Appartement Erato

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Erato

• 9M.J. de Hilster03-08-2007

Heerlijk genoten in deze pracht villa, mooi schoon van alle luxe voorzien en een prachtig uitzicht.

Gereisd met familie in juni 2007

• 8L. Garagoski08-07-2007

appartement lag nagenoeg direct aan zee. Slaapkamer was voorzien met airco, dus een goede koeling overdag en s'nachts. Ligging was fantasties, straat overstelen en je was in het zwembad, even doorlopen en de trap af en je was op het strand, 20 meter verder was je in zee. Nee ondanks de hitte hebben wij ons uitstekend vermaakt. Bert en Gitta

Alleen gereisd in juni 2007

• 8Rikkieh23-03-2007

Ik ben super tevreden over appartement Erato! De eigenaar doet niet moeilijk! Direct aan Starbeach! Airco werkt zo goed dat ik er verkouden van ben geworden! Als je uitgaat moet je of lopen of taxi pakken.Taxi-standplaats is tegenover! Zwembad en strand ligt tegenover het appartement. Het uitgaan in Chersonissos is wel lache dus voor mensen die er nog nooit zijn geweest zeker een aanrader!

Gereisd in maart 2007

• 8Jos04-02-2007

Ja, iedereen moet hier heen komen.

Bedden slapen heerlijk en het is slechts 10 min. naar het bruisende uitgaansleven lopen.

Slechts 324532 kakkerlakken gezien.

Jos

Gereisd in februari 2007

• 9Vincent22-07-2006

Ik en mijn vriendin (18 en 16 jr) zijn 8 dagen in appartementencomplex Erato in Chersonissos verbleven, 2 kamerappartement, begane grond.

Het is ons uitstekend bevallen! De kamer was mooi en compleet, op een aantel keukendingen na zoals een afwasborstel of een spatel. De schoonmaakdames deden af en toe een zwabber over de vloer en verschoonde de handdoeken 2x en bedden 1x. Airco, kluis tegen betaling (40 en 10 euro). Koelkast aanwezig.

Qua ligging is het ook perfect, direct aan strand en Star Beach, 20 min lopen van het uitgaansleven.

Al met al een goed verzorgd appartementencomplex met een ideale ligging, een dikke aanrader!

Gereisd in juli 2006

Appartement Erato info