7,6

32 reviews over Appartement Elina in het Nederlands

Het meest belabberde hotel

Stephanie, 9-6-2012

Het is een slordig hotel met superkleine kamers. De bedden zijn niet meer dan een vieze lattenbodem, er is weinig meubulair aanwezig, geen TV, geen airco, de douche is een tuinslang. Daarnaast is het personeel ook nog eens onvriendelijk, er is geen restaurant en de locatie is ook niet om over naar huis te schrijven. De inhoud van het zwembad bestond meet uit chloor dan uit water.

Toch best een tegenvaller!

Berry & Lorraine, 24-8-2010

Wij (ik en een vriendin) hadden een appartement zonder balkon! Dit was toch wel erg jammer.. Het zwembad is behoorlijk klein en er stond amper zon op. Het appartement zag er opzich wel netjes en verzorgd uit. En de ligging is echt perfect, wat dat betreft zaten we goed. Maar nog een keertje terug naar Elina? Nee, nooit meer. Wij vonden het al met al toch best een tegenvaller.

eenvoudig maar ok

Reen, 21-5-2010

Hier in 2003 geweest, eenvoudig appartement maar als je hier toch alleen maar slaapt en ontbijt is dat prima.

Een topvakantie!

Yara, 18-2-2010

Ik ben hier geweest met 2 vriendinnen. Toen we hier aan kwamen was het net of je bij je gezellige familie terecht kwam. Het appartement zelf was gewoon eenvoudig. Zwembad vond ik prima te doen. Heb echt een super vakantie gehad!

erg gezellig!

mariska, 19-8-2009

Superleuk personeel! En gewoon een gezellige boel. Er zitten veel jongeren, en er wordt elke avond muziek gedraaid beneden bij de bar van het zwembad!

Heb er een toptijd gehad!

1 minpuntje, er is geen airco aanwezig!

Goed voor de feestgangers.

Nienke en Carel, 19-8-2009

Prima appartement voor de feestgangers.

Niet geschikt als je van plan bent de hele week in je appartement te blijven; weinig zon bij zwembad, klein zwembad (wel lekker koud voor een ochtend duik). Kleine balkonnetjes en geen airco, ook wel een beetje een kleine badkamer maar het functioneerd prima.

Ik ben er met 2 vrienden geweest om de hele week te feesten en daarvoor is het perfect, je moet alleen niet teveel lawaai maken als je om 7uur je appartement weer in strompeld.

Aanrader

mark, 18-8-2009

Naast het uitgaansgebied, starbeach is half uur lopen maar taxi 7 euro.

De eigenares is een prima vrouw en kon de vele jongeren niet echt aan. We hadden wel snel laatste waarschuwing want vrouwen meenemen is verboden.

Voor de rest aanrader want het niet duur. Enige nadeel is geen airco.

Net 3 dagen terug uit Elina. Het zwembad was klein en het was vechten voor de zon. Maar als je naar starbeach gaat voor weinig geld emt de taxi heb je altijd zon. nadeel: géén airco! We hebben snachts met balkon&voordeur opengeslapen, dan waait de wind er wel lekker door maar ben nu al 6 dagen verkouden daardoor. Verder is het klein maar je bent in je appartement alleen voor't slapen, dus dat is niet zo erg. De handdoeken werden netjes 3 x in de week verschoond en de vloer en baadkamer werden ook gedaan. jammer dat je de douchekop zelf vast moet houden. We hadden geen last van beesten, buren ofzo maar we zaten met't balkon aan de hoofdstraat en iedereen toetert constant, de hele dag, dat was wel vervelend. Verder hebben we een TOP vakantie gehad en was het appartement daar ook onderdeel van! het werd allemaal goed bijgehouden en elina en nikos waren ook vriendelijk dus een aanrader.

geweldig MUTTI!

Tomas Franssen, 18-7-2009

Het appartement is perfect om na een nacht stappen in slaap te vallen! Geen hitte zoals de rest van alle hotels om je heen! In het hoogseizoen is het er erg gezellig!

helemaal top!

Stephanie, 6-10-2008

Dit appartement was echt helemaal top! Leuke barjongen, NIKOS! zwembad is vrij klein maar lekker om gewoon nog even snel een duik te nemen. Strand en starbeach zijn dichtbij, dus daar ben je zo!

We hebben een aantal aanbieders voor Elina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elina in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elina scoort een 7.56 uit 10 op basis van 32 reviews.