Appartement Erato

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Erato

• 8Carina en Michael17-06-2009

Absolute aanrader voor jongeren

Ik was er met 2 vriendinnen op een stapvakantie en dan is dit appartement een absolute aanrader. Tegenover het gezellige Starbeach. Centrum zowel lopend als met een taxi bereikbaar. Raadt wel een taxi aan want is nog een eindje lopen, ongeveer een half uur. Ga hier niet heen als je luxe wil, Schoonmaak was ook bijna iedere dag. Balkon aan de voorkant en kijk je zo op zee.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Jowh11-06-2009

Mooi appartement, perfecte ligging

Ideale ligging, dit appartement. Ik heb er nu al 2 keer op rij gezeten. Eerste keer onderin het appartement, hierdoor hadden we geen balkon maar een super ruim terras voor ons appartement. Dit was echt super. Het appartement ligt schuin tegenover starbeach, dus wanneer je elke middag naar starbeach gaat (zoals wij) is dit appartement zeker een aanrader. Taxi's naar het centrum zijn maar 8 euro, dus ook dit is goed te doen.

Eigenaar is een beetje een zeikerd, vooral 's avonds wanneer je iets te rumoerig bent. Maar hier is mee te leven.

Kakkerlakken niet gezien in dit appartement en lakens en handdoeken werden om de dag vervangen.

ZEKER EEN AANRADER!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Kimberley14-01-2009

aandrader

Direct aan starbeach, klein eindje lopen naar het centrum (of taxi ong 6 euro, makkelijk te delen dus) eigenaar is vriendelijk en doet niet moeilijk, alleen is het lastig dat hij er vaak niet is. Over de hygiëne niks te klagen, schoonmaaktsers waren vriendelijk. Airco werkt perfect, het was zelfs te koud in de kamer.

Erato zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 5Stefan30-10-2008

mooie ligging, sobere kamers

Perfecte ligging met een klein straatje tussen jou en de zwembaden en het strand. Ligt aan de rustige kant van al het zwemfestijn. Starbeach Complex heeft harde muziek aan staan en daar heb je hier niet zo'n last van. Wij zijn echter in de herfstvakantie gegaan en alles was al zo'n beetje dicht. Lekker rustig op het strand en gave golven, maar onze baby kon er echt niet in. Stil liggen en zonnen zat er helaas niet bij. Mooie omgeving en met warmer weer zeker aan te raden. Schoonmaak Erato slecht, wc bril lag los naast de wc en als verlichting heb je een paar lichtpeertjes aan het plafond hangen, gordijnen hangen nog net aan wat haakjes aan de rails. Wel grote slaapkamer en grote woonkamer met bedden, waar je ook op zou kunnen zitten. Geen eettafel of echt bank binnen, maar waarom zou je ook binnen zitten? We hebben wel genoten!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 3Jannie28-10-2008

rampzalig slecht

Kreta mooi eiland. Chersonissos gezellige plaats. Maar ga nooit in de Herfst. Uitgestorven! Koud water door zonnecollectoren (geen zon dus..). Badkamer waarin ook toilet kletsnatte vloer uit putje uit de grond. slechte bedden, slechte verlichting, onvoldoende stoelen en glas en servieswerk. Witte kille kamers met een peertje aan plafond die het niet doet, gordijnen er half voor, geen lijstje aan de muur. De gevangenis is nog gezelliger ingericht. Van menukaarten weinig voorradig ivm aflopen seizoen. Jammer van onze tijd en het geld.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 2Paul Melssen27-10-2008

Dit nooit meer

Dit appartement sloot totaal niet aan op de omschrijving en de foto's. We boekten een leuk aangekleed appartement met planten en een zithoekje/woonkamertje, maar kwamen terecht in een kale gevangeniscel, vier lege witte muren met tl-licht, en alleen maar bedden, geen zithoek. Zeer beperkt keukengerei, wat duidelijk ontbrak is nooit aangevuld (4 glazen, 2 borden, 3 bekers, etc). Verschillende lampen kapot, warm water pas op de derde dag, sommige stopcontacten deden het niet, slot van de voordeur defect, douche liep niet goed weg waardoor de badkamer blank stond na een douchebeurt (en geen dweil of trekker aanwezig). Service enorm belabberd, men was niet genegen te mankementen te verhelpen of om zelfs maar even te komen kijken. Naburig café ging tot diep in de nacht door met luide muziek. Ligging is wel fijn, met uitzicht op zee, welke met enkele trapjes bereikbaar is, en ongeveer 5 minuutjes lopen naar de dichtsbijzijnde supermarkt en ongeveer 10 minuutjes lopen naar het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 6Joost31-08-2008

Prachtig uitzicht op 2e verdieping

Goed appartement, niet heel bijzonder. Zeezicht is het mooist op de tweede verdieping. Ingang van Starbeach is vlakbij. Dit is het rustige gedeelte van Starbeach.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Hilde25-08-2008

Super gelegen appartement

Wij waren af gegaan bij het boeken op het de beoordelingen van onze voorgangers ze hadden gemiddeld een 8,6.gegeven, Daar is niets van gelogen wij hebben afgelopen week in Erato gezeten en ontzettend genoten vooral van ons uitzicht vanaf de tweede etage. echt prachtig! We vonden alleen de schoonmaak wat magertjes en de service aan de receptie. Er was toen we vertrokken niet eens iemand aanwezig om onze sleutels in ontvangst te nemen dus die hebben we maar op de stoep van de receptie achtergelaten.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8M. Hartsuiker19-10-2007

We hebben een hele goede vakantie gehad in Erato! Alles was goed geregeld, als je iets miste in het appartement en je vroeg het aan de eigenaar dan werd het geregeld!

1 nadeel vond ik de douche, je moest de douchekop zelf vasthouden en er lag een antislip matje in de douchebak die behoorlijk smerig was en die werd ook niet schoongemaakt dus je kunt je wel voorstellen hoe goor die was! Je moest echt met slippers aan douchen!

Verder was alles super goed geregeld en de eigenaar is een erg aardige man die je altijd wil helpen en ervoor wil zorgen dat je een leuk verblijf hebt! En ons verblijf op Kreta en in Erato was super, ik zou er zo weer heengaan!!

Gereisd met familie in september 2007

• 8J. Geers17-09-2007

Gelegen aan het mooiste stukje strand van Chersonissos. Geweldig uitzicht vanaf het balkon. Pal aan zee. Supermarkt met ruime openingstijden op de hoek. Ongeveer 10-15 min lopen tot slenterboulevard in centrum. Iets van de kustweg af, dus rustig! Super prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in mei 2007

Appartement Erato info