Appartement Golden Villas

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Golden Villas

• 10Silvano-Maria10-07-2015

Een fantastische en heerlijke vakantie !

Ons verblijf in Golden Villas is zeer aangenaam verlopen. Wij hebben geen minpunten. Alles was voor ons top!!! De ligging was perfect: net buiten de drukte in Chersonissos, zo konden we 's avonds ongehinderd doorslapen. De appartement was ruim, proper en comfortabel ingericht. Niets om aan te merken. De service en gastvrijheid kan ik omschrijven met één woord: TOP!!! Zeer lieve en behulpzame mensen. Hier komen we zeker terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8fam voogd04-09-2013

Genoten.

Een late vlucht naar Kreta, dus we kwamen er midden in de nacht aan. Koffers werden naar het huisje gebracht, en ook de gevraagde flessen water. De volgende ochtend waren laat voor het ontbijt, maar Nikos had toch op ons gewacht, zodat we konden ontbijten. We genoten daarna weer van het mooie uitzicht, plus het fijne zwembad. We huurde een auto, was wel nodig. Elke dag werd het zwembad schoon gemaakt, alleen de bank waarop mijn zoon sliep was niet zo goed. Verder een prima vakantie gehad, in een prima huisje. Met mooi uitzicht+zwembad, dan hoef je niets meer te klagen, uit eten bij La scala, ook super.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 3saskiaenwilkodegroot25-08-2013

Bah, nooit meer.

Bij aankomst zag het er allemaal gezellig uit. Toen wij binnen kwamen bleek het erg gedateerd te zijn. Oude versleten meubelen en niet compleet ingericht voor 3 personen. Geen koffiezetapparaat, blikopener , kurkentrekker. Slaap kamer was netjes maar ook op het balkon maar 1 versleten stoel. Toch jammer als je met zijn 3 e bent. Het ergste was het zwembad. In de avond als het licht aan was zag je dat het bad vol zat met larven. De eigenaar zegt dat het geen kwaad kan maar het was te vies voor woorden. Wij zijn het zwembad niet meer ingegaan en hebben een officiële klacht bij de touroperator neergelegd. De plaatsjes bij de reisorganisatie waren een stuk beter dan dat het in het echt was. Eens maar nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 4steegers26-07-2013

Geen tweede keer

Wij zijn net terug, 3 keer Kreta geweest maar dit was helaas de slechtste accomodatie. `Erg veel last gehad van herrie (jongeren die s'nachts thuis kwamen) Weer een groep jongeren die de boel op stelten hebben gezet, de volgende dag werden zij er wel uitgezet maar geen oog dichtgedaan. Als wij dit hadden geweten waren wij hier nooit naartoe gegaan. Helaas weinig gezinnen met jonge kinderen. Je kon er ook moeilijk koken er was maar 1 pan en amper bestek, steeds om moeten vragen. Gelukkig een auto gehuurd zodat wij elke dag lekker weg konden, verder genoten van dit eiland. Voor ons geen tweede keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7wdgr06-10-2011

Appartement met eigen zwembad en mooi uitzicht

Zag er aan de buitenkant erg verzorgd en mooi uit, verder had je een geweldig uitzicht. Het interieur was niet echt compleet en er waren ook veel dingen stuk, de vertrekken waren niet goed schoon gemaakt. Zwembad was onverwarmd en we moesten een helling van meer dan 10% op met 50 traptreden nemen om er te komen, je moest een topconditie hebben. (lopen viel tegen, auto huren aanrader !) Halverwege de vakantie wilde de eigenaar ons nog verhuizen naar andere locatie vanwege "winterstop", slecht idee en samen met touroperator hebben we dat maar verijdeld. Verder wel een leuke plek en prima naar ons zin gehad op het mooie eiland Kreta

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 9R & E02-10-2011

Heerlijke vakantie, zeker een aanrader!!

Het was alles wat ik had gehoopt. We zaten eerste instantie helemaal bovenaan. Na een aantal dagen kregen we twee stelletjes? naast ons en dat ging al gelijk mis. Zal verder geen details geven maar wij wilden geen seconde nog daar blijven en mijn vriend heeft gevraagd of we een andere villa konden krijgen. We konden dezelfde avond gelijk verhuizen en we zaten wederom op een hoekje. Goede en snelle service!

We hebben dus 2 villa's van binnen gezien, eentje voor 4 personen en 1 voor 2 a 3 personen. Beide villa's zagen er goed uit van binnen, schoon, opgeruimd, en netjes. Genoeg ruimte.

Het is idd een hele klim naar boven maar je doet het ook ergens voor. Het uitzicht is geweldig.

Het is me wel opgevallen dat iedereen het zo rustig vindt. Het animatieteam van de "buren" is erg aanwezig s'avonds en je hoort de auto's van de hoofdweg die voor de villa's loopt redelijk goed Voor ons absoluut niet hinderlijk maar als je voor absolute rust komt dan is dit misschien niet de beste keus.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Floor en Jens26-09-2011

Leuke huisjes met een geweldig uitzicht!

We hebben een leuke vakantie gehad bij Golden Villa's!! We hadden twee huisjes naast elkaar met een gezamenlijk groot zwembad gehuurd. Het ene huisje zag er beter uit dan het andere huisje. Er waren vochtplekken in de beneden badkamer van een huisje. Zoals in eerdere berichten al vermeld stond was de inventarisatie van het huisje karig. Er was geen koekenpan aanwezig en ontbrak er een kurkentrekker. De service bij het restaurant viel erg tegen. Dit kwam doordat we er na het hoogseizoen waren. Want wat er aangeboden werd op de menukaart was er niet meer. Het verhaal van de helling in de eerdere berichten klopt! Deze is best stijl. Voor ons (als 30tigers) was het een behoorlijke klim. Maar wij persoonlijk vonden dit niet een heel zwaar min punt. Er werd elke dag schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken neer gelegd. Al met al was het een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7mir24-08-2011

Rustig, mooi gelegen, heel basic ingericht

Het villaparkje is ideaal voor de echte rustzoeker. Het ligt buiten het centrum van Chersonissos en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Vanwege de afstand naar winkels ed is het zeer raadzaam om een auto te huren, bovendien moet je over enige conditie beschikken om de huisjes te bereiken via een stijle weg en nog eens 50 traptredes voor de bovenste huisjes. Het koffiezetapparaat en broodrooster als vermeld op de inventarisatielijst zijn niet aanwezig. Om te koken alleen twee hele kleine pannetjes en feitelijk 1 kookpit + oventje. Inventaris heel erg basic!!! Ieder dag schoonmaak zwembad en huisje, schone handdoeken (niet altijd grote handdoeken). Harde bedden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8frank en bianca12-08-2011

Rustig ietwat afgelegen

Golden villas appartementen zijn leuke huisjes bij een eigen zwembadje. Door de kleinschaligheid van het complex is er overdag en 's avonds weinig activiteit en zul je het dus zelf gezellig moeten maken. De appartementen liggen vrij ver van Chersonissos af waardoor je weinig last hebt van lawaai of verkeer maar aan de andere kant ben je dus ook ver van Pin, supermarkt, bar, en andere winkels. Er is een kleinschalig restaurant op het terrein maar hier wordt weinig gebruik van gemaakt. Het eigen zwembad is ideaal voor gezinnen met kinderen van 6-10 maar verder is er op het terrein weinig te beleven. Tevens is een nadeel dat hierdoor de mensen veel bij de eigen huisjes verblijven waardoor je minder snel contacten maakt met medevakantiegangers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9C Bakker21-08-2009

Super

Mooi appartement, goede ligging, wel stijle trap naar bovenste appartement toe.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart