Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark ****

Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark ****

Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark
Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Eri Beach & Village Waterpark voor je op een rij gezet:

668 reviews over Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark in het Nederlands

Smerig hotel

Petra, 29-9-2016

Kamers smerig, slecht matras. Restaurant was erg vies. Borden etc niet schoon. Eten slecht bereid. Zelfs de friet en pasta hebben ze verpest. Oud brood. Vnl Oostblokkers die duwend bij het buffet staan. Wij zijn na 2 nachten waarbij we geen oog dicht hebben gedaan naar een ander hotel gegaan

Eri Beach kreta chersonissos

Anoniem, 18-9-2016

Sorry Eri beach hotel nooit meer: Hotel is misschien wel **** maar te groot om aan **** te voldoen voor all inclusive. Hotel met veel russen die gewoon voordringen bij het ontbijt, lunch en diner, overbodig opscheppen veel eten wordt gewoon weg gegooid zonde zonde. Zwembad en strand grotendeels door russen bezet (bekende handdoeken spel). Ze zorgen voor een hoop lawaai en houden geen rekening met anderen.

Dresscode in het restaurant wordt niet nageleefd.

Kamer redelijk schoon. Wordt wel elke dag schoon gemaakt.

Servies en bestek is smerig.

Eten is matig, eentonig en niet warm.

Personeel doet erg zijn best, moet zich vaak inhouden en geduldig blijven. Respect voor ze.

Omgeving is goed er is voldoende om je te vermaken.

Je kan bij Tarantella ( overkant v/h hotel) en No Name (aan de kant v/h hotel) en langs de boulevard bij Fresh goed eten.

Verschrikkelijk, Horror vakantie, Doe het niet

Latoya Simons, 26-8-2016

Het enige wat ''goed'' was, was de ligging. Verder is alles bar en bar slecht. Ik had deze vakantie met mijn partner geboekt, all inclusive, zodat wij lekker konden opladen en wij ons niet druk hoefde te maken over eten en andere benodigdheden.

- Het eten is Ontzettend slecht. Mijn vriend en ik hebben 8 dagen lang geleefd op brood en water. Ja je kunt de stad in gaan, maar goed als het hotelpersoneel niet vriendelijk is en verteld waar hoe en wat, kom je daar pas ook een aantal dagen later achter. Verder is het ontbijt, lunch en avond eten elke dag hetzelfde. Hiermee bedoel ik 's ochtends rotte en droge groenten, zelfde geldt voor lunch en diner zijn er misschien gore papperige vissticks of witvis waarvan alleen het bot over is.

- Onvriendelijke, correctie, zeer onvriendelijke gasten en personeel. Ik heb niks tegen Russische sprekende mensen, maar de Nederlanders, Engelsen en Belgen (waarvan echt ontzettend weinig aanwezig waren) weten exact wat ik bedoel. Zodra zij erachter komen dat je geen Russisch spreekt willen ze niks met je te maken hebben en gedragen ze zich asociaal tegenover je. Wanneer je er wat van zegt beginnen alle Russisch sprekende mensen zich tegen je te keren en gaan ze volledig tekeer tegen je met z'n allen. Verder pakken ze als uitgehongerde hyena's al het eten voor je neus weg waar je heel Afrika mee kan voeden, en vervolgens laten ze 9/10e van het eten op de tafel staan om het vervolgens weg te laten gooien door het personeel. Verder moet je ontzettend lang in de rij staan voor eten, en wanneer je eindelijk een klein beetje eten hebt kunnen bemachtigen moet je wachten tot er eindelijk een plekje vrij is om te kunnen eten.

- Strand, zoals ik al had beschreven is de ligging ''oke''. We zaten naast Star beach, wat het mooiste strand is. Echter ligt het eri hotel en village aan het kiezelstrand.

- Informatie, wij werden gedumpt door touroperator en er werd ons niks verteld. Er was niemand aanwezig (geen enkele dag) en de ''zogenaamde borden'' bestaan geen eens.

Als je geld wilt verspillen, ga gerust en verpest je vakantie. Wanneer dit niet het geval is, Ga gewoon niet en bespaar je energie en vele irritaties.

Nooit meer, ik raad m niet aan.

Renate van Hout, 24-8-2016

Kamers zijn gehalveerd, daardoor is het te vol, teveel mensen.

Je krijgt een hele kleine kamer en balkon. Algehele status van complex is zeer achterhaald.

Restaurant en het eten was vreselijk. Druk, vies, slechte kwaliteit eten. Eten dat is uitgedroogd, niet goed warm, zelfs de patat kregen ze niet doorbakken.

98% Van het complex zit vol met Russen, die zich erg asociaal gedragen, ze dringen voor, zelfs op mijn zoon van 7, pakken gewoon de opschep lepel van hem af. Kleedje van de tafel wordt ter plekke uitgeklopt en omgedraaid op tafel gelegd voor de volgende gast. De vloer is daar zeer glad en vies, meerdere mensen zijn daar uitgegleden. Zwembaden zijn gevuld met zeer zout water, wat zeer doet aan huid en ogen. Op een verstopt plekje heb je een zwembad met chloor, die wordt echter niet schoongemaakt.

Aanbod qua drinken is slecht, mierzoete frisdrank, wijn en koffie aangelengd met water.

Kamers vies, douchestang zit los, moet je zelf vasthouden.

Ja, de ligging, Je hebt mooi uitzicht, mits je goed zit;-) Je zit net op het randje van Chersonissos. Het echt centrum zit 15min. wandelen verderop.

Redelijk

xxxxlindaa, 16-5-2016

Het hotel ziet er mooi uit, echter ben ik niet te spreken over het personeel achter de receptie. Zij waren helaas behoorlijk chagrijnig en niet heel behulpzaam.

De kamer was redelijk netjes, alleen hadden wij de eerste dag al een kakkerlak in de kamer, wij waren allebei als de dood hiervoor, en probeerden (aan het einde van de avond) hulp te krijgen bij de receptie. Deze meneer sliep echter achter de balie en was totaal niet behulpzaam, we moesten hem gewoon doodslaan. De schoonmaaksters kwamen ongelooflijk vroeg, en als je dan nog sliep kwamen ze ook niet later terug. Het eten was redelijk, alleen totaal geen afwisseling en niet veel keuze.

Over het algemeen prima vakantie.

redelijk

Mitchell2312, 27-8-2015

De ligging is goed. Vlak bij strandjes en winkeltjes. Leuke barretjes om wat te drinken. Het Leidseplein is een geweldige plaats om wat te drinken en te eten. Naast het hotel ook een Hollandse snackbar/restaurant.Het hotel zelf is iets minder. Het eten is zeer slecht. wij aten maar 2 dingen en de rest was niet lekker. Zwembad is wel oke. De schoonmaakster deed het goed. wifi in de lobby maar zeer slecht. De kamer was best wel klein voor 2 personen. Ik raad aan om buiten het hotel te eten.

Nooit meer.

Edward, 17-8-2015

Het is geen goed word te spreken over dit hotel, de hele hotel is zeer aan het renovatie toe, te veel gasten ruim 2000. Iedereen loopt over elkaar heen vooral in het restaurant,

Hel lijkt wel een vreetschuur. Het is geen 1 ster waard. Je zit gewoon in een sauna te eten airco's worden niet aan gezet, personeel klaagt ook, geen WiFi, te veel om op te noemen.

Eri Beach en Village

Kirsten & Fatbardh, 17-8-2015

Hallo Horror hotel, we kwamen aan in Eri Beach en Village voor een vakantie van 15 dagen all-in. We dachten in een 4 sterren hotel te komen maar het was nog geen één ster. Eten was niet te eten en het was er erg smerig. De vloer was er zo vies dat je slippers blijven plakken. Voortdurend mensen die uitgleden van de spagetti die niet opgeruimd word. Wachten op een bord en dan nog kijken of je er een schone tussen kan vinden. En dan nog het personeel, zelf dragen de werknemers vieze kleding en laten ze het zweet druppen in het eten. Door het grote aantal Russen in het hotel werd het er ook niet vriendelijker op. Ruzies die ontstaan als je je een ijsje wilt halen omdat er te veel mensen zijn en te weinig plaatsen. Bier en wijn was niet te drinken.Tafelskleden werden omgedraaid voor het volgende gezin.De televisie was aardig klein. Ook hadden wijj een paar dagen geen stroom. Dus het eten ging kapot in de koelkast.De kakkerlakken werden b

Bart, 26-7-2015

Prijs/kwaliteit was goed ,eten geen culinaire hoogstandjes maar salades hamburgers en kipgerechten etc.

prima ,ontbijt niets op aan te merken,zwembaden,zee.ligging heel goed.Kinderen hebben zich erg goed vermaakt,personeel aardig.Voor die prijs goed.

dit kan ik iedereen afraden !!!

Erik, 3-7-2015

Dit "hotel " is totaal niet gastvriendelijk, integendeel ! heel erg vies ! De kakkerlakken liepen er rond !!! Kamers heel vies, we waren met z'n vieren en hadden alles voor 3 personen en moesten zo de eerste nacht maar door komen. Mensen komen zonder aankondiging binnen lopen en vluchten als ze iemand zien, als je dan naar de receptie belt weten die van niks... erg vreemd. verschillende dingen kapot op je kamer en word niks aan gedaan als je dat vraagt.

Kortom hooguit 1 ster..... in de spiegel van de badkamer....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eri Beach & Village Waterpark scoort een 6.49 uit 10 op basis van 683 reviews.