Hotel Golden Beach

107 reviews over Hotel Golden Beach

• 2018
    3Emma05-09-2018

Jammer van de service

Het zwembad heeft een leuke locatie en is ideaal met de poolbar. Helaas zijn wij de eerste nacht in een verschrikkelijke kamer gestopt, naast het restaurant. Wij kwamen om 01.30 in de nacht aan en wilde snel gaan slapen. Mijn partner is nog naar de receptie gegaan om te klagen over de kamer met een douche 40x40cm, niet te doen. Hij zei dat wij maar moesten gaan slapen en de volgende ochtend terug moesten komen. Na veel gezeur een andere kamer gekregen, groter, maar bloedspettets op de grond en spinnenwebben. Het is een 4 sterren hotel, maar dat heb ik er niet terug gezien.

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Sanne22-12-2015

Fantastische ligging, de vakantie van ons leven!

• 10Reinier28-08-2015

mooi hotel

alles was wel goed zag mooi uit

• 10Herman kurt05-08-2015

fantastisch hotel, zeker een aanrader

Heel vriendelijk, hulpvaardig en superleuk personeel. Nette kamers. Het ontbijtbuffet en avondbuffet is heel uitgebreid, er is voor elk wat wils. Superleuke locatie, achteraan de zee, vooraan de gezellige winkelstraat van Hersonnissos zonder last te hebben van nachtlawaai. Voor ons een superleuke ervaring en zeker een aanrader.

• 5jani09-06-2013

op het oog mooi maar in werkelijkheid...

dit hotel verdient geen 4 het is gerenoveerd alleen voor het oog.De kamers en dan vooral de badkamers zijn zeer klein en dan boekten wij nog een ruime kamer .Door de vele trappen is het hotel erg gevaarlijk. Het restaurant op de laagste verdieping is alleen bereikbaar door een smalle gang en trappen .Het eten is altijd hetzelfde.Ontbijt niet één keer broodjes alleen gesneden brood.Middag en avondeten saai altijd hetzelfde.Spruiten en stoofpotjes .Niet één keer een ijsje geen witte of rode wijn in het restaurant waar vind je dat nog in 4.De allinn was zeer beperkt en stopt om 10 uur .Aan het strand moet je alles betalen ??? Het zonneterras met zwembad op het dak is klein 30zetels .Er is geen douche geen toilet en geen drank.Voor de prijs van dit hotel boek je elders een 5* met alles erop en eraan

• 4jani06-06-2013

teleurstellend

In de brochure omschreven als pas gerenoveerd maar dit is alleen van toepassing voor de inkom , bar en trap.Eenmaal de receptie voorbij is alles zeer goedkoop hersteld en geschilderd.De kamers en badkamers zijn klein en gehorig.In een douche 70 cm kan je keren noch draaien Bijna geen bergruimte I.v.m. brandveiligheid stellen we ons vragen,2x brandalarm en nergens instructies.Het restaurant is alleen bereikbaar door één gang.De enige lift van het hotel is zowel voor personeel(karren) en gasten.Het gebouw op zich is gevaarlijk door de vele trappen en trapjes.Op het dakterras met zwembad 8x4 is geen douche geen toilet en geen drank.Er zijn maar 2 publieke toiletten in het hotel. In het restaurant is geen witte of rode wijn.Het eten is eentonig 9x spruiten op 12 dagen ,niet één keer een ijsje , nooit broodjes alleen gesneden brood. De all inn formule stelt niets voor De crisis is duidelijk voelbaarVoor ons was het enige positieve aan dit hotel :het vriendelijke personeel en de hygiëne.

• 6japiejo15-07-2011

dit nooit meer

ben net terug vankantie had zeezicht geboekt maar kreeg n kamer waar ik tegen 4 muren opkeek. dus ronduit waardeloos gelukkig was ik niet veel op mn kamer.service was ronduit slecht.eten weinig variatie in de 3wkn dat ik er was geen 1 keer frite.

Alleenreizend

• 5Bas04-01-2011

Slecht hotel

In 2007 zijn wij naar dit hotel geweest op basis van half pension. Kamers waren niet echt proper. Het eten was niet op smaak en de keuze was vrij beperkt. Hebben dus ook op de helft van onze vakantie besloten om dan toch maar in het centrum wat te gaan eten. Op de hoek bij de Greek Corner kun je voor weinig geld goed en lekker eten. De ligging van het hotel is wel goed. Ligt in de buurt van Starbeach. Hotel ligt aan een drukke straat. Voor ons geen hotel Star beach meer.

• 6Joyce20-08-2009

Geen aanrader

Het eten was elke dag hetzelfde en de kamers waren in slechte staat. De kamers werden ook nooit goed schoongemaakt. De ligging was wel goed, ong. 15 á 20 min. lopen van het centrum en de service was wel redelijk. Maar dit hotel is zeker geen aanrader

• 7anouk19-08-2009

was goed te doen

ik ben hier in 2008 geweest en was best goed alleen zaten wij naast de eetzaal dus was niet echt fijn. ook keek oons balkon op de weg omdat we zo laag zaten mjaa. veder het strand dichtbij en het uitgaan ook. alleen iets minder was dat bij ons de douche bak pas na een half uur doorliep dus het water bleef der in staan. maar veder heb ik het erg naar me zin gehad en waren ze heel aardig van het personeel.

1 tip over Hotel Golden Beach

• jani, 06-06-2013

Boek zeker geen all inn er zijn massa's restaurantjes in de buurt en daar is het lekker.

1 vraag over Hotel Golden Beach

• k, 29-03-2012

Leuk hotel?

Is dit hotel na het renoveren ook verbeterd? En aan te bevelen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats