Géén boekingskosten

Hotel Despina

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Despina voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 25 reviews

6.6VoldoendeScore uit 25 reviews

• Sportfaciliteiten

27 Reviews over Despina

• 4Patricia10-08-2019

Goedkoop, maar stelt ook weinig voor

Hotel is 10 minuten lopen naar de strip. Kamer was niet schoon, veel stof onder de bedden, vlekken in de lakens. Ook hing er nog vuil ondergoed van de vorige gasten in de badkamer. Dit aangegeven, maar dit mochten we laten hangen en zou de dag erna worden weg gehaald. Geen excuses o.i.d.... Balkon is erg klein. Er passen net aan 2 stoelen en een krukje. Zee uitzicht stelt niet veel voor. Je ziet de zee als je schuin vanaf het balkon kijkt door de straat.
    Airco kost 5 euro per dag, maar dat is wel gebruikelijk. Maakte helaas wel veel geluid.

We hadden een twee persoons bed aangeklikt, maar dit waren 2 aan elkaar geschoven 1 persoons bedden met dekens ertussen. Eigenaar gaf aan dat dit was vanwege het korte tijdsbestek waarin we hadden geboekt.

We hebben hier 1 nacht geslapen en dat voor erg weinig geld.

• 1joellie16-09-2009

Smerig hotel onbeschoft personeel

Nooit meer naar dit hotel, de mensen die een positieve review hebben gegeven zijn volgens mij vrienden van de eigenaar. Je zou je ergste vijand nog niet zon hotel toe wensen. Even een paar punten;

-Ontbijt smerig -personeel onbeschoft -te kleine kamer -1keer per week schone handoeken gehad -in de 15 dagen dat we er waren is het niet schoongemaakt -overlast van hond overburen -zeer luidruchtige omgeving -schimmel in douche -stinkende airco

Kortom teveel om op te noemen, ga hier alsjeblieft niet heen. Kies eerder een hotel zoals Porto Greco hier ben ik eerder geweest absoluut een 10 waard! En sun tours is ook waardeloos reageren niet en als ze het wel doen schepen ze je af met een waardeloze reactie. Is omdat het mooi weer was anders waren we met het eerste vliegtuig weer terug gegaan!

• 7Lincy & Dana31-08-2009

Ligging is perfect!

Wij hebben afgelopen Augustus onze vakantie doorgebracht in Despina. De ligging is perfect, want aan de ene kant ligt starbeach en aan de andere kant het centrum. Het is allebei circa 10min. lopen! 's nachts naar het stappen kwam die mannelijke eigenaar steeds naar boven om ons te waarschuwen dat we stil moesten zijn en dat we anders het hotel uitgezet werden. Het hotel ligt midden in Chersonissos een jongeren vakantie dus.. wat verwacht deze man nou? Zijn vrouw daarin tegen was echt een aardige vrouw, ze heeft voor ons de kleding uitgewassen tegen een kleine betaling! En was zeer geinteresseerd in wat we allemaal gingen doen tijdens deze vakantie. Verder waren de kamers klein, en niet al te schoon. Maar van zo'n goedkope vakantie kan je niks verwachten, en echter viel ons alles mee!

• 9elsbeth28-08-2009

in een woord geweldig!

het hotel ligt op een perfecte plek in chersonissos alles is dichtbij en toch zit je niet in alle drukte. de eigenaren zijn ontzettend aardig, er werd voor ons een waterkoker geregeld voor op de kamer en we konden voor 20 euro totaal onze kamer de laatste dag bijboeken zodat we voordat we in het vliegtuig stapten nog lekker konden douchen. een echte aanrader. ook het ontbijt wat hier op de site werd afgekraakt was gewoon goed. wij hoeven s ochtends toch geen witte bonen en levertjes dus de 2 broodjes waren meer dan genoeg. voor herhaling vatbaar

• 6J. Hofman25-08-2009

fijne ligging, maar hygiëne is ver te zoeken

Ik ben in de zomer van 2009 samen met een vriendin verbleven in Despina. Gelukkig mochten we bij aankomst meteen onze kamer in. Die was helaas klein en vies (vooral de badkamer). We hadden ontbijtkoek bij ons, wat ervoor zorgde dat we meteen de volgende dag schone handdoeken kregen. De eigenares is erg vriendelijk. 1keer van de 12 dagen schone lakens gekregen. Zelf houden wij van uitgaan, maar de 3dagen dat ik ziek op bed lag werd ik 's nachts wakker van de jongeren in het appartement ernaast. Dit hotel is aan te raden als je er enkel komt om te slapen. Overigens heb ik wel een erg leuke vakantie gehad.

• 5J19-08-2009

klein prijsje voor een klein hotel

Wij zijn deze zomer naar Hotel Despina geweest met 3 vriendinnen en hebben op het laatste moment geboekt ( anderhalve maand vantevoren ) Het was niet duur, maar dat zag je ook wel een beetje .. we kregen een tweepersoons kamer met een bed er bij geschoven en het balkon viel vies tegen omdat het zo klein was. We konden dus savonds niet gezellig met zn drieen wat gaan drinken voordat we uit gingen op het balkon omdat het echt te krap was! Dus moesten we maar andere mensen ontmoeten waar we savonds mee konden 'chillen' verder was het er wel erg schoon, de eigenaren waren erg aardig en deden alles voor ons wanneer we om iets vroegen. En niet te vergeten ... de locatie is prima! loop je rechts de straat uit zit je in het centrum met de winkeltjes en loop je links dan zit je aan het strand. En voor de liefhebbers van starbeach ( wat wij waren ) lag ons hotel precies tussen starbeach en het uitgaanscentrum in. ( beiden was +- 10 minuutjes lopen ) mooie locatie, klein hotel.

• 8Mayke18-08-2009

Goed voor weinig geld

Vrouw is heel aardig, iedere ochtend: Goodmorinig Girls!! How are you ? En dan maakt ze ff een praatje ... Ontbijt was 2 sneetjes brood met kaas,jam,thee en jus d'orange ... Niet veel dus, maar wel gewoon lekker en eerlijk gezegd ook wel genoeg ... We zaten eerst in een super kleine kamer, daarna mochten we gelukkig naar een grotere kamer, omdat de mensen die daarin zaten weer naar huis gingen ... Hotel is erg dicht bij het strand ... Heel fijn ... Ook dicht bij de hoofdstraat, waar alle winkels zijn ... Wel iets verder van de kroegjes af, maar het is wel te lopen ... We hadden weinig betaald voor deze vakantie, dus we wisten dat we niet veel moesten verwachten ... Maar al met al is het ons erg mee gevallen ...

• 7Geerralde23-01-2009

supergoedkope vakantie

Deze vakantie heeft ons in totaal €350,- gekost voor 2 personen (een week met vliegreis erbij, geboekt bij touroperator)Voor dat geld durfden we niet zoveel te verwachten. Het viel ons echter alles mee. Ontbijt was wel erg beperkt 2 boterhammen met kuipje jam. Ook de kamers waren wel heel erg gehorig. Voor de herfstvakantie was dit geen probleem, het was erg rustig, maar ik moet er niet aan denken om hier in de zomer te zijn!!! Wel jammer dat we de laatste toeristen waren op het eiland, halverwege de vakantie was er al geen winkel meer open en ook de keuze in restaurants was zeer beperkt. Ligging was goed, precies in een zijstraat tussen de zee en de winkelstraat. Vrouw van de receptie was erg vriendelijk. Voordat geld hebben we dus echt een heerlijke week gehad.

• 10Roberto en Marina Conti06-10-2008

vriendelijk hotel, ene ontijtkoek helpt echt

uitstekend hotel, prima ligging en uiterst vriendelijk personeel. De tip met ontbijtkoek werkt nog steeds. Vorig jaar hadden wij ook een pijnenburger ontbijtkoek meegenomen en dat werd toen ook al erg op prijs gesteld. Dit jaar hadden wij een potje appelmoes meegenomen en ook daar is de eigenares zeer blij mee. Wij werden opgewaardeerd van kamer 206 naar 102. Dit betekende dus geen trappen lopen en een heerlijk twee eenpersoonsbed in een kamer op de begaande grond. Dit is eigenlijk de bruidssuite van hotel despina. Ook elke dag een uitgebreid ontbijtje desnoods op de kamer. Tevens wil ik via deze zeg de man van de eigenares bedanken voor de 8 uur durende rondtour op het eiland. Fantastisch, en dat door een typisch hollands product. Wij wisten wel dat ze vroeger 2 dagen in nederland geweest was ivm een rondtour door europa. Maar dat ze verslaafd is geworden aan ontbijtkoek en appelmoes was voor ons ook vreemd. In oktober 2009 hebben wij ook weer kamer 102. dmv een ontbijtkoek

• 8hendrix02-10-2008

volgende keer opnieuw

erg vriendelijke dame op ontbijt na alles dik in orde prima prijs kwaliteit

Hotel Despina info

• CafeBeschikbaar (1)

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)