Hotel Flisvos Beach *

Hotel Flisvos Beach *

Hotel Flisvos Beach
6,5

39 reviews over Hotel Flisvos Beach in het Nederlands

Hotel prima.. Geweldige ligging!

Sharon Szablewski, 9-9-2012

Perfecte ligging, direct aan het strand en vrijwel aan de mainstreet.

Starbeach is wel een stuk lopen, ongeveer 30 minuten..

Lekker feesten met vrienden

Familie Hoeve, 21-5-2010

Gezellige tijd gehad en lekker gefeest.

Ontbijt was prima, alleen de cake een beetje droog.

De kamers waren schoon, ruim en netjes met uitzicht op zee.

Van lawaai hebben we geen last gehad

Grandiooss!!

Janneke, 8-2-2009

In een woord PERFECT!!

goede service vriendelijk!

Genoeg ruimte mooie stranden vriendelijke personeel alles perfect Heerlijk eten als het niet naar wens is vraag iets anders en je hebt heT!

Alles Perfect!

We hebben een aantal aanbieders voor Flisvos Beach voor je op een rij gezet:

simpel, goed hotel op t strand

monique, 21-7-2008

Ik ben 2 jaar geleden met een vriendin hier naartoe geweest.

Het is een simpel hotel, eigenlijk midden op het strand, je kan zo in je bikini vanuit het hotel op het strand rollen!Het ligt ongeveer 300m het uitgaansgebeuren, dus je hebt 'snachts nergens last van, wij teminste niet. In het hotel waren toen voornamelijk jongeren tussen de 18 en 25 jaar met wat uitzonderingen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad met Nikos, de nachtportier, ontzettend gelachen.

De kamers waren simpel ingericht, maar meer heb je ook niet nodig.Geen airco, maar heb ik niet veel last van gehad (gewoon de gordijnen heel de dag dichthouden).De handdoeken waren op een enkele keer na niet verschoond, maar zijn na het vragen wel gebracht. De douche is alleen niet super luxe, maar jah, gewoon slipperties aanhouden!

De vriendelijkheid en service in diverse hotels op Kreta

Marcel en Gerda, 14-8-2007

De vriendelijkheid en service in diverse hotels op Kreta ging niet op bij Flisvos. Service en vriendelijkheid zijn slecht. Bij vragen of opmerkingen word schouderophalend gereageerd. Het lawaai (soms tot drie uur snachts) heeft ons gestoord. Het lawaai was niet van gasten maar van het management zelf die tot diep in de nacht doorgingen met borrelen en herrie maken. Flisovs heeft weinig strandbedden, die ook gebruikt werden door "niet Flisvos gasten". HIerdoor worden vele Flisvos gasten teleurgesteld.

Rethymnon is een aanrader als je op zoek bent naar een leuk dorpje op kreta. Veel terrasjes,leuke stranden. Flisvos is 30 minuten lopen van het centrum. (Per taxi 5 euro) Als je lekker wilt eten, zoek dan in de vele straatjes in het oude centrum een restaurant uit. Service, prijs en kwaliteit van het voedsel is daar goed. Wij hebben erg genoten bij restaurant Raki ba Raki.

Het hotel was heel anders als verwacht

C.H. van den Hoek, 1-8-2007

Het hotel was heel anders als verwacht. In ieder geval niet zo als we hadden gehoopt.

De eerste indruk was erg goed, het zag er netjes uit en vriendelijke mensen.

Ligging vlak aan het strand is prima en doordat het net buiten het uitgaanscentrum van Chersonissos ligt (alles wel makkelijk op loopafstand) is er ook nog prima te slapen zonder rumoer van buiten.

De kamer was echt bedoeld om te slapen. Een kleine badkamer met douche, twee 1-persoons bedden en een klein balkon. Een groot gemis was airconditioning, wat we voor het bedrag (en uberhaupt voor de stad) wel verwacht hadden. Een ventilator bracht wat verkoeling, maar erg prettig was het niet. Er waren wel kamers met airco, maar helaas allemaal al verhuurd.

Uiteindelijk wel een erg goede vakantie gehad, want er moet gefeest en gezont worden en dat doe je nu eenmaal niet op de hotelkamer.

De ommelet als ontbijt is een absolute aanrader, het avondeten was minder. Gelukkig langs de hele kustlijn restaurantjes, dus alternatieven genoeg.

Wij zijn hier in mei 2007 geweest (ik en twee meiden van 1

Peter van Deursen, 21-5-2007

Wij zijn hier in mei 2007 geweest (ik en twee meiden van 15) en vonden het hotel ideaal. Mooi zwembad bij de hand, de zee aan de overkant (met volgens ons een prima strand) en prima kamer (misschien een beetje klein voor drie personen, maar wel met twee balkons), leuke en behulpzame mensen bij de receptie.

Het ontbijt is inderdaad niet geweldig. Ook is het best wel een eind lopen naar het centrum van Rethymnon (volgens mij toch wel een stuk verder dan de 1 1/2 kilometer uit de reisbeschrijvingen).

Als we weer naar Rethymnon gaan, dan zeker weer naar dit hotel!

wij zaten vorig jaar augustus in dit hotel, de ligging is echt super, en dat is het wel, schone handdoeken kregen we niet hebben we elke dag om gevraagd! verder deed 9 van de 10 keer onze wc het niet en het water van douche stroomde over de douchebak de kamer in! het ontbijt is daar niet te eten, staat een soort van (zure)yoghurt, en wat (oud)brood en een paar kannen limonade ofzo, het diner is ook niet alles, het strand was ook vreselijk! miste echt een zwembad waar je even snel een duik in kon nemen. het ligt wel gelijk aan de boulevard en het straatje door naast het hotel en je staat in de winkelstraat, dat is dan weer een voordeel! de kamers zijn ook echt heel gehorig je kan alles horen in de kamers naast en boven je, en het ventje dat 's nachts de wacht houdt is ook erg vervelend!was blij naar huis te kunnen

Voor het geld prima hotel

Greece, 3-1-2007

Voor het geld prima hotel. Geen luxe, maar best o.k. Gewoon simpel en in orde. Daar was de prijs ook na. A la carte bestellen op het terras van het hotel is goed te doen. Lekker en niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Flisvos Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flisvos Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flisvos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flisvos Beach scoort een 6.49 uit 10 op basis van 39 reviews.