Appartement
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Hersonissos voor je op een rij gezet:

56 reviews over Appartement Cook's Club Hersonissos in het Nederlands

mooie ligging, direct in het

jenny
11-5-2019

het personeel is zonder meer erg vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 20-5-2019

Dear jenny,

First of all, we would like to thank you for having chosen the Cook's Club Hersonissos Crete for your stay in Crete.

It is always a pleasure to hear what a good job the entire team has done to make you feel welcome and special during your stay.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Kind regards

De prijs kwaliteit verhouding wordt dit jaar(2019) door touroperator helemaal uit zijn verband gerukt. Komt dit doordat de prijzen heel erg verhoogd zijn? of komt het doordat touroperator ziet dat dit hotel vorig jaar erg gewild was doordat de prijs kwaliteit verhouding zo goed was. Wij hebben vorig jaar voor 14 dagen €1314,- voor 2 personen betaald. Wanneer ik nu zou boeken met dezelfde periode ben ik zo rond de €2000,- kwijt, ja nu moet je verplicht boeken met ontbijt, maar dat mag toch geen verschil van €700,- zijn. Dat is €350,- per persoon!!!! Nogmaals jammer dat touroperator de prijzen zo omhoog heeft gegooid en dat ik geen reactie heb gekregen van de klachtenafhandeling.

Gereisd Met partner in juni 2018

Uniek hotel met topfaciliteiten!

Laura
2-11-2018

Wij waren hier met een groep van verschillende leeftijden, iedereen was unaniem van mening dat het een fantastisch hotel was! Mooi ingericht, vriendelijk personeel die graag een stapje harder loopt dan je verwacht en de faciliteiten waren zeer compleet. Ons hoogtepunt was de privé club die zich in het hotel bevindt waar we met onze groep karaoke gingen zingen! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 7-11-2018

Dear Laura, Thank you for taking the time to provide us with your kind feedback regarding your stay at Cook's Club Hersonissos Crete.

We are delighted by the title of your review. Thank you! It is great to hear that you enjoyed your holiday with us.

We hope we can welcome you soon again.

Uitstekend!!

Eline
31-10-2018

Ik ben samen met een vriendin, in juni 2018, naar dit hotel geweest en wij zijn 20/ 21 jaar. Dit hotel zit in het hartje van Chersonissos aan een druk gelegen straat, maar wanneer je het terrein van het hotel opkomt, hoor je helemaal niets meer van die straat. Heerlijk rustig en een lekker muziekje op de achtergrond welke gedraaid werd bij het hotel. Ontzettend mooi hotel met erg aardig personeel! Maakten altijd een praatje. Het restaurant was uitstekend! Eten werd in de ochtend, middag en avond vers voor je gemaakt op aanvraag. Hotel en de hotelkamers waren altijd schoon, zwembad werd goed bijgehouden en de medewerkers spreken bijna allemaal Engels. Ik zou hier zo weer terug naartoe gaan!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heel erg leuk

Ben van der Kaa
17-10-2018

Hotel ,kamer geweldig,midden in het centrum maar totaal geen last van herrie 1 minpuntje geen vers brood bij het ontbijt en dat kan echt niet

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 22-10-2018

Dear Ben van der Kaa, Thank you for your review at Zoover.

We are happy to know that you had a great holiday at our hotel.

Also, we appreciate that you have rated our service and facilities so highly.

For us it is a great honor to welcome you at Cook's Club Hersonissos Crete again.

heerlijk kunnen ontspannen.

iris en sarah
12-10-2018

er wordt rekening gehouden met dieetwensen. het hotel is echt ingericht voor de nieuwe generatie. prachtig uitzicht over de bergen .

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear iris en sarah, Many thanks for your kind review here on Zoover.

Thank you for highlighting the excellent food quality.

Looking forward to hearing more from you, and to always exceed your expectation.

Best regards,

Geweldig concept! Kom zeker terug!

Danny
10-10-2018

Een aantal dagen in dit hotel verbleven met 4 vrienden. De locatie is super, het hotel is prachtig en er hangt een goede sfeer in het hotel. Er zijn voldoende ligbedden aan het zwembad. Ook de gym is van alle gemakken voorzien! De bar is een echte aanrader, er worden goede cocktails gemaakt! Een aanrader voor stellen en vriendengroepen!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear Danny, Thank you for your feedback and the great praise to our hotel.

Our location is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. At the heart of Cook’s Club Hersonissos Crete is Cantina -a casual dining space offering the best of the world’s street food alongside much-loved local favourites to create an ever-changing menu, from healthy vegan delights to hearty wholesome treats.

We surely hope to welcome you here once more in the near future, and our team will be pleased to present you again the warm hospitality.

Top vakantie! Chersonisos niet

Pauline
10-10-2018

Service, sfeer en kwaliteit van het eten zijn heel goed.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear Pauline, Thank you for your review on Zoover.

We are happy to know that you had a great holiday at our hotel.

Also, we greatly appreciate that you have rated our service and culinary so highly.

Best regards,

goed hotel, zou het iedereen

Alex
8-10-2018

aardige mensen, alles goed geregeld!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear Alex, Thank you for your kind words on Zoover.

We are happy to read that you enjoyed your stay with us. Also, we appreciate your kind words regarding our staff. Thank you for being our guest, and we hope to welcome you back soon.

in 1 woord: Top!

Fieke
6-10-2018

het hotel is prachtig en precies zoals beschreven. Geen minpunten

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear Fieke, Thank you very much for the glowing review.

It's always exciting to read that our guests really enjoy their experience at our hotel.

The entire team is grateful for your praises and looking forward to welcoming you back.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cook's Club Hersonissos in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cook's Club Hersonissos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.