Hotel Evelyn Beach

24 reviews over Hotel Evelyn Beach in het Nederlands

Red mijn vakantie

ANM
11-9-2013

We hebben twee nachten in dit hotel moeten slapen

omdat hotel Glaros overboekt was

Nou dan kom je in een kamer die op het eerste gezicht netjes oogt

Maar als je dan in een badkamer komt.. waar de douce los zit. je moet douchen in een badje waar je de kont nie kunt keren

Vies douche gordijn, overal schimmel en vlekken,

Haren op de plank

Nooit meer

Kretaman
14-9-2009

Slecht hotel. Ligging is prima, maar het niet hebben van een zwembad is geen pretje. Wel gelegen aan strand! Alleen het ontbijten diner. (we hadden half pension)Eten was slecht, veel grieks maar 's morgens heel hard brood of brood van de dag ervoor. 's Avonds vlees patat en groentes vaak koud en zonder smaak. Ijs te warm. doe mij maar een broodje kaas. Airco werkt op geen van de kamers, is gewoon heel slecht. Het is gewoon noodzakelijk om met het raam open te houden 's nachts.

Never ever again!!!

Kim
1-1-2009

Wij zijn met 3 koppels naar Evelyn beach geweest in augustus 2001 en ik smeek iedereen om hier nooit van u leven naartoe te gaan. Wij waren toen nog allemaal studenten en hadden de keuze gemaakt om naar een goedkoop hotel te gaan (verschrikkelijk slecht idee). Maar dit was gewoon erover, het etyen was er rotslect en erg onhygïenisch, bijvoorbeeld er stond op het terras een bbq en de avond ervoor stond het eten voor de dag erna al buiten naast de bbq, in een hitte van 40°C!!! Alleen het ontbijt viel mee, maar voor de rest zijn wij 's middags en 's avonds ergens anders moeten gaan eten, 14 dagen lang (daar ging onze goedkope vakantie). En in onze kamer liepen kakkerlakken rond en aan de receptie vonden ze dat blijkbaar doodnormaal, ze hebben ons toen insectenspray gegeven om ze zelf te doden!!! En we hebben pas de dag erna een nieuwe kakkerlakloze kamer gekregen. SCHANDALIG!

2008

Positieve indruk van Evelyn Beach

Paul Kloek
2-9-2008

In de uitzending van zondagavond van 'red mijn vakantie' kwam het Evelyn Beach Hotel in Chersonissos op een negatieve manier in het nieuws. Bij ons verblijf (18-8-2008 t/m 28-8-2008, halfpension) heeft dit hotel bij ons een erg positieve indruk achtergelaten. Mooie kamers met zeezicht, gratis airco, uitstekende schoonmaak elke dag, mankement aan tv werd meteen verholpen. Het eten was niet top maar zeer acceptabel: veel keus en altijd vers fruit etc.; Het enige minpunt was dat wij voor elk gebruik van het zwembad moesten betalen terwijl in de brochure hier niet over wordt gesproken.

waardeloos hotel

Lisette
1-9-2008

Ik ben ook naar dit hotel geweest afgelopen zomer ook met een overboeking. Ik heb het programma gisteren ook gezien op sbs6, ik moet ook zeggen dat dit hotel heel slecht is qua eten en de kamers zijn verouderd, wij zouden eerst in Glaros zitten nou en dat zag er stukken beter uit.. Dit hotel was echt 10x niks en ik zou hier dan ook niet weer naar toe gaan!!

2 sterren

gezin
15-8-2008

dit hotel is absoluut niet geschikt voor gezinnen. er is alleen een biljart.

wij zouden dit hotel als 4 sterrenhotel hebben moeten accepteren (bingo formule) maar elders op internet staat het als 2 sterrenhotel en op deze site als 3 sterrenhotel

het personeel beaamd ook dat het geen 4 sterrenhotel is.

Slecht hotel

Sofie
13-8-2008

Wij zouden voor 10 dagen naar Hersonissos Hotel gaan maar dit hotel was overboekt en daarom hebben ze ons 'gedropt' bij Evelyn Beach. Eten was verschrikkelijk, weinig keuze. Geen zwembad, konden bij de buren gaan. Kamers waren klein en de bedden waren steenhard. Overdag waren de mensen aan de receptie super vriendelijk maar 's avonds ... ik heb nog nooit zo'n vreselijk iemand ontmoet. Was héél erg handtastelijk en kon verschrikkelijk zagen. Hij heeft het gepresteerd om 's nachts op onze deur te komen kloppen ... zomaar zonder reden. Freaky man!!! Het hotel ligt ver van alle cafés en discotheken maar dichtbij Starbeach. Dit hotel NOOIT meer.

Matig tot slecht hotel!!!

3-8-2008

Het eten was een drama, de ligging was heel erg mooi! Zeezicht! De receptioniste was erg aardig, alleen de nacht portier is echt een engerd!

Wij zaten in Evelyn Beach omdat Glaros vol geboekt was. Dus we konden gelukkig zwemmen en eten in Glaros, want bij dit hotel zit dus geen zwembad. Je kan wel voor 3 euro pp aan de overkant van het hotel een bedje huren voor de hele dag.

De kamer was erg netjes, de schoonmaaksters alleen erg chagerijnig.

In ieder geval ga ik niet meer naar dit hotel toe.

We waren wel blij dat we gewoon in Glaros konden eten, anders was ik waarschijnlijk wel een paar kilo kwijt geraakt!

Heerlijk hotel

Helma Veldhuizen
1-8-2008

Net terug van 8 dagen in Evelyn Beach Hotel. Geweldige ligging: aan het strand, weg van de disco's, maar toch vlakbij het centrum. Konden gratis gebruik maken van het zwembad van de buren. Personeel super-vriendelijk. Eten: voor elk wat wils, behalve als je alleen maar patat en pizza's lust.

het was ok

c&L
23-7-2008

we hadden eigenlijk een ander hotel maar we waren omgeboekt naar dit hotel. het was zeker geen tegenvaller, we hadden zelfs gratis tv, airco en koelkast.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evelyn Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evelyn Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.