Appartement Cretan View

• 6.2Inrichting
  • 6.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

53 reviews over Appartement Cretan View

• 9Gertjan14-08-2012

Lekkere plek om uit te rusten

Geweldige mooi weer, perfecte services als er iets aan de hand was. Kakkerlakken had je als huisdier maar dat is overal in griekenland. Schop onder hun reet en weg waren ze.

Porto village hoorde erbij en was helemaal top.

Zwembad gaf alleen af dus na zwemmen had je smurfen voeten..

Afstand tot dorp was goed te doen, behalve als je lekker was gaan eten en drankje erbij kon het wat zwaar zijn.

Scooters quats e.d. waren goed alleen banden e.d. waren erg slecht dus extra paar schoenen was handig:P

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Piet17-02-2011

Leuke vakantie met vrienden

Cretan view was een fijn appartement. Het hoort bij porto village, dat om de hoek ligt en waar alle all-inclusive faciliteiten waren. Bar street was op een klein stukje lopen en dat was ideaal

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9P. Bultena26-10-2010

heerlijke vakantie!

Cretan view onderdeel van porto village is heel erg relaxed, ligt op een kleine heuvel net buiten net centrum, waardoor je binnen 4 min. lopen midden in het centrum staat, maar er op het hotel terrein niets van merkt. terrein is mooi met buiten zwembad en poolbar met vriendelijke mensen. kamers (wij hadden er 2) waren allebei groot en goed ingericht, met zitje voor de deur. (andere hebben balkon.) receptie is goed en vriendelijk. enige puntje dat ik heb is dat diner niet altijd even uitgebreid is en niet van hoge kwaliteit. maar ontbijt en lunch zijn goed. al met al, ik heb een topvakantie gehad! was wel buiten het seizoen begin okt. in het hoogseizoen weet zal het zeker wat drukker zijn!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Annemieke en Tom23-10-2010

Naar verwachting

Nog een paar dagen met dochter op vakantie neergestreken in Cretan Vieuw. Accommodatie naar verwachting, eenvoudig maar zeker niet verkeerd. Het centrum goed te belopen via een hellende weg. Het eten doe je bij Porto Village en ook het zwemmen hebben wij bij de poolbar daar gedaan. Barmannen Minas en Florien zorgde voor de benodigde drankjes en gezelligheid. Al met al voor een korte vakantie in het voor of naseizoen zeker een aanrader.

Annemieke en Gamila

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 9KF en GJ12-10-2010

Lekker rustig

Wij zijn net 1 dag terug van een 10 daagse vakantie.. we hebben het er erg leuk en gezellig gehad.. Voor de prijs die wij betaald hebben mogen we absoluut niet klagen.. Eten was gevarieerd.. bedden werden 2x verschoont en app/studio 2x schoongemaakt.. Als er iets niet goed was in je app/studio kwamen ze snel om het voor elkaar te maken.. Gezellige dagen gehad.. Zou nog wel keer terug gaan.. maar niet in de nabije toekomst, we willen nog meer zien..

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Nienke06-10-2010

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Studio maisonnette was prima met mooi balkon en uitzicht richting zee. Rustig gelegen met redelijke bedden Eten was voor deze prijs lekker en voldoende afwisselend. Vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader als je niet al te veel geld aan een vakantie wilt uitgeven

Gereisd met partner in september 2010

• 9Patrick marina18-09-2010

voor herhaling vatbaar

Familiale sfeer kleinschalig hotel uitstekende ligging zeer lekker eten en vriendelijk en gedienstig personeel. Gelegen op de heuvel boven de stad Hersonissos rustig.

Gereisd met partner in september 2010

• 8nathalie martinez08-06-2010

leuk hotel

personeel is super.voor de prijs is het zeker waard.ligging is ook heel goed gelegen.eten is lekker soms wat eentonig.kamers waren okey

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Robbert14-05-2010

Prima accommodatie

We zijn net terug van een week Kreta. Porto Village is een prima accommodatie met goede voorzieningen. Omdat we in het voorseizoen waren, hadden we geen last van vervelende jongelui die Kreta komen verpesten met zuipen e.d.

De studio was goed, 2x in de week kregen we schone handdoeken en schone lakens. Over de bedden zelf waren we helaas minder enthousiast. De ligging is prima, op loopafstand van centrum en bus. Bij de accommodatie 2 zwembaden en genoeg zonnestoelen (tenminste, in het voorzeizoen).

Het eten verraste ons positief. Lekker, uitgebreid en gevarieerd. Top! De mensen van Porto Village waren erg aardig.

Kortom, we hebben het erg naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8H. de Water21-10-2009

Een fantastische plek

Cretan View is een eenvoudig aparthotel. De medewerkers zijn vriendelijk en heel erg behulpzaam. De maaltijden zijn eenvoudig,maar goed. De ligging is heel erg goed: rustig, maar toch centraal.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

0 tips over Appartement Cretan View

0 vragen over Appartement Cretan View

Appartement Cretan View info

• Aantal personen2 tot 4