Hotel Despina

4.5Matig

27 reviews over Hotel Despina

• 2019
    4Patricia10-08-2019

Goedkoop, maar stelt ook weinig voor

Hotel is 10 minuten lopen naar de strip. Kamer was niet schoon, veel stof onder de bedden, vlekken in de lakens. Ook hing er nog vuil ondergoed van de vorige gasten in de badkamer. Dit aangegeven, maar dit mochten we laten hangen en zou de dag erna worden weg gehaald. Geen excuses o.i.d.... Balkon is erg klein. Er passen net aan 2 stoelen en een krukje. Zee uitzicht stelt niet veel voor. Je ziet de zee als je schuin vanaf het balkon kijkt door de straat.
    Airco kost 5 euro per dag, maar dat is wel gebruikelijk. Maakte helaas wel veel geluid.

We hadden een twee persoons bed aangeklikt, maar dit waren 2 aan elkaar geschoven 1 persoons bedden met dekens ertussen. Eigenaar gaf aan dat dit was vanwege het korte tijdsbestek waarin we hadden geboekt.

We hebben hier 1 nacht geslapen en dat voor erg weinig geld.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

1joellie16-09-2009

Smerig hotel onbeschoft personeel

Nooit meer naar dit hotel, de mensen die een positieve review hebben gegeven zijn volgens mij vrienden van de eigenaar. Je zou je ergste vijand nog niet zon hotel toe wensen. Even een paar punten;

-Ontbijt smerig -personeel onbeschoft -te kleine kamer -1keer per week schone handoeken gehad -in de 15 dagen dat we er waren is het niet schoongemaakt -overlast van hond overburen -zeer luidruchtige omgeving -schimmel in douche -stinkende airco

Kortom teveel om op te noemen, ga hier alsjeblieft niet heen. Kies eerder een hotel zoals Porto Greco hier ben ik eerder geweest absoluut een 10 waard! En sun tours is ook waardeloos reageren niet en als ze het wel doen schepen ze je af met een waardeloze reactie. Is omdat het mooi weer was anders waren we met het eerste vliegtuig weer terug gegaan!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9elsbeth28-08-2009

in een woord geweldig!

het hotel ligt op een perfecte plek in chersonissos alles is dichtbij en toch zit je niet in alle drukte. de eigenaren zijn ontzettend aardig, er werd voor ons een waterkoker geregeld voor op de kamer en we konden voor 20 euro totaal onze kamer de laatste dag bijboeken zodat we voordat we in het vliegtuig stapten nog lekker konden douchen. een echte aanrader. ook het ontbijt wat hier op de site werd afgekraakt was gewoon goed. wij hoeven s ochtends toch geen witte bonen en levertjes dus de 2 broodjes waren meer dan genoeg. voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 5J19-08-2009

klein prijsje voor een klein hotel

Wij zijn deze zomer naar Hotel Despina geweest met 3 vriendinnen en hebben op het laatste moment geboekt ( anderhalve maand vantevoren ) Het was niet duur, maar dat zag je ook wel een beetje .. we kregen een tweepersoons kamer met een bed er bij geschoven en het balkon viel vies tegen omdat het zo klein was. We konden dus savonds niet gezellig met zn drieen wat gaan drinken voordat we uit gingen op het balkon omdat het echt te krap was! Dus moesten we maar andere mensen ontmoeten waar we savonds mee konden 'chillen' verder was het er wel erg schoon, de eigenaren waren erg aardig en deden alles voor ons wanneer we om iets vroegen. En niet te vergeten ... de locatie is prima! loop je rechts de straat uit zit je in het centrum met de winkeltjes en loop je links dan zit je aan het strand. En voor de liefhebbers van starbeach ( wat wij waren ) lag ons hotel precies tussen starbeach en het uitgaanscentrum in. ( beiden was +- 10 minuutjes lopen ) mooie locatie, klein hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 10Roberto en Marina Conti06-10-2008

vriendelijk hotel, ene ontijtkoek helpt echt

uitstekend hotel, prima ligging en uiterst vriendelijk personeel. De tip met ontbijtkoek werkt nog steeds. Vorig jaar hadden wij ook een pijnenburger ontbijtkoek meegenomen en dat werd toen ook al erg op prijs gesteld. Dit jaar hadden wij een potje appelmoes meegenomen en ook daar is de eigenares zeer blij mee. Wij werden opgewaardeerd van kamer 206 naar 102. Dit betekende dus geen trappen lopen en een heerlijk twee eenpersoonsbed in een kamer op de begaande grond. Dit is eigenlijk de bruidssuite van hotel despina. Ook elke dag een uitgebreid ontbijtje desnoods op de kamer. Tevens wil ik via deze zeg de man van de eigenares bedanken voor de 8 uur durende rondtour op het eiland. Fantastisch, en dat door een typisch hollands product. Wij wisten wel dat ze vroeger 2 dagen in nederland geweest was ivm een rondtour door europa. Maar dat ze verslaafd is geworden aan ontbijtkoek en appelmoes was voor ons ook vreemd. In oktober 2009 hebben wij ook weer kamer 102. dmv een ontbijtkoek

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8hendrix02-10-2008

volgende keer opnieuw

erg vriendelijke dame op ontbijt na alles dik in orde prima prijs kwaliteit

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8rrl31-07-2008

authentiek Mediterraans

Ik zit nu in de lobby/ontbijtzaal/recreatieruimte van Despina te internetten, dit is een prima logement, authentiek Mediterraans dus niet zo spic & span als een Amerikaans ketenhotel maar wel gerund door een familie met hart voor de zaak. Het is absoluut niet smerig of zo, maar de sfeer is een beetje "manana manana" (maar dan op Kreta), heerlijk toch als je op vakantie bent, de zon schijnt de hele dag en binnen 30 seconden lig je in de Middellandse Zee ! Over authentiek Mediterraans gesproken, net weer de lamskoteletjes van 10,90 in de "4 seasons" (ze hebben ook een Griekse naam) op het terras gegeten, heerlijk !! Denk eraan, 4 seasons, tussen BoraBora (friet met gyrostent) en de Palmera (namaakpizzeria) in. Zorg dat je op het goede terras terecht komt, het is de zaak die ook de strandbedjes verhuurt ! Afstand van Despina circa 20 seconden.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7H.J. de Snoo17-06-2008

Eenvoudig hotel met vriendelijke eigenaar/familie. Eenvoudig ontbijt. Ligging t.o.v strand/boulevard en centrum gunstig. Prima accommodatie als je geen luxe wil, maar goede en comfortabele slaapplek.

Gereisd met partner in juni 2006

• 710-06-2008

Erg gastvrije dame, alleen was de schoonmaak niet optimaal. Wel perfecte locatie! En het was toch alleen voor overnachting, dus prima.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 6xx27-10-2007

Voor prijs/kwaliteit is OK,ligt dicht bij strand en zee.Eten alleen ontbijt was karig iedere dag twee sneetjes brood met jam.Maar eten kun je goed overal.! zodat je dat ook doet.Eigenaar was aardig/behulpzaam . Zou het toch weer doen.!

Alleen gereisd in oktober 2007

Hotel Despina info