Appartement Erato

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Erato

• 8peter04-07-2011

goed appatement

prijs kwaliteit is goed in orde het uitzicht is erg mooi je zit op 20 min lopen van de drukte van chersonissos en recht tegenover star beach en de zee . je hebt veel ruimte binnen alleen de douchekop konden we niet ophangen dat was het enige nadeel maar voor de rest een aanrader

Gereisd met partner in juni 2011

• 1Daan21-05-2011

Kretaanse gevangenis

Een vies verschimmeld hok. Ongeinteresseerde eigenaar die nooit aanwezig is. Erg donker. De gevangenis is gezelliger. Ben er met een shock vandaan gekomen. Erg gehorig en slechte bedden. Wel mooi uitzicht. Na 1 nacht omgeboekt naar ander appartement. Zie de foto's

Alleen gereisd in mei 2011

• 9Patty11-01-2011

super chil

Dit appartement is gewoon super chil als jij met vrienden op vakantie gaat wij waren met 8 meiden. En wij hadden twee kamers op de onderste verdieping dus iedereen kon langskomen en bij ons voordrinken enzo het is superdicht bij starbeach dus lekker dicht bij de feesten en bij het strand en het zwembad de supermarkt is gewoon op goeie afstand en je pakt savonds taxitje naar centrum 7 euro is niks wij gaan dit jaar pliades is appartement ernaast wel dezelfde eigenaar alleen we gaan met meer dus das makkelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Ria Haakma12-10-2010

Prima appartement

Prima appartement, centrale ligging, zwembad voor de deur, strand voor de deur.Supermarkt dichtbij net zoals de bushalte en de winkelstraat op paar minuutjes lopen. Alleen de aankleding van het appartement kan beter. Een lampenkap om het peertje in de vertrekken en een schilderijtje zouden het een stukje op leuken.

Alleen gereisd in september 2010

• 6E&D05-10-2010

Redelijk

Ik en mij vriend hebben hier 8 dagen gezeten eind september. Voor de prijs was het redelijk dit appartement, ligt op loopafstand van het centrum, en supermarkt om de hoek. voor ligbedjes bij zwembad en strand moesten we 3 euro per bedje betalen per dag, De receptie was niet altijd openen net wanneer het de eigenaar uit kwam. Schoonmaak was magertjes maar wanneer ben je nou in het appartement?

Wij vlogen laat in de avond, en we konden kamer aanhouden voor 5 euro pp...geen geld...

Gereisd met partner in september 2010

• 8Jose Jacobs09-09-2010

Prima appartement, geweldige ligging

Erato is een prima appartement met schitterend uitzicht op zee. Via een weg gescheiden van het strand en net even buiten het drukke centrum. Heerlijk rustig (september) en wil je de drukte ben je na ongeveer 15 minuten lopen in het centrum. Schoonmaak prima, voldoende handdoeken. Nadeel : beschikt niet over een zwembad en indien je na een dagje uit laat in de middag nog even wil zonnen, dien je de dure strandbedjes aan het strand te betalen (€ 8,- / 2 pers.) Erato een aanrader!!!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Jan Pronk14-08-2010

Uitstekende prijs/-kwaliteitsverhouding

Dit maal kozen we voor Erato, een appartement op ongeveer 100 meter van Star Beach. Het centrum was daardoor redelijk ver: 15 min lopen.

Wij kregen een kamer in het nieuwe en/of gerenoveerde gedeelte. Van de buitenkant zag het er zeer verzorgd uit. Kunststof kozijnen, prima afwerking, mooie materialen... En ook aan de binnenkant was dit het geval. Gewoon een keurige kamer, ingericht met een woonkamer (met 2 kleine bedden) en een slaapkamer (met slot) met 2 grotere bedden. De airco bevond zich in de grote kamer en voldeed uitstekend.

Het balkon (richting de zee) was redelijk ruim. Groot genoeg voor 4 personen. De douche was ook oké, alleen een haakje voor de douchekop ontbrak (bleek overal zo te zijn). Koelkast deed z'n werk ook prima.

Zwembad (zoet water) lag vlakbij de zee. Voor 3 euro was er een ligbedje te huren. Bad was groot genoeg, maar wel vrij diep. Ook is er een klein kinderbadje aanwezig.

Het appartement is ons prima bevallen, zeker gezien de lage prijs!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Linn15-06-2010

Netjes!

Was een super accomodatie. Was schoon en netjes, Ligging was redelijk. Je zit naast starbeach maar weer ver van het centrum, maar met taxi betaal je 3 euro pp om in het centrum te komen! Wat ook ideaal was, als je t appartement uit loopt, kom je bij het zwembad, kun je fijn zitten en lekker eten en drinken. Bij het zwembad kan je een trap af naar beneden en dan ben je bij de zee. dat is dus erg dichtbij!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8poply27-05-2010

Ik ga graag terug naar Erato in het najaar

Mede door het verblijf in Erato met een schitterend uitzicht op zee een paradijselijke en ontspannen vakantie genoten in mei 2010

Alleen gereisd in mei 2010

• 8Henrico19-07-2009

Aanrader voor met vrienden op vakantie

Vorig jaar (2008) daar 12 dagen geweest:) alles was wel aanwezig wat je nodig was, supermarkt redelijk dicht bij en starbeach schuin er tegen over. we zaten op de eerste verdieping, mooi balkon waar je met gemak met zn 4en kon zitten. De eigenaar is af en toe beetje moeilijk maar als er wat was geef hem dan een flesje wiskey en hij is weer blij(kan je veel geld schelen af en toe).

Echt super appartement als je met vrienden gaat, ik zou wel met de taxi naar de bar street gaan want dit is best wel een eindje lopen, taxi kost ong €8,- (wel van te voren afspreken anders betaal je meer)

Gereisd met vrienden in juli 2008

Appartement Erato info