Tijdelijk €25 aanbetaling

Epavlis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Epavlis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 99 reviews

• 9Waardering

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Epavlis

• 10Cor & Ina16-10-2022

Gewoon top!

Voel je thuis en wees een welkome gast! Dan heb je daar een geweldige tijd op een prachtige plek, met eigenaren (George en Maria) die je een hele mooie vakantie willen bezorgen. Wij zijn er voor de 3e keer geweest en vinden het steeds weer fantastisch daar!

• 10Ruimte
  • 9Roeland22-08-2022

Eenvoudig maar zeer de moeite waard!!!!

Rustige ligging tussen Chersonissos en Koutouloufari met prachtig uitzicht over de zee! Appartement is eenvoudig ingericht en er ontbreekt het nodige aan de inventaris. Om die reden vaak uit eten! Bedden waren hard en eerste nachten slecht geslapen. Onze wensen voor meer comfort(met name het slapen) kenbaar gemaakt aan de eigenaren George en Maria die onze fantastisch hebben geholpen. Vriendelijkheid, humor, scherpe discussies over alle problemen in de wereld met George maakte ons verblijf zeer aangenaam en maakt dat we er twee prettige weken hebben doorgebracht.

• 8Fam. Brouwer17-08-2022

Fijne vakantie gehad bij Epavlis

Wij hebben met zijn drieën een prima vakantie gehad bij Epavlis. De appartementen zijn eenvoudig, maar prima te doen. Het zwembad is fantastisch, ook door het uitzicht. Met de eigenaren George en Maria hadden we op een prettige manier contact. Vriendelijke mensen die hun best doen het naar je zin te maken. George houdt van het maken van een praatje, hij is zeer geïnteresseerd in zijn gasten. We hebben heerlijk gegeten in hun bar bij het zwembad. Kortom, er zijn altijd wel verbeterpunten, maar wij hebben een uitstekend verblijf achter de rug!

• 8Natuur
  • 10Anne, Mike, Lennert en Roseline07-08-2022

1* keer Griekenland/Kreta/Epavlis - een aanrader

Voor ons was het de eerste keer Griekenland/Kreta. Met een dochter van 11 en een zoon van 13 werden we bij George en Maria zeer gastvrij ontvangen. George en Maria willen zich ontfermen over hun gasten, ze willen dat ze niets te kort komen. Ze baten hun zaak met liefde uit, de liefde en toewijding die je ook voelt als klant. Afstand nemen als gast lukt ook als je dat wil. Qua ligging was het voor ons perfect, rustig gelegen, maar toch niet afgelegen (het huren van een auto zou ik eender waar in Kreta aanraden). Het uitzicht vanop het terras vanuit de kamers is onbetaalbaar! De kamers waren voor ons groot genoeg. De douche mocht iets ruimer zijn, maar functioneel was er niets op aan te merken. De WIFI mag beter. Gastvrouw Maria kan je qua ontbijt, tussendoor en avondeten perfect voorzien. Qua eten heeft Kreta ons in het algemeen trouwens positief verrast. Het zwembad en ligweide zijn top. Wij keren weer! We raden het iedereen aan.

• 10Natuur
  • 9Sami17-07-2022

Top vakantie gehad!! We komen nog een keer!!

Het was een mooie week, genoten van het weer en de omgeving! Uitzicht op zee, olijfbomen en bergen. Vrijwel alle dagen s'avonds heerlijk traditioneel en gezond gegeten bij de gastvrije Griekse eigenaren George en Maria. Erg gezellig gehad en tot rust gekomen. Dank voor jullie gastvrijheid! Ga de humor en gesprekken missen George. Onze dochter had gezelschap van twee andere leeftijdgenootjes. Ze hebben zich vermaakt in het zwembad. Aanrader voor families. Oude dorpje Piskopiano 5 min lopen, Chersonissos 10 min lopen.

• 8Richard25-08-2021

Heerlijke vakantie gehad!! Rustig gelegen.

Appartement was zeer gezellig, samen met de eigenaar en zijn vrouw vaak zitten kletsen.. ook daar gegeten, heerlijk!!! Top verblijf gehad!! Rustig gelegen, op loopafstand van het centrum.

• 9Ruimte
  • 4Fam.06-12-2019

Nooit meer.

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen bij Epavlis geweest. Er waren maar een aantal appartementen bezet. Bijna elke dag alleen bij het zwembad, onder toezicht van de eigenaar. Prima, maar je voelt je toch bekeken met alles wat je doet. Rondom het zwembad ligt gras, waarin veel wespen rondkruipen. Langs het zwembad ook veel wespen en andere grote steekvliegen. Ze doen niet veel, maar het is wel vervelend. De eigenaren waren aardig maar omdat wij zelf het eten en drinken regelden werd dat al snel minder. Er wordt aangegeven dat het 5-10 minuten lopen is naar de dorpjes, alleen dan wel over een steile weg. Naar Chersonissos is het 20 minuten lopen(bergafwaarts). Een auto huren is echt een must. De appartementen zijn, zelfs naar Griekse maatstaven, erg eenvoudig en schaars ingericht. De gordijnen zijn niet verduisterend en oud. Rond 6.45 al de zon door de ramen (slaapkamers) Douche erg klein. Voor ons nooit meer Epavlis.

• 10familie Lucas13-08-2019

Heerlijke vakantie in een rustig appartement.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zijn rustige appartementen. George en Maria maken de vakantie echt helemaal af. Ze leggen ons echt in de watten. Ze koken heerlijk en regelen wat we nodig hebben (auto). De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes op het eiland.

Groetjes van Mister Holiday

• 10Kleine jitze28-07-2019

Werelds

Het verblijf is echt heel mooi, de eigenaar George en zn vrouw zijn hele aardige mensen en als je gewoon normaal doet dan willen ze ook heel veel voor je doen. Ze hebben ons elke dag naar de supermarkt gereden en gaven ons ook gewoon gratis eten bij het zwembad. De locatie is schitterend met uitzicht op zee en op de bergen. We zaten er met een groep van 10 jongens om uit te gaan en ze vinden het helemaal niet erg als we muziek luisterden

• 9Yannick28-07-2019

Top vakantie

We hebben hier echt genoten wij waren met een groep vrienden om uit te gaan in cherso, wij kwamen aan in een heel mooi verblijf met hele vriendelijke mensen die alles voor ons deden zelfs naar de winkel heen en weer brengen. Hartstikke mooi zwembad en appartement met uitzicht op de zee. We mochten elke dag onze muziek op de box draaien en tot op zekere hoogte was heel veel mogelijk.

Appartement Epavlis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Piskopiano, 70014