Appartement Blue Sky

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Blue Sky voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 11 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 5.2Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

11 Reviews over Blue Sky

• 6Linda24-08-2009

Gewoon.. okee

Aangezien je op vakantie toch niet zo heel veel in je appartement te bekennen bent, maakt het opzich niet uit hoe luxe het is, als de basis er maar is.. Nou de basis is er wel ja, verder moet je er ook niet te veel van verwachten. Van buiten ziet het appartementencomplex er in ieder geval heel leuk en gezellig uit. Verder is er binnen niet zo veel te beleven (behalve lekker dollen op de gang, er is toch niemand te bekennen), de bar was nooit open en er was geen zwembad. Het zwembad ernaast wat je mocht gebruiken stelt niet zo veel voor, maar je bent er tenslotte toch voor de zee en het uitgaan. Van het balkon (wat dus aan de achterkant uitzicht geeft aan een betonnen muur) kun je lekker proppen wc papier gooien en er zit links een hond die de hele dag aan een touw zit, dat is wel zielig. Ik was hier 2 jaar geleden en ik heb echt een super leuke vakantie gehad! 'S avonds gingen we met wat mensen op ons balkon zitten omdat die toch groot genoeg was:D Chersonissos is gewoon de bom:D:D:D

• 7Roos19-11-2008

Mijn ervaring

Ik vond de prijs te hoog voor wat je krijg. De schoonmakers zijn vriendelijk want als je nog in bed ligt terwijl ze schoon willen maken houden ze er rekening mee. Ligging is uitstekend, van buiten diet het er wel OK uit, maar van binnen vind ik de kamer tegen vallen, we waren met zn 2-en, wc deur ging niet dicht, geen douche gordijn, waardoor alles nat werdt. Inrichting was wel uitstekend, genoeg ruimte om zooi te maken, we hadden een kluisje wat erg handig is voor je spulletjes. Balkon was groot genoeg, nadeel is ook dat het erg warm wordt en voor een airco moet je betalen, ik vind persoonlijk dat het er bij hoort. We hebben 1x gekookt, pannen waren niet dat je zegt smakelijk schoon. Streng zijn ze wel maar dat moet ook wegens overlast, nadeel is dat de beveiligers te streng zijn, en geen extra sleutel hebben. Er is ook niemand aanwezig mocht er iets zijn.

• 7lieke25-06-2008

voor jongeren prima!

Als je gaat om te feesten? Uitgaan is om de hoek starbeach 5 min taxi

met 4en geweest, genoeg ruimte! met zijn allen op één kamer. Daarnaast nog ruime ruimte over. Balkon is klein, maar genoeg terrassen in de buurt om naar toe te gaan

Koken? soep of ei prima, verder zou ik uit eten gaan.

Badkamer klein, niet schoon, maar goed te doen

Je kunt zwemmen bij hotel buren, 10 meter lopen

kunt er dag en nacht in. Geen commentaar gehad over lawaai of tijdstip van thuiskomen

Supermarkt/bakker/winkeltjes 2 min lopen

minpunten: - Schoonmaak app - verschonen handoeken/bed

TIP: leg geen waardevolle spullen in zicht.

• 8Danielle24-01-2008

Ben afgelopen zomer met 2 vriendinnen geweest. Een 3-persoonskamer. Was echt top! Ik zag er tegenop door slechte reacties. Maar was goed schoon, goede ruimte en goede locatie. Niks te klagen en zeker een aanrader! Ook lijkt de eigenaar eng maar is een prima vent

• 4Laura20-12-2007

Het appartement is gewoon een hotel waarvan ze een appartement hebben gemaakt. De kamers zijn klein en vies. De keuken (als je het zo noemt) bestond uit twee opwarm platen voor op de camping en was erg vies net als al het servies. Ook de badkamer was niet erg schoon. De wc bril was kapot en de douchestang ook. Na het douchen was de hele badkamer nat. De ligging is wel goed want het uitgangscentrum ligt om de hoek en de supermarkt ook. Er was nooit iemand aanwezig bij een receptie of iets dus je kon niks vragen en doordat de bar nooit open was was het erg ongezellig beneden. Ik zou dit appartement niet aanraden en er ook nooit meer heen gaan!

• 4Nina25-08-2007

De lakens waren vies toen we aankwamen, maar verder geen receptie of personeel aanwezig waarbij je terecht kan, behalve 's nachts de security. Ligt aan de drukke hoofdstraat, bedden en kussens waren ontzettend hard. De ligging is wel goed; je bent zo in het uitgaanscentrum. Het dichtsbijzijnde strand is erg klein en vol, het is aan te raden om een scooter te huren om iets verderop naar een veel mooier strand te gaan. Ik zou dit appartement absoluut niet aanraden, erg ongezellig en vies. Verder leuke vakantie gehad, in het appartement ben je toch nauwelijks.

• 7Sabrina08-08-2007

Goed appartement voor jongeren. Simpel en eenvoudig zonder veel extra's. Perfecte ligging. Heel erg gezellig met veel jongeren. Heel veel muziek en ook lang door zonder enig gezeur van de eigenaar.

De eigenaar is een vreemde man, maar verder geen kwaad in zich.

• 4Ilona16-07-2007

Kaal en vies appartement! zeker niet aan te raden! Het had wel een goede ligging maar dat was ook het enige positieve..

• 9harald lamme27-06-2007

Ruime schone appartementen met perfecte ligging vlakbij het centrum.

Helaas geen eigen zwembad en eigenaar liet zich niet vaak zien.

• 8noor23-02-2007

super lokatie, leuk appartement, alleen enge eigenaar! Echt dicht bij het stadscentrum en de boulevard, 5 min met de taxi naar star beach.

Appartement Blue Sky info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij