Appartement Elalia

41 reviews over Appartement Elalia

• 2019
    8Paul27-06-2019

Onze favoriet op Kreta!

Aan het eind van de boulevard van Chersonissos, lekker rustig gelegen (maar toch alles op loopafstand), kleinschalig, knusse en comfortabele appartementen, vriendelijke eigenaren, die (gelukkig) wel afstand houden/je privacy gunnen. Wij proberen er minimaal 1x per jaar naar toe te gaan. Vroeg boeken en je hebt een appartement met zeezicht. Je kunt gebruik maken van het zwembad van een hotel verderop de boulevard, maar waarom zou je. Strandje voor de deur! Tip: restaurant Porto Greco, twee keer struikelen. Lekker eten en drinken, geweldig uitzicht en bediening!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Pats23-10-2015

Prachtig !

zeer ruim appartement,vriendelijke eigenaars zeer behulpzaam,vlakbij alles wat de moeite is,geen negatieve punten behalve de luidruchtige nederlanders in de naburige hotels...verder alleen maar positieve punten: goed werkende keukenapparaten,rustige slaapkamer,goede badkamer,regenmatig kuis en onderhoudsbeurten ,fantastisch

Gereisd met partner in juli 2015

• 8rfb_rijnbeek15-09-2014

Fantastisch Appartement

Wij waren hier vorige week en hebben erg genoten van dit appartement. De ligging is echt perfect (zeezicht, 30 m) en alles is goed bereikbaar. Restaurant "No Name" (goed restaurant tegen een schappelijke prijs) om de hoek. Bakker op 200 m (rechts de hoek om, dan weer rechts, 50 meter rechtdoor). Strand wij gingen naar Stalis (begin) en dit kost 3,20 euro (enkele reis) en duurde 10 minuten. Het appartement ligt aan de boulevard weg maar omdat het aan het begin ligt is er zo goed als geen autoverkeer. De slaapkamer is ruim opgezet en wij hadden geen last van de andere bewoners. De bedden hebben spiraal veren maar ik heb geen last gehad van mijn rug, terwijl ik hier heel kritisch in ben. Het terras dat uitkijkt op de zee is perfect van afmeting en er is een droogrek aanwezig. Verder was er in de kamer (keuken) een koelkast die goed werkte, een koffiezetapparaat en warm wateraansluiting. De badkamer heeft een douche die niet aan de muur vast zit met een goede straal en altijd warm water.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Martijn21-07-2014

Prachtige ligging

In juli zijn wij met twee stelletjes 10 dagen naar chersonissos gegaan in Elalia, wat een geweldig appartement was en we een super tijd hebben gehad.

Het appartement lag op 5 minuten afstand lopen van starbeach, wat het enige echte strand van chersonissos is. Het appartement ligt hierdoor perfect want overdag kun je hier heerlijk terecht, en de barstreet is maar 20 minuten lopen, waarbij je langs allemaal super leuke restaurantjes aan de zee loopt.

Wij hadden veel negatieve dingen gehoord over het appartement en de eigenaar, maar dit was gewoon helemaal prima. Wij keken met ons appartement uit op de zee, wat prachtig was. Het appartement was netjes en goed ingericht. De eigenaren waren ook aardig.

Het is dus een heel leuk appartement, maar verwacht er niet het beste van, het is ten slotte geen vijf sterren hotel. Houd de eigenaar te vriend en je zult hier een top tijd hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Lotte Jeucken03-08-2013

Super appartement

Over dit appartement waren niet veel goede recensies te lezen toen ik hier met een vriendin naar toe ging, maar wij hebben hier een super tijd gehad! Het appartement ziet er super netjes uit en ligt 5 minuten van star beach af! Wij hadden bij het boeken gevraagd om uitzicht op zee, dit hebben we gekregen, super uitzicht! Het appartement was mooi schoon toen we er waren en werd ook netjes schoon gehouden. Helaas is er geen zwembad bij het appartement, maar dit maakt niet veel uit, want je bent binnen 5 minuten op star beach waar je super kunt liggen! Het uitgaansleven is wel 30 minuten lopen, maar je loopt over de hoofdstraat waar allemaal winkeltjes en gezelligheid is dus dan is lopen ook niet erg, de terugweg kan je beter een taxi nemen voor 7 euro. Super vakantie gehad en super appartement! Ook de eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Kim31-12-2011

Goed genoeg

Het goede aan deze accomodatie is de ligging. Ligt om de hoek bij starbeach en is 15 min lopen naar centrum.. Vanaf het centrum naar huis is het helaas wel 2 uur lopen maar als je kust aanhoudt kan je der ook een half uur over doen. Verder spreekt de receptie maar half engels maar zijn ze wel erg vriendelijk. Ook is er een wifi hotspot welke ook in veel restaurants zitten. Kortom voor een feestvakantie is dit een goed appartament voor gezinnen/ouderen zou ik dit zeker niet doen. Al helemaal niet aangezien de mensen van het hof van holland je overburen zijn! haha

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 2Robert16-08-2011

Dit nooit meer

Echt geen appartement voor jongeren. De huisbaas is een gigantische zeikerd. Wij hadden met ze 7e dit appartement geboekt. Wat krijgen we, één appartement aan de voorkant en de ander aan de achterkant:S. Muziek luisteren kon ook bijna niet, draaide je de volumeknop iets op dan stond die ouwe weer voor de deur. Het enige voordeel van dit appartement is dat het 5 min. van starbeach vandaan ligt. Het uitgaanscentrum daarintegen ligt zo'n 20 min. lopen van het appartement. Dat het appartement dicht bij de zee staat klopt. Helaas moet je als je wil zwemmen nog 10 min. lopen naar het strand. Voor het appartement heb je namelijk alleen maar rotsen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 1Robert16-08-2011

Nooit meer

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8K.M.26-10-2010

Goedkoop, prima locatie en geen problemen

Prima locatie, 5 minuten van Starbeach, 10 minuten vanaf uitgaanscentrum. Goedkoop appartement, maar je moet ook geen hoge verwachtingen hebben, gewoon bedden, eettafel, balkon, keuken en badkamer. Douchematje was wel smerig en koelkast had gelekt bij ons, maar kon allebei verholpen worden. Personeel was niet heel gastvrij maar was er was als je ze nodig had.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7Dora19-10-2010

Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Ik ben samen met mijn vriend geweest. We hadden een éénkamer appartement en die was groot zat voor met z'n 2en. De eigenaar is tegen ons heel aardig geweest, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen op ging. Wij waren er in juli/augustus en er zaten veel jongeren, waarschijnlijk omdat het zo goedkoop is. Wij zijn erg tevreden, daar moet bij gezegd worden dat we veel weg waren. Er is geen bar en geen zwembad maar je kunt bij de buren aan het zwembad liggen en het strand en starbeach liggen om de hoek. Als je goedkoop op vakantie wil en genoegen neemt met een bed om op te slapen en een douche om je op te frissen, is het een prima appartement. Maar van de griekse gastvrijheid/gezelligheid zul je hier niet veel meekrijgen. Het centrum is 15 minuutjes lopen en de boulevard iets langer.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Elalia info

• Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)