Appartement Golden Valentin

Appartement Info

Meer appartementinfo

102 reviews over Appartement Golden Valentin

• 8Joop en Linda.16-09-2019

Heerlijke Griekse vakantie gehad.

Wederom een heerlijke vakantie gehad, mede door Valentina en Shecko. Natuurlijk moet je de Griekse begrippen hier niet uit oog verliezen. Maar als je weet wat je kan verwachten voor een schappelijke prijs, zit je hier prima. Maar sommige mensen willen voor 300 een 3000 euro vakantie hebben, jammer dat gaat niet. Dus lekker op de Grieks manier , dan zit je hier super.

• 2Anoniem14-08-2019

Nooit meer.

Op internet staan er mooiere foto's dan als je de appartement zelf ziet. De appartement is veel te klein. Je hebt geen tv, geen gasfornuis en je mag de wc niet doorspoelen met papier erin. Ik zou dit appartement zeker niet aanbevelen.

Met vrienden

• 8van den Bos05-07-2019

Wij hebben het fantastisch gehad

Wij hebben een prima vakantie gehad. Appartementen zijn inderdaad basic ingericht. Koken doen we tijdens onze vakantie niet , iedere dag een leuk restaurant opzoeken heeft onze voorkeur. Douche, toilet en bed waren prima. Om de dag schoonmaak, vaak schone handdoeken en lakens. Valentina is een erg lieve en vriendelijke gastvrouw. We gaan er zeker nog een keer heen

• 6Peter08-06-2019

Leuke plek tussen chersonisos en piskopiano.

De locatie is goed. 10 min de berg op lekker uit eten in de dorpjes piskopiano of Koutouloufari. 10 min de berg af en dan ben je in het bruisende chersonisos. Op de heel gehorig appartementen na was het een fijne plek. Heel veel last van de stappende jeugd in het complex. We hebben nachten niet geslapen. En de eigenares is niet bepaald vriendelijk.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7raymondo jonkers02-05-2019

wij vonden het fantastisch

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad We vonden de kamer groot genoeg en hebben ons prima gered. Alles is idd basic maar we verbleven toch zeer weinig op de kamer. De gastvrouw is een superlieve hardwerkende vrouw die zeker haar best doet om het je na de zin te maken . Enige minpunt is de bult op lopen na een dagje shoppen chersonissos haha. Ik ga zeker nog een keer terug.

• 4Maria26-04-2019

Snel vergeten

Bijzonder basic appartement , alleen bed, kast, tafel en stoel, verlichting is minimaal, bed te klein en matras keihard , geen druk op t water, überhaupt geen warm water. Kapotte pannen, onvolledig servies en bestek, Vreselijk gehorig, gesprekken vd buren zijn bijna letterlijk te volgen. Electra met tape vastgeplakt. Voor restaurants in koutoulafari en piskopiano 20 minuten flink bergop lopen. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam maar als t kan moet je hier niet naar toe.

• 8Jose25-04-2019

Geweldig

Een geweldige locatie leuke dorpjes vriendelijke mensen goed eten

• 2018
    6Dave janssen23-10-2018

Nodig aan renovatie toe

Zeer basic tijd voor renovatie

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Petra en henk25-06-2018

Goed te doen

Verblijf is prima, alleen de matrassen en stoelen (op het terrasje) hebben een update nodig.( oh ja slechte electra, gevaarlijk zelfs) Verder prima te doen hier.

• 2017
    7AM Kapteijn13-08-2017

Prima appartementen, nare eigenaren

Golden Valentin zijn heerlijke appartementen wanneer je wilt genieten van de omgeving van Chersonissos. In een kleine 10min lopen ben je via een shortcut in het centrum. Wij hebben dan ook zeker geen spijt qua ligging. Wel zijn de eigenaren aparte mensen. Je wordt 24/7 in de gaten gehouden. Zie: zij lopen je appartement in om te kijken wat je aan het doen bent. Ook worden problemen niet normaal opgelost, bij ons deed zich een probleem voor en wanneer ik dit op een normale manier wilde aangeven kreeg ik meteen allerlei beschuldigingen mijn kant op die er niets mee te maken hadden. Dit vond ik jammer. Verder een fijne tijd gehad.

Met vrienden

5 tips over Appartement Golden Valentin

• lamberts, 08-10-2013

Aan de overkant, bij Bello's, kan goed worden gegeten

• Joop en Linda, 26-09-2013

De wekelijke BBQ is echt een must, lekker eten, (15pp) en kan (indien er genoeg gezellige mensen zijn) tot laat in de nacht duren. Als je naar het centrum wilt lopen...loop dan via de achterkant van het complex, ipv via de voorkant, dit scheelt je 15 minuten lopen.

• Mary N, 16-07-2013

Fietsen huren? Even met de bus naar Malia en bij Aries zijn redelijke fietsen voor een redelijke prijs te huur, ven onderhandelen..:-)) Ze zijn beter dan die in Chersonisssos

2 vragen over Appartement Golden Valentin

• Romy, 26-11-2014

'vijf persoons appartementen kamer'

Wij zijn met vijf dames, en wij vragen ons af of het vijf persoonsappartement ook in werkelijkheid groot genoeg is om er met vijf personen te verblijven ? weet iemand hier antwoord op te geven? Alvast bedankt!

• Mary N, 26-04-2013

Ligging

Waar ligt het precies?

Mary N, 16-07-2013

Het ligt dus aan de kant van de Spar, is richting Heraklion... Vanaf de Spar met een steile weg naar boven.. niet te fietsen:-(

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4