Appartement Epavlis

Appartement Epavlis
8,9

13 tips over Appartement Epavlis

van der end, 19-7-2015
De locatie was heel mooi het was er heerlijk rustig maar je zat binnen 10min op de hoofdweg naar allerlei leuke uitstapjes.bij ons was het dinopark in gouves (25min)een groot succes en natuurlijk het strand in kokinihanni heerlijk (30min)
Fam. Gieskes, 2-7-2015
Huur een auto, ga naar een ander deel van Kreta.
Familie Van Dijk, 27-8-2014
Loop de berg af naar Aquaworld Aquarium Hersonissos (adres: Filikis Etirias 7). Prachtig,leerzaam en leuk voor ouder en kind!

We hebben een aantal aanbieders voor Epavlis voor je op een rij gezet:

Fam Kruisselbrink, 22-8-2014
Eten op het plein in oud- Chersonnissos.
carolien gommers, 27-7-2014
neem een navigatiesysteem van huis mee als je een auto huurt.
Claire ten Hag, 27-7-2014
Wij ondervonden dit niet als een nadeel, maar neem dit wel in acht. Het appartement is basic, opzich heb je precies alles wat je nodig hebt. Wij hebben zelf ook twee keer gekookt in het appartement en dit ging prima.

Jan Dick Goud, 8-7-2014
Een wandeling naar de, in de omgeving liggende kleine Griekse dorpjes, is een leuke beleving. Vele excursies mogelijk.
Maja, 27-8-2013
Kijk vooral in de boekjes die bij de bar liggen, daarin staat veel over het eiland Kreta en wat er te doen is.
Fam. Smits, 30-7-2013
Als je van tevoren doorgeeft dan kookt Maria een lekkere maaltijd en de salade is ook super! Uit eigen tuin! Alles is vers!
leon meijs, 29-7-2013

Eigenaar kookt heerlijk.