Appartement Haris

Meer appartement info

53 reviews over Appartement Haris

• 1Klaas12-08-2020

GROTE KUT SOOI

Slecht, vies airco maakt je ziek. Astrid hele aardige Nederlandse vrouw zit achter de bar bij zwembad. Enisgte mooie aan het appartement

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    8Sanna28-07-2019

Hele fijne vakantie gehad

Dit jaar voor de tweede keer verbleven in Haris. Het appartement was ruim en schoon. In 8 dagen zijn 3 keer onze handdoeken verwisseld en 1 keer onze bedden verschoond. De hotelbaas Nikos is een hele aardige man als je ook aardig voor hem bent. Hij vindt het leuk om zijn gasten te leren kennen en wanneer je niet luidruchtig bent, wil hij veel voor je doen. Zolang je geen dingen stiekem doet, maar hem vraagt, is veel mogelijk. We hadden gevraagd of vrienden langs mochten komen, Nikos gaf ons de sleutel van de ligweide en liet ons daar zitten. Het zwembad vind ik persoonlijk wat minder omdat het in de schaduw ligt. De ligweide ligt wel in de zon. Ook is er een poolparty waar je lekkere drankjes kunt drinken. Daarnaast is de locatie geweldig. Om de hoek is een grote supermarkt en met nog geen 5 minuten lopen ben je op de strip of op het strand. Kortom: een prima locatie om te verblijven als je redelijk rustig bent in het hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    5Ilse26-08-2018

Volgende keer wat anders

Met een goed gevoel kwamen we aan op deze prima locatie super dichtbij de boulevard. In de 9 dagen dat we er waren zijn de bedden een aantal keer netjes verschoond en hebben we meerdere keren handdoeken gekregen. Hele aardige schoonmakers, vrouwelijke baas en meisje achter de poolbar. MAAR! Vanaf het eerste moment dat Nicos aanwezig was meerdere preken gehad over wat niet mag en over lawaai wat wij in zijn ogen hadden gemaakt terwijl hij zelf nooit aanwezig was. Laatste dag wilden wij uitchecken om 12.00 uur. Schoonmaker heeft uiteindelijk onze borg terug gegeven!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7S30-06-2018

prima voor een jongerenvakantie

Afgelopen week met vrienden op vakantie geweest naar Chersonissos. Het apartement was erg klein, maar wel redelijk goed schoongemaakt. Ook is de schoonmaakster nog 2 keer tussendoor langs geweest. Jammer was wel dat we met 5 personen waren en er maar bestek voor 2 personen was. De ligging was voor ons wel echt perfect, we kwamen namelijk voor het uitgaan en het was maximaal 5 minuten lopen naar barstreet, waar alle cafés en restaurants zitten. Om naar starbeach te gaan heb je wel een taxi nodig, maar dit is ook geen lange rit en bovendien maar 7 euro. Het zwembad was ook goed onderhouden en daarbij waren er ook genoeg ligbedjes.

Als je van plan bent om heel de dag in je apartement te blijven, zou ik Haris niet aanraden, maar als je net als ons de hele dag op stap bent, is het voor de prijs die je ervoor betaalt een prima apartement.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

5Anne20-07-2016

Dit nooit meer

Niet zo lang geleden ben ik met 5 vrienden naar Kreta geweest. Toen wij aankwamen kregen wij gelijk al een preek van de eigenaar wat we allemaal vooral niet mochten doen. Wij dachten nou deze meneer heeft vast al veel meegemaakt. Doordat we laat aankwamen en uitleg kregen van onze reisbegeleider, kwamen we dus ook laat aan in onze appartementen. Wij hadden 2 appartementen. Een 3-kamer appartement met tussen haakjes 4 slaapplaatsen en een 2 persoons appartement. Toen we de appartementen te zien kregen bleken dit 2 keer een 2-persoons appartement te zijn met daarbij een 3e bed gezet. Omdat het inmiddels al half 1 in de nacht was heeft de reisleiding voor ons de andere dag de juiste kamer geregeld! Maar we hadden het al gelijk verknald bij de eigenaar. Wij hadden geen water koker, koffiezetapparaat en bijna geen pannen. Ook onze eettafel was onvindbaar en bestek was niet compleet.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Amir Abou Elmagd19-07-2016

Toplocatie.

Appartementencomplex ligt op ongeveer 3 minuten lopen van de barstrip en zee, 1 minuut lopen van de supermarkt met daarnaast een taxistandplaats en genoeg eetgelegenheden in de buurt. Nikos de huisbaas is aardig als jij aardig tegen hem doet. Net als zn moeder. Dus houdt hem en zn moeder te vriend. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Franken25-11-2015

Gedraag jezelf: dan heb je een geweldige vakantie

Het is een perfect appartement voor een jongerenvakantie. Verwacht zeker geen luxe, wat ook niet relevant en realistisch zou zijn voor een feestvakantie. De prijskwaliteitsverhouding is zeker goed. De huisbaas Nikos is een echte Griek: nors, oogt streng en vooral duidelijk. Bij aankomst krijg je een hele preek van Nikos. Echter, is dit volledig terecht aangezien de beste man gewoon bang is dat er - zoals hij het zelf noemt - 'klootzakken' in zijn appartement zitten. Gewoon jezelf gedragen en je hebt een perfecte vakantie. Wij hebben erg genoten van de fijne vakantie, de perfecte ligging en vooral van Nikos. Het is een super huisbaas! Voor echte partydieren is dit appartement zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Cars24-07-2014

Fantastische plek

Geweldige locatie, en heel aardig personeel! Als jij Nikos(huisbaas) te vriend houd, ga jij een geweldige tijd beleven hier!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7Sharon Szablewski09-09-2012

Prima, maar niet teveel verwachten..

Wij zijn net 2 dagen terug van deze accomodatie. Op zoover zeer lovende berichten, wat in de werkelijkheid niet echt werd waargemaakt.. De ligging is wel super! Je bent binnen notime bij de grote spar, strand of mainstreet. Wij zijn 1 week geweest. In deze periode geen schone bedden gehad, en 1,5 keer schone handdoeken.. Kamer zelf was prima, maar niet bijzonder. Als we op het balkon zaten keek je tegen een muur. Qua bezetting van de receptie was dit een ramp. Er was vrijwel nooit iemand en je moest opzoek gaan naar iemand, in de hoop iemand te vinden.. Toen we boekten stond erbij dat er wifi op de kamer is. Dit is dus niet waar.. Alleen in de lobby heb je wifi, maar die valt enkele keren per dag uit, waardoor je weer iemand moet opzoeken om het te resetten. Op de kamer kan je intrenet ontvangen via een kabel, maar dan moet wel de schakelaar omgezet worden dat je internet hebt.. Maar ook dit werkt vaak niet.. De mensen zelf van het hotel overigens zijn wel heel vriendelijk en aardig!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Jesse bosselaar15-06-2012

Nikos bedankt!

Nikos, de eigenaar van dit complex, heeft ontzettend bijgedragen aan de fantastische vakantie die ik heb gehad. Voor iedereen die ook buiten uitgaanstijden om wil partyen raad ik dit appartement echt aan! Nikos, bedankt man!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Appartement Haris info