Appartement Diktina

0Tonen op kaart

13 Reviews over Diktina

• 8Mirjam31-01-2012

Mooi en kleinschalig appartement

Ik vind villa diktina geweldig gaan er al menige jaren op vakantie we hebben het er prima na ons zin en vinden het altijd jammer als de drie weken om zijn.de eigenaars zijn zeer vriendelijk en ook de bar manis gezellig en behuzaam.villa diktina is gerenoveerd en ziet er geweldig uit kan niet wachten om weer te haan

• 8A en M15-01-2008

Wij zijn hier diverse keren geweest echt top!!! De manager was juist zeer behulpzaam. Als je niet van de griekse begrippen houd dan zal geen enkele griek je vriend worden. Wij hebben het echt zalig gehad leuke feestjes lekkere bbq en gezellige barretje. overdag lekker naar het naakt strandje iets voorbij goldenbeach (taxidriver weet dat vast wel) Heerlijk rustig en leuke griekse en ook andere mensen ontmoed, voor ons was het de ultime ontspannig

• 2Dylan08-05-2007

Bij aankomst in een appartemnet geplaatst waar bij binnekomst een grote kaakerlak in de kleerkast zat. Na even op het terrasje bij het apprtement te hebben gezeten vroegen wij (drie vrienden) of er iemand aan de race was. De stank werd veroorzaakt door een septictank! Kortom verschrikkelijke vakantie gehad. Er zit een vast kliekje mensen die elkaar elk jaar treffen en de hielen likken van de zogenaamde manager. Deze ongeintreseerde Griek is zeer onbeschoft en absoluut niet klantvriendelijk. Hadden we maar overplaatsing gevraagd dan hadden we in ieder geval nog iets aan onze vakantie gehad!

• 4daphne30-10-2006

mensen waren niet vriendelijk, er klein appartement voor drie personen. ver van stad en starbeach... schoonmaak duurt erg lang!

• 4Samuel Schouten29-10-2006

Wij zijn net terug en hebben helaas toch wat andere ervaringen opgedaan dan de meeste hier beschreven. Het complex ziet er van buiten goed uit maar achter de mooie bloemenzee troffen wij een slechte service aan. De bar was het merendeel dicht en anders moest men toch wel erg vaak nee verkopen. De schoonmaak was ronduit slecht in de 8 dagen 1x de vuilnisbakken,handdoeken en lakens verschoond. Bij de vraag of dat iets beter kon was er geen vriendelijkheid of service te bekennen en er werd dan ook niets aan gedaan. Op de touroperator hoefde je ook niet te rekenen. De appartementen waren s'nachts erg vochtig en klam waardoor de handoeken niet wilde drogen en door het weer had ze buiten ophangen dan ook geen enkel effect. De bedden bestaan uit betonnen bakken waaronder de condens en schimmel zich ophoopte en dat in de matrassen trok en met astma geeft dat problemen. Al met al niet geschikt voor het einde van oktober (naseizoen)

• 4Jennifer, Samuel en Danny29-10-2006

Niet geschikt voor het einde van het seizoen. Een keer deze week zijn de vuilnisbakken geleegd en de handdoeken en beddengoed verschoond. Door de luchtvochtigheid en het weer bleven handdoeken nat. WC papier moet je in de vuilnisbak gooien ipv het toilet maar na een week niet verschonen is dat niet prettig. Bij de vraag of daar iets aan gedaan kon worden was de wedervraag of we soms dachten dat we in een hotel zaten. Slechte service van de eigenaar en schoonmaak. Vriendelijkheid is niet de sterkste kant van het personeel. De reisleidster van touroperator gaf op het strand te kennen dat zij er geen zin meer in had en dat de mensen uit villa Diktyna een stel zeikers waren... Gelukkig was de serveerster uit het sportscafe een reisleidster en zij heeft door haar tips en hulp ons een topvakantie bezorgt. Sharon bedankt!

• 6Rob22-04-2006

Beste vakantiegangers,

ik lees hier dat hotel Diktina en appartement Diktina door elkaar gehaald worden. Let daar dus op! Ik heb contact gehad met de redactie van deze site, maar die zeggen hier niets aan te kunnen veranderen. Beetje jammer, want zo kan een totaal verkeerde indruk van de accomodatie ontstaan.

• 10just me30-12-2005

Vond het erg leuk daaro,veel gefeest en hotel was netjes en eten was op zich wel goed alleen soms wat eentonig maja.. voor de rest wast super!!

• 1david & bonny23-09-2005

zijn net terug uit kreta Het appartement is echt smerig,overal schimmel op de muur,lekkages. het all-in gebeuren houd echt niks in,voor ice thea moest je zelfs nog betalen. bij het zwembad moet je uitkijken dat je niet valt,ivm losliggende stenen. na 1 nacht hier te hebben geslapen,hebben we overplaatsing gevragen naar een ander hotel/app. ,gelukkig konden we naar palmera beach,deze was echt super.dus gaan zeker NIET terug naar dit krot. ps: 12 mensen hebben overplaatsing gevraagd in onze vakantie,dus zegt genoeg denk.

• 4Ellen19-08-2005

Chersonissos vond ik persoonlijk heel mooi! Veel natuur en cultuur! De zee was ook prachtig, het water is kristal helder, alleen jammer dat er in het loopgedeelte (in t water) rotsen stonden, met daarop veel zee-egels...!De ligging van het hotel is absoluut fantastisch! Vlabij het uitgaansleven en het mooie kiezel/zandstrand strand! De hotelkamers waren écht heel armzalig! Helemaal geen goede prijs/kwaliteit verhouding! Het meubilair is uit het jaar 0 en ik vond het er niet fris. Heel klein en gewoon écht armzalig! Ik was er van geschrokken! Ik kom zeker nog een keer terug naar Chersonissos, maar niet meer in hotel Diktina!

Appartement Diktina info

Veilig betalen met