Hotel Dimitrion ***

5,7

31 reviews over Hotel Dimitrion in het Nederlands

Nooit meer!

Jeffrey Bijkersma, 4-10-2016

Beerhouse hoort erbij maar zit niet bij de allinclusive, alleen plastic bekertjes bij een 'mini' poolbar met chagrijnige barkeeper. Zelfs een ijsklontje in je wijn is een probleem!!

Eten is elke dag hetzelfde in een felverlichte eetzaal

Nooit meer, heb nog nooit zo een dure 'allinclusive' vakantie gehad! ( omdat je op het laatst van ellende buiten het hotel gaat eten en vermaak gaat zoeken

goed hotel

Iwan, 16-6-2016

Vriendelijk personeel. Als je iets nodig hebt behulpzaam. Eten was goed maar wel vroeg opstaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

prima hotel

Stephanie, 21-3-2010

Vorig jaar heb ik 2 weken in dit hotel doorgebracht. De schoonmakers komen gewoon binnen als je nog ligt te pitten of onder de douche staat en ze spreken geen engels, maar ze doen hun werk goed. Zeker als je een paar euro fooi geeft. Handdoeken mogen ze alleen wel wat meer verschonen. Het personeel is trouwens ook vriendelijk. De ligging is perfect. De afstand naar starbeach is te lopen en je kan rollend naar huis na het uitgaan. Het hotel zit wel aan een drukke straat met s'middags en s'avonds veel verkeer. Je kan s'nacht na het uitgaan geen mensen meenemen, want er zit altijd iemand bij de bali waar je je sleutel moet ophalen. Het eten was te doen, maar erg eentonig. Mja dan loop je 10 meter verder en je zit op de boulevard tussen de restaurantjes. We hebben ook geen gezeur gehad over geluidsoverlast, alleen af en toe een boze buurvrouw dan. Al met al vond ik dit een goed hotel.

Gewoon Top hotel Voor een Partyvakantie

Kim, 18-8-2009

Het hotel ziet er netjes uit, alleen krijg je wel weinig handdoeken.

De ligging is gewoon PERFECT.. Echt je loopt 1 minuut en je bent al bij de leukste discotheken!

Denk er wel aan dat je vaak uit eten gaat , want het eten is niet de eten!

Maar voorderest.. wil je op partyvakantie goedkoop? Zeker hier heen gaan..

Leuk hotel voor jongeren die 's nachts toch te lam zijn om te weten waar ze zijn!

Gewoon genieten

frans, 12-4-2009

Echt goed genoten hier!

Ik was hier met de bruurs en het was leuk hoor! Eten bij Dorian Burger is een aanrader.

kamer met douch en toilet alles anwezig

arjan, 17-11-2008

grote kamers met twee bedden en balkon op de hooftstraat tv koelkast aanwezig en daar hooef je ook niet voor betalen daar naast een vrij ruime douch met ligbad en toilet en wastafel met spiegel een grot inwendige berg kast voor je kleding elke dag bedden en douch gerei verschonen

Het Hotel is niet slecht maar!!!

Richard van der Mije, 9-9-2008

Het Hotel laat wat te wensen over. Er word bezuinigt op het verschonen van beddengoed, handoeken en tafellakens. Verder is het eten niet slecht maar erg eenzijdig en fantasieloos. Het Hotel doed erg jaren 70 aan. al zie je dat ze wel wat aan het moderniseren zijn.

gaat wel

debbie den boef, 1-8-2008

we hadden geen radio,geen tv,geen airco,geen koelkast, het eten was niet te eten, je drinken bij je eten moet je gewo0n betalen terwijl er bij stond onbeperkt drinken

het hotel was gewo0n slecht,de lift was een gevecht de deuren gingen open en na 1 sec weer dicht.

De douchekop moest je vast houden als je ging douche,we hadden geen stopper zodat je in bad kon of de wasbak vol kon laten lopen

de schoonmaker heeft ons bed niet verschoont in die 10 dagen,de laatste 2 dagen voor we weg gingen kon dat o0k niet want we lagen tot half 5 op bed maar daar voor heeft ze het ook niet gedaan,ze maakte ook niet goed schoon, en ze klopte niet op de deur

Dat was allemaal niet goed aan het hotel

maar wat wel goed aan het hotel was

Dat het op de perfecte plek zit,een eet tent er naast zit.

de plek van waar het hotel zat.midden in het centerum,vlak bij het strand vlak bij het uitgaan was echt TE PERFECT

m.v.g

debbie den boef

en

mandy lakeman

OK!

Jack, 26-7-2008

De ligging van het hotel is goed, je zit namelijk aan een drukke straat. Toch is het naar een fatsoenlijke strand 10 à 15 minuten lopen starbeach 15 à 20 minuten lopen.

Mijn vakantie was wel egt super, je kan er goed stappen, eten enzo.

Het eten was in het hotel beperkt je moest als het waren eten wat het pot schaft.

Receptie is vriendelijk maar de overige personeel "wat een chagerijnen".

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitrion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitrion in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitrion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimitrion scoort een 5.7 uit 10 op basis van 32 reviews.