Hotel Eri Palace

• Animatie

55 reviews over Hotel Eri Palace

• 6hotel kenner21-07-2011

Eri Palace/Eri Sun zomer 2011

Eri Palace is rustig gelegen ca.800m vanaf het strand in de heuvels. Sanitair heeft zijn beste tijd al gehad; kakkerlakken in de douches etc. Personeel is welwillend maar mag iets beter getraind worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Raymond17-03-2011

prima hotel

wij boekten last minute, prijs/kwaliteit voor ons was dus prima. zou hier nooit het volle pond voor betalen

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Shalaue18-11-2010

Fantastische plek!

Mijn tijd in deze hotel was echt geweldig. alles was goed geregeld en waren altijd reuze vriendelijk. dagelijks werd onze kamer schoongemaakt door hun eige schoonmaaksters zeker wel mijn geld waard

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 1Stef24-06-2009

Trok op niets

In augustus 2007 daar geweest. Toen stelde het al niet veel voor. Ligt op een ENORME HEUVEL, voor zover je dit heuvel kunt noemen, eerder een berg! Eten was altijd op en altijd koud! Tafels werden nooit afgeruimd, desserten van 's avonds werden 's morgens al aangevoerd (niet afgedekt, in de zon, in een warme auto), zout water ipv zoet water zwembaden. Mensen laat u aub niet vangen, dit hotel stelde toen al niet veel voor, nu zal het zeker en vast niet beter zijn. De stad chersonissos is wel heel erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 5dennie26-01-2009

niet meer na dit hotel

het hotel is op zich niks mis mee ! alleen er is op het park zelf niks te doen het eten is een ramp!! het is maar goed dat het er lekker warm weer is anders zal het een hel zijn daar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 5Ingrid31-07-2008

Dit nooit meer!

Het uitzicht van ons kamer was mooi; uitzicht op zee. Verder was het erg irritant dat de schoonmakers vroeg op de kamer kwamen; zelfs een keer om 7:00 uur!! Ze vragen niet of ze later terug komen, maar gaan direct aan de slag. All inclusive viel echt tegen, de glazen waar je uit ging drinken, stonken heel erg en het eten was niet gevarieerd en dreef in het vet. Ook was er geen groot stuk 'strand' bij, als je het strand mag noemen. Ook best ver van het uitgaan. Dit is geen viersterren waard!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Bob28-06-2008

SUPER!!! SUPER SUPER SUPER! de tijd van mijn leven gehad. Iedereen zoekt gewoon redenen om te klagen, want de service en de kamers waren geweldig. Eten was erg lekker, iedereen die dat niet vind at zeker elke dag hetzelfde. De ligging is geweldig, bij het strand en dichtbij het centrum. Volgend jaar weer!!

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 10Lorenzo14-03-2008

zalig hotel!! zalig eten,zalig zwembad (zout maar dat merk je na een tijd nie,en er zijn toch 3 zwembaden) alleen de kamers viel wat tegen.. ikwas er van 21 augustus tot 29 augustus echt zalige tijden..

Gereisd met familie in augustus 2007

• 5t p 12-11-2007

vorig jaar geweest. na de eerste dag al moeten verhuizen omdat onze kamer stonk. eten was bocht. all-in stelde ook nix voor. lauw bier en fris.de cake was t egigste was gratis was, voor een zakje chips moest je al diep in de buidel tasten. dus net als de andere hollandse gasten een klacht ingediend, toen vertelde fr Touroperator dat dit hotel het jaar er op niet meer te boeken zou zijn.en die erkende de klachten en waren ook ontevreden, nu bijna 2 jaar later kunnen mensen nog steeds hun geld verbrassen aan dit bizar slechte hotel. maar aan de ligging ligt t niet want die is prachtig. maar toch. mensen weg blijven daar.

Gereisd in november 2007

• 7Anne05-10-2007

Wij zijn vorig jaar september naar Eri Palace geweest, het enige wat ons tegenviel was het eten, we hadden voor de eerste keer allinclusive geboekt en dit was toch niet wat wij verwacht hadden. Voor de rest was het hotel prima en het personeel was aardig.

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel Eri Palace info