een aardige kerel, die graag meedacht als er iets was. Alles kon, en niks was te gek, zolang je maar niks molt of sloopt.

Het eten was helaas niet van erg goede kwaliteit, en daar is maar één oplossing voor; laten staan die handel. Gewoon verschillende restaurantjes af in Chersonissos zelf.

De ligging is oké. Straatje uitlopen en je was al min of meer in het centrum.

Al met al een prima verblijf gehad, voor de centen die we eraan hebben uitgegeven.

waardeloos

Kakoedinhooooo, 30-7-2010

Jammer dat het zo moest zijn. Wij kwamen hier aan en hadden wel wat meer van dit hotel voorgesteld. Veel dode kakkerlakken, harde bedden, slechte/niet werkende douche en onvriendelijk personeel. Beetje jammer....

Prima prijs-kwaliteit!

Me, 23-8-2009

Ongelofelijk wat een typisch nederlands gezeur! Voor een appel en een ei naar Kreta willen, maar wel als een vorst behandeld willen worden. In een driesterren acco in zo'n supertoeristische plaats zul je inderdaad geen sterrenrestaurant aantreffen of personeel dat je zal masseren bij het zwembad nadat ze je koffer naar boven gedragen hebben

Dimico is een zeer simpel hotel op een perfecte plaats in Chersonissos. Een plek waar je alleen hoeft te slapen, want als het goed is, ben je de rest van de dag en nacht aan het feesten.

In het hotel moet je dan ook idd terecht van de baas je bek en je radio stil houden, want dan moet je relaxed kunnen uitslapen/uitkateren.

Eten moet je lekker in de stad doen.

De manager en personeel zijn top; nooit problemen mee gehad. Sterker nog; ze hebben ons voor bijna niks drie nachten extra laten blijven, omdat we het vliegtuig terug gemist hadden. Problemen ontstaan alleen als je je puberale geldingsdrang + en gierende hormonen niet in bedwang kan houden

Niet voor herhaling vatbaar.

Cynthia, 19-8-2009

Toen we aankwamen in de kamer bleek het dat de douch niet vasthing, de wc goor was (je kon hem ook bijna niet doorspoelen) en het bed van steen.

In de avond wilde we gaan eten nou volgens mij haalt zelfs een hond ze neus er voor op was zoo gigantisch vies!!!

Na 12e mag er absoluut geen muziek meer aan en moet je heeeel zachtjes doen. want het is een familie hotel ( nou dat is me mooi niet verteld toen ik ging boeken ) Ze trekken grieken voor je krijgt 1 waarschuwing dan drijgen ze met de politie dat ze je komen ophalen. De eigenaar is absoluut niet vriendelijk!

Handdoeken krijg je maar 1x in de 3dagen! en je bed word gewoon alleen opgemaakt absoluut niet verschoond.

De laatste dag moet je om 10 uur eruit aangezien wij pas snachts vlogen moesten wij douchen onder de douch in het zwembad! ze konden niks anders regelen.

Dus mijn mening over dimico we komen er NOOIT meer.

Simpel en eenvoudig

hugo, 18-8-2009

Hotel Dimico is een simpel en eenvoudig hotel, je hebt alles wat je nodig hebt, behalve airco, daar zijn maar een paar kamers mee ingericht. Je kan bij de balie wel aan een verntilator komen. Met simpel is niets teveel gezegd, de bedden zijn simpel, de inrichting is simpel, de badkamer is simpel en het eten is ook simpel, zelfs het zwembad is simpel. Voor mensen die hele dagen van "huis" zijn is het dus een ideaal hotel, voor mensen die bij het hotel blijven zou ik voor een luxer hotel gaan. Persoonlijk was ik wel tevreden, maar ik was er dus ook hele dagen ergens anders, ik heb er voor de merendeel van de tijd er alleen geslapen.

nooit meer

Laura, 18-8-2009

Hotel Dimico is in min ogen niet voor herhaling vatbaar. Toen we aankwamen hadden we niet eens een balkon, alleen een heel klein raampje die we open konden zetten. We hadden geen airco, de wc bril zat los en geen douchegordijn, dus alles was zeiknat als we gingen douchen.

Het personeel is erg streng, met name de manager. Hij houdt alles in de gaten en je krijgt direct waarschuwingen met name voor het geluidsoverlast.

Ik en mijn vriendin waren het niet eens met onze kamer. We hebben 3 dagen lang lopen zeuren en drammen over dat we een andere kamer wouden. Uiteindelijk hebben we een kamer gekregen in het Sofia hotel, die zit er tegenover. Daar was wel alles in orde gelukkig. Als je kamer niet goed is, er gewoon werk van blijven maken anders nemen ze je niet serieus.

...het is hoe je met alles omgaat.

Wim Deduytsche, 28-7-2009

De kamers zijn sober, maar hoeven die luxevol te zijn bij zo prachtig weer? Ik heb alvast beter in mijn bed geslapen dan die thuis.

In Griekenland kent men algemeen niet echt een douchegordijn, dus dat lag niet zo zeer aan het hotel.

Het personeel vond ik vriendelijk, je kon er terecht met vragen, hangt er dus misschien vannaf hoe je deze aanbrengt.

Het eten kon er best wel door.

Ik miste enkel wat variatie.. maar misschien moet je deze zelf wat verzorgen bij het buffet. De helft luste ik niet (lag niet aan het hotel) en ik nam dus alle dagen hetzelfde. Dat de kamers enkele gebreken hebben, heb ik ook ondervonden, zoals maar 1 stopcontact. Als ik mij electrisch wilde scheren, moest ik de stopcontact van de frigo uitrekken. Achja, mits wat creativiteit valt alles wel op te vangen.

Zeer gezellig terrasje. Met momenten beetje veel lawaai gehad door ander hotel en eigen hotel, maar dat kwamen we gewoon naarmate de dagen.

Geweldig

J., 17-7-2009

Jammer dat er zo veel negatieve beoordelingen zijn over Dimico!

Ik heb er twee weken gezeten en heb er flink genoten. We hadden een mooie schone kamer en een mooi zwembad. Het eten is uiteraard niet wat je krijgt bij een 5-sterren hotel, maar dat mag en kan je ook niet verwachten voor het geld dat je betaald. De baas kan idd een beetje knorrig zijn, maar de andere werknemers maken dat weer goed. Zoals 'het moedertje' van het hotel. Die stond altijd klaar voor ons. Ze hebben zelfs een keer het restaurant eerder geopend voor ons, omdat we anders de bus niet zouden halen voor een excursie.

Ik zal er gelijk naar terug gaan. Ik zou als ouder met kinderen er niet 1-2-3 heen gaan, vanwege de drukke locatie. Voor de jongeren is het perfect; praktisch in het uitgaanscentrum en zo op het strand/boulevard. In het hotel verblijven veel jongeren, van verschillende nationaliteiten. Ook erg gezellig!

Naar mijn mening: een perfect hotel voor jongeren voor weinig geld!

De ligging van het hotel was perfect! Je zit aan de winkel straat, waar daarachter de boulevard met alle kroegen en discotheken waren. Starbeach was ongeveer 15 min lopen, maar met het warme weer kon je er met z'n allen in een taxi heen waar je met z'n allen maar 6 euro betaalde. De kamers zijn SUPER klein. We hadden 2 1persoonsbedden aan elkaar en nog een los 1persoonsbed. (toen stond de kamer ook wel vol) Het eten was echt om te kotsen. Echt super super super smerig. Maarja gelukkgi heb je friet van piet en de mac vlakbij. Het personeel was niet echt klantvriendelijk en met de baas hebben we dikke ruzie gehad. Verder werd het bijna elke dag wel schoongemaakt. Dus als je met je brakke hoofd van starbeach kwam, lag alles er weer lekker fris bij. Als je dit hotel goedkoop kunt boeken, zou ik het doen. Maar dan heb je wel weinig ruimte, vies eten en een ktbaas..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heronissos Central in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heronissos Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heronissos Central scoort een 5.94 uit 10 op basis van 51 reviews.