Appartement Diamond

7.6Goed

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Op vakantie geweest naar Diamond?

7.6Goed

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Diamond

• 6stephanie greeve17-11-2009

Goede prijs-kwaliteit

Kleinschalig appartement. Het heeft niet veel kamers en geen zwembad of dergelijke faciliteiten. Hierdoor ook alleen op LG basis te boeken. App is ruim en netjes ingericht. Huisbaas doet er wel alles aan om iets te vinden om je een boete te laten betalen voor iets dat kapot is of voor overlast. App verschillen, op begane grond heeft ieder app een ruim balkon en een ruime inrichting. Op de 2e etage is dit helaas neit het gaval, klein, weinig ruimte en geen balkon.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Eagle Hunter11-09-2009

Gemixte gevoelens

Complex: oogt luxe. Accommodatie: netjes & ruim voldoende. Keuken= te summier. Douche: Heerlijk! Slapen: Last van muggen, stevig matras. Balkon= ruim! Uitzicht van kamer (203) erg mooi. Eten bij complex; Smaak=prima, maar BBQ & ontbijt: te duur voor wat er geleverd wordt. Zwembad: Ligstoelen goed; lekker rustig, alles erg schoon. Schoonmaak: Lieve meid, regelmatig (soms te onverwacht). Personeel: Rula=streng. Yannis en Babi aardig. Uitcheck: 10.00 uur. Mochten NIET bij vrienden op kamer douchen, ondanks pas om 22.10 vlogen. Fikse uitbrander gehad. Erg vreemd.

ZEKER AANRADER (LEES DE TIPS)

Gereisd met partner in september 2009

• 8Rob14-08-2009

Veel voor weinig geld

Ongeveer 3 minuten lopen naar het strand, 1 minuut naar Mainstreet. Voor het geld had ik minder verwacht. Schoonmaak was voldoende, geen last van geluidsoverlast en insecten. Huismeester was respectvol.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9H de Jong19-07-2009

prima

prima appartement, geef alleen nooit id-kaarten of paspoorten af!!! die ben je dus kwijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Katinka11-09-2008

beetje vaag appartement

in 10 dagenzijn onze lakens nooit verschoond echt smerig, het 2e balkon en de 2e kamer ook niet dus we hebben op een gegeven moment de mop zelf gepakt en de 2e kamer+balkon staan schoonmaken wat eigenlijk nergens op slaat omdat die schoonmaakster dat gwoon moet doen, verder is die schoonmaakster ook loco; ze heeft een koeltas,een plantenspuit en een handdoek van ons thuis gestolen want die waren opeens verdwenen nja dat gaat nergens over natuurlijk.het bestek is om te janken dus neem zelf bestek en alles mee wij kochten elke dag plastic bekers etc. verder is de ligging prima en de kamers ook wij hadden 2 balkons echt ideaal. verder is de eigenaar er nooit vooral niet als je hem nodig hebt dat is wel jammer maar als je hem belt komt ie gelijk,hij is er nl. alleen vanaf 4 uur snachts ofzo tot in de ochtend..owja en je hebt ook gen hangers in de kledingkast :s verder heb je dan ook niet veel nodig in je app maar deze dingen vielen wel flink tegen..

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Diamond04-07-2008

Zeer goede ligging. Het zit in een zijstraatje van een drukke weg waar alles aan zit. Je zit binnen 10 minuten in het uitgaanscentrum al moet je voor Starbeach wel wat langer lopen (gewoon een ijsje kopen, dan gaat de tijd snel). Het hotel zelf is eenvoudig ingericht en in de kamers werkt alles. Let wel op de muggen! Want die heb je er genoeg. Prijs/kwaliteit is goed. Alleen is het dit jaar wel met 200 euro verhoogt. Oftewel..je zit op een goede locatie met alles bij de hand. TIP!! Loop ook eens naar boven de heuvel op, daar is een leuk klein stadje!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8jeannette14-10-2007

Prima en schoon appartement midden in het centrum, je voelt je er heel snel thuis, eigenaar let er op dat er geen lawaai wordt gemaakt 'savonds, en dat ik wel relaxed, alhoewel je merkt het niet als je pas vroeg komt binnenrollen, je zit nl. op loopafstand van het uitgaansgebied, en voor Starbeach moet je overdag iets meer moeite doen. De kookplaten werken goed, heb ze alleen voor thee gebruikt, weet niet of je er ook een maaltijd op kunt maken. App. zijn heel schoon, laatste dag zonder problemen bijgeboekt zodat we onze spullen gewoon konden laten staan en konden douchen in onze eigen app. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8Sue05-09-2007

Via touroperator dit jaar bij App Diamond geboekt en ik vond het een topappartement!De beheerder is zeer vriendelijk,gastvrij evenals de schoonmaakster, het appartement(ik had een studio voor 2 pers.)was schoon/ruim. Om de 2 dagen schone handdoeken,bedlinnen,lege prullenbakken ed. Binnen 20 min. lopen ben je op Starbeach,direct aan de hoofdstraat en binnen 10 minuten ben je in het uitgaansgebied.

Belangrijk detail:bij laat vertrek is douchen mogelijk.we hebben nog een gehele dag op het strand kunnen liggen. Er zijn 2 douches aanwezig, je koffer kun je kwijt en je krijgt zelfs nog een sleutel voor die dag om het complex binnen te kunnen. Een klein puntje is dat je niet al te veel moet verwachten van het keukengerei(wij hadden 1 soeppan)maar voor minder dan 5euro kun je al een koekenpannetje kopen. Al met al heb ik hier een topvakantie gehad! NB: anders dan beschrijving,lift is wel aanwezig

Gereisd met vrienden in september 2007

Appartement Diamond info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken