Appartement Golden Dream

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Golden Dream voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Golden Dream

• 10Kim13-02-2007

We zijn hier al zo'n 15 x naar toe geweest. Het is gewoon een geweldige plek. De mensen zijn super aardig ! Veel vrienden gemaakt.Helaas zullen we er nu niet meer zo vaak komen omdat mijn vader is overleden en het toch een beetje ons plekje (2e thuis) was. Zonder hem is het anders. Maar anders waren we hier nog vele jaren naar toe gekomen. AANRADER !!!

• 10Patricia Noordhuizen18-01-2007

Wij zijn er nu 3 keer geweest en we blijven er steeds weer van genieten. Het lijkt wel of je een privé zwembad hebt. De bar is ook heel gezellig. Hopelijk gaan we dit jaar weer. Helaas kan ik ze nog niet in e.o.a. brochure vinden.

• 9Fam Hake10-11-2006

wij zijn inmiddels 4 x in dit appartementcomplex geweest. Geweldig, lekker rustig ideaal voor de rustzoekers die toch dichtbij een druk uitgaanscentrum willen. Kinderbadje voor kleine kinderen, goed restaurant. Geweldige bediening! Een aanrader wat ons betreft!

• 10Moesker26-12-2005

Wij zijn al 3 x naar Appartementen Golden Dream in Annisaras geweest. Alles bevalt ons daar uitstekend! Ook onze kinderen vonden het er erg leuk! We zijn geweest in de periode dat ze de leeftijd hadden van 5 en 7 jaar, de 2e keer waren ze 6 en 8 jaar de laatste keer 10 en 11 jaar.

• 7Rody Schoemaker04-08-2005

We zijn afgelopen zomer naar Golden Dream geweest. Een prima locatie in een rustige buitenwijk met een mooi uitzicht. Goed restaurant met lekkere coctails. Het centrum van Chersonissos is helaas niet echt te lopen. Het kan uiteraard wel redelijk maar gezien die weersomstandigheden is het niet aan te raden.

• 8peter04-01-2004

Golden Dream, is een leuk verzorgt klein complex, ideaal voor de wat oudere, geen animatie en/of georganiseerde avonden, mooi strand langs een gevaarlijke hellende weg te bereiken ong. 15 min. lopen, Annisaras is klein met wat gemoedelijke winkeltjes/restaurantjes, chersonisos is te lopen op ong. 25 min. een groot pluspunt "je hoeft geen handdoeken neer te leggen aan het zwemdbad, je hebt er altijd wel plek, de eigenaren zijn zeer vriendelijk, evenals het barpersoneel. Met hele kleine kinderen zeer geschikt.......voor de iets wat oudere kinderen niets te doen........

Appartement Golden Dream info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met