Appartement Dimitrios

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Dimitrios

• 5Reinier16-07-2009

Goede ligging

Mooie ligging van het appartement. kamer word paar x per week schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10johan18-01-2009

dit hotel was top

Ik ben vorig jaar juli heel de maand hier gezeten personeel was top ligging wwas perfect midden aan de hoofdstraat lekkere dames lopen heel de dag langs oftoewel een top vakantie!!!!!

Gereisd met partner in januari 2009

• 7T. Niemeijer29-09-2008

Een goede vakantie gehad.

Afgelopen woensdag ben ik terug gekomen. Wat kunnen mensen zeuren zeg, spaar een paar maanden door en ga in een 6 sterren hotel, ja mag je klagen!! Wij hebben weinig betaald voor deze vakantie, dus dan moet je ook niet zeuren. De eigenaar is erg ziek en kan niks meer.Door moeder en dochter werden we super verzorgd.Prima uitzicht dichtbij het centrum. Ik ga er zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2008

• 1daisy08-08-2008

dit nooit meer

dit nooit meer. heb nog nooit zo iets vies meegemaakt.ze kwamen nooit verschonen de badkamer was echt heel vies stond nooit iemand bij de receptie en de bedden waren wel zo hard daar kon je niet op liggen.omdat er niemand achter de receptie stond kan iedereen binnen komen en echt een hoop lawaai.en veel te duur voor die kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 2Mina06-08-2008

Belachelijk

Mijn ervaring was onbeschrijfelijk. Als je met jonge kinderen daar naar toe gaat dan wil je ook dat je water krijgt om te douchen en tandenpoetsen en toilet gebruik. Maar dat was niet zo wij hadden 2 dagen helemaal geen water we moesten het doen met flessen drinkwater! En de balie mederwerkster die was er de hele week niet je kon haar nergens bereiken. En in appartement Dimitrios waren er veel jongeren die hele nacht overlast bezorgden. Zo kan ik doorgaan maar een tip kan ik wel geven als donkere persoon moet je daar nooit gaan!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 5Lars Hoogewerf16-04-2008

Ik ben hier afgelopen zomer geweest (2007) en het is zeer slecht bevallen. Hieronder een paar punten: - veel muggen en kakkerlakken in de kamers. - De WC was kapot en de huisbaas kon hier pas een paar dagen later wat aan doen. Gevolg we moesten bij de buren of maar lekker buiten. - Gordijnen ontbraken waardoor er veel licht was snachts/sochtends. - Kamers erg gehorig dus als je lekker bezig bent.... En zo zijn er nog veel meer punten.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 5Theo19-11-2007

Wij (6 jongens) zijn hier 15 dagen geweest in juli/augustus 2007. Plaatjes zijn misleidened. Balkon was 1 bij 2 meter. We hadden weliswaar de kant van de zee, ware het niet dat ons uitzicht werd belemmerd door een boom de grootte van een huis. Ik dacht de bezemkast te hebben gevonden, maar dat bleek de badkamer te zijn. De laatste dag kwam de eigenaar onaangekondigd de kamer binnenstormen om even alles te inspecteren, waarna volgens hem een stoel miste. Wij hebben deze stoel nooit gehad, maar hij eiste 20 euro. Uiteindelijk was 10 euro ook wel voldoende. Het appartement is speciaal voor jongeren gemaakt lijkt, want controle is er vrijwel niet en bedden en handdoeken verschonen gebeurt 1 x per week, mits je erom vraagt. Het enige pluspunt is misschien de ligging, inderdaad precies tussen Starbeach en het uitgaansleven. Kijkend naar de prijs/kwaliteit is dit gewoon dramatisch.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 3Ron Tesselaar21-09-2007

Dit is duidelijk een appartement waar de eigenaar alleen nog maar aan wil verdienen en verder geen kosten aan wil maken. 't is allemaal nét aan; er is een koelkast die werkt (bijna constant!) en douche (maar zonder gordijn dus de hele badkamer(tje) is zeiknat na het douchen, er is en balkon(etje) met ooit een uitzicht op zee, maar ondertussen staat er een behoorlijk grote appelboom voor (zie foto). Er zou ook een TV in de centrale ruimte moeten zijn, maar deze was eigenlijk altijd gesloten. algemeen; alles minimaal. De bedden waren echter wel goed.

Gereisd met partner in september 2007

• 6erica hazeu26-08-2007

echt jongeren apartement, lekker dicht bij het centrum geen overbodige luxe, beheerder is er weinig

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 5S. Monem16-07-2007

prachtig uitzicht op zee, vooral jongerenappartement, slechte bedden, last van muggen, geen douchegordijn, groot balkon, dicht bij het centrum, kookplaten niet geschikt om grote maaltijden voor te kunnen bereiden, keukengerei goed aanwezig. eigenaars accommodatie heel aardig.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Dimitrios info