Appartement Epavlis

Appartement Info

Meer appartementinfo

92 reviews over Appartement Epavlis

• 10familie Lucas13-08-2019

Heerlijke vakantie in een rustig appartement.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zijn rustige appartementen. George en Maria maken de vakantie echt helemaal af. Ze leggen ons echt in de watten. Ze koken heerlijk en regelen wat we nodig hebben (auto). De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes op het eiland.

Groetjes van Mister Holiday

• 10Kleine jitze28-07-2019

Werelds

Het verblijf is echt heel mooi, de eigenaar George en zn vrouw zijn hele aardige mensen en als je gewoon normaal doet dan willen ze ook heel veel voor je doen. Ze hebben ons elke dag naar de supermarkt gereden en gaven ons ook gewoon gratis eten bij het zwembad. De locatie is schitterend met uitzicht op zee en op de bergen. We zaten er met een groep van 10 jongens om uit te gaan en ze vinden het helemaal niet erg als we muziek luisterden

Met vrienden

• 9Yannick28-07-2019

Top vakantie

We hebben hier echt genoten wij waren met een groep vrienden om uit te gaan in cherso, wij kwamen aan in een heel mooi verblijf met hele vriendelijke mensen die alles voor ons deden zelfs naar de winkel heen en weer brengen. Hartstikke mooi zwembad en appartement met uitzicht op de zee. We mochten elke dag onze muziek op de box draaien en tot op zekere hoogte was heel veel mogelijk.

Met vrienden

• 9Petra en Jonny23-07-2019

Heerlijke vakantie!

Voor de 5e keer op rij in Epavlis geweest en wederom een super vakantie gehad! Gastheer en Gastvrouw Georgos en Maria doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen, Als je wilt kookt Maria een heerlijke Griekse maaltijd voor je, Griekse salade, souvlaki, tzatziki, wat je maar wilt. Georgos is een meesterkok achter de BBQ en altijd in voor een geintje! Alle appartementen hebben zicht over een dal met olijfbomen richting Chersonissos en de zee. 's Ochtends de mooiste zonsopkomst vanaf ieder balkon! Wij genieten steeds weer enorm van ons verblijf bij deze gastvrije vrienden en kijken nu alweer uit naar de volgende keer!

• 2018
    9Clooney en zijn meiden :-)14-09-2018

Enorm genieten!

Voor de 2e keer hebben wij enorm genoten van de gastvrijheid van George en Maria bij Epavlis. Hier kom je echt tot rust en word je in de watten gelegd. Heerlijk lunchen 's middags en/of 's avonds genieten van het eten dat zowel Maria als George met aandacht en liefde bereiden. Aan het zwembad liggen met een lekker drankje, wat wil je nog meer? Heb je wensen, laat het ze vooral weten! Het kleinschalige Epavlis ligt gunstig gelegen op max 20 minuten loopafstand van Piskopiano, Koutouloufari en (Oud-)Chersonissos. Hier en daar wat steil, dus wat minder goed te doen met kleinere kinderenen en/of je minder goed te been bent. Als je meer van het eiland wilt zien, huur dan via George een auto. Via hem hebben wij ook een scooter gehuurd. Appartementen zijn eenvoudig, maar prima voor Griekse begrippen en zeker voor vakantie. Heerlijk zwembad, voldoende ruimte & ligbedden. Rustige omgeving met prachtig uitzicht en gemoedelijke sfeer.

• 10Robèr11-09-2018

Hele fijne accommodatie, super gastvrije eigenaren

Eigenaren George en Maria zijn supergastvrije mensen die je met een oprechte glimlach en gepaste dosis humor helpen. Ook met advies op gebied van autoverhuur en restaurants staan ze altijd voor je klaar en als geboren Kretanen kennen ze de bijzondere plekjes die je niet in iedere reisgids terugvindt. Maria maakt 's ochtends desgewenst een heerlijk vers ontbijtje of een lekker Grieks diner in de avond. George is de man van de Raki ;)! De ligging is echt top aangezien de appartementen zich op loopafstand van het toeristische Chersonnisos en de 3 oude dorpjes Piskopiano, Koutouloufari en Oud-Chersonissos bevinden. Het is wel bergop / bergaf maar je bent overal binnen 5 tot 20 minuten. Met een huurauto is Epavlis een zeer goede uitvalsbasis om zowel het zuiden als oosten van het land te verkennen (Rethymnon en Heraklion red je in 1 dag, voor Balos en Chania kun je het beste een kamer voor de nacht boeken) of de vele strandjes te ontdekken.

• 8Jeffrey Schenk22-08-2018

Gezellig en gastvrij

Leuk, kleinschalig appartementencomplex met lekker zwembad, de eigenaren zijn erg gastvrij en ze kunnen echt super lekker koken. Als je de recensies leest, wordt er geklaagd over de prijs. Je kunt ook voor iets minder geld standaard toeristentroep langs de gezellige boulevard eten, wij waren op een groep van 9 personen dan hooguit twee euro p.p minder kwijt maar dan was het ook lang niet zo lekker. George wil alleen maar kwaliteit verkopen en ik geef hem geen ongelijk. Dit stel heeft eigenlijk alleen maar belgische en nederlandse gasten, omdat ze dat het gezelligst vinden. En het was ook erg gezellig! Op loopafstand van minder dan tien minuten (rechts oprit af en weg rechts aanhouden) zit je bij de supermarkt in het centrum. Op tien minuten lopen de berg op zit je meet op zijn grieks. Eenvoudige maar prima appartementen.

• 10Mike Jellema08-08-2018

Geweldig!

Fantastisch appartementen complex. Dichtbij alle leuke plaatsjes Koutouloufari is een aanrader. Appartement is ruim en schoon. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je gelijk thuis! Zwembad is heerlijk en genoeg bedjes voor iedereen. Het is er heerlijk rustig met een schitterend uitzicht. Kortom een aanrader. Wel is het verstandig een auto te huren. Ook dit kan bij de eigenaren.

Met jonge kinderen

• 8isabel05-08-2018

top vakantie rustig gelegen

fijn appartement maar in de keuken zijn er niet veel keukenspullen aanwezig dus koken is geen optie.

• 8Familie Tant, West-Vlaanderen, Belgium04-08-2018

Een super vakantie in een rustige kader.

Het was een zeer aangenaam verblijf. De gastheer en gastvrouw waren altijd zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Je kan met al je vragen bij hen terecht. George stond altijd klaar voor een babbel en mopje. De kamers zijn middelgroot maar met het nodige comfort. Het zwembad is goed onderhouden en het is er rustig vertoeven. De kamers werden dagelijks gepoetst en meerdere malen per week kregen we verse handdoeken en verse lakens. De ligging van het complex is ook ideaal. Niet ver van het stadje maar een auto huren is echter wel aan te raden indien je dingen wil bezoeken. wij hadden een super vakantie! Dank u George en Maria!

13 tips over Appartement Epavlis

• Maja, 27-08-2013

Kijk vooral in de boekjes die bij de bar liggen, daarin staat veel over het eiland Kreta en wat er te doen is.

• Frans van de Laak, 29-07-2013

Een auto huren of boeken inclusief auto

• leon meijs, 29-07-2013

Eigenaar kookt heerlijk.