Hotel Dimitra

9 reviews over Hotel Dimitra in het Nederlands

Prima hotel!

Marijke
19-7-2012

Prima hotel, kamer was netjes en schoon en werd ook vaak schoongemaakt. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en ook het ontbijt is prima. We hadden een kamer met prachtig uitzicht over de zee, waar het ook zonder airco goed uit te houden was. Het enige nadeel van dit hotel is de ligging, naar de zee en het centrum is het wel een paar minuutjes lopen en naar het uitgaansgebied is het wel ver om lopend te doen. Verder is echt een hotel dat zijn prijs echt makkelijk waard is.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk

Daan
17-7-2010

Dichtbij Starbeach, Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad maar wel stukkie lopen naar boulevard. De kamers goed geneog en met balkon en zeezicht als je geluk hebt:P.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Perfect voor jongerenvakantie

Tim
15-6-2010

Personeel was heel vriendelijk, kamers werden goed schoongemaakt, en het was rustig! Kortom: niks te klagen en volgend jaar zeker weer:D!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

2008

zeer slecht bevallen.

Judith Bimmel
30-9-2008

Van buiten zag het hotel er prima uit, het zwembad was ook akkoord. Echter toen we in onze kamer kwamen stonden onze bedden meer dan een halve meter uit elkaar, zelfs toen we ze naast elkaar hadden gezet was de afstand nog 15 cm. Van het matras van mijn vriend kon hij constant de veren voelen. Het slapen was dus niet ideaal. Daar komt bij dat we 's ochtends na ca 9.00 uur geen warm water meer hadden, we hebben daarom vaak 's middags gedouched. De handdoeken werden pas na vier dagen ververst, zelfs de handdoek welke duidelijk vies was geworden. De eigenaar / het personeel was niet vriendelijk. Gedurende ons verblijf waren bijv. de pompstations aan het staken, waardoor we niet konden tanken, we moesten informatie er echt uit te trekken (zoals of de staking al was afgelopen en waar een tankstation was). De dag dat we vertrokken kregen we een ontbijt mee, dit was echter niet meer eetbaar. Ook werd ons nog niet eens een goede reis gewenst.

Gereisd Met partner in september 2008

Was goed te doen voor het geld.

Melanie Roubos
6-8-2008

Het was een goede vakantie. We hadden een scooter gehuurd en hadden daardoor meer vrijheid want zonder een scooter was het een beetje veel lopen. Maar de accomodatie was wel goed voor de prijs van de vakantie. En het waren hele vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel zie er goed uit!

Guido Klinkenberg
1-8-2008

slechte dingen: de matras van het bed kon beter. het poetsen van de kamers mag wel iets noukeuriger maar veder word het wel goed gedaan. De deuren naar het balkon hebben een stroeve sluiting. Het ontbijt kan beter was erg minimaal.

Goede Dingen: Mooi zwembad veel gebruik van gemaakt. Vriendelijk personeel.

2007

We werden overgeplaatst naar dit hotel

laura
6-9-2007

We werden overgeplaatst naar dit hotel. Op zich geen slecht hotel, alleen sterk verouderde kamers! We zijn van 15 t/m 22 juli 2007 daar geweest. De ligging; vlak bij starbeach, maar daar hadden we niet zo veel mee, ligt zeer ver van het centrum. Zeker half uur lopen! dus als je in t centrum wil zitten is dit zeker geen aanrader! Handdoekken wissel was zeer slecht!!!! tijdens onze 8 dagen, 1x nieuwe handdoeken gehad!!!! ontbijt 's ochtends; niet slecht maar totaal geen afwisseling. Iedere ochtend stokbrood, met kaas of jam, kon kiezen uit thee, koffie of zeer waterige jus.... Ik zou dit hotel niet meer boeken!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

het eten was op zich goed alleen elke dag hetzelfde was er

maria
29-7-2007

het eten was op zich goed alleen elke dag hetzelfde (ontbijt was er alleen maar je kon wel snacks kopen) ham, kaas , jam, honing etc soms een eitje of wat yoghurt of perziken. kamers waren goed alleen weinig wisseling van handdoeken was slecht 1x per 4 dagen

Gereisd Met partner in juli 2006
2005

Heel leuke vakantie gehad zomer 2005!!Het personeel was de

kathy
29-3-2005

Heel leuke vakantie gehad zomer 2005!!Het personeel was heel vriendelijk, vooral de man die nooit slaapt, kon op onze sympathie rekenen. We leerden hem zelfs nederlands. Het eten was ook goed en de cocktails waren ...........fantastisch!! Jammer dat we wel op twintig minuutjes van het centrum zaten, maar ook dat kon onze pret ni bederven

Gereisd Anders in maart 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis