Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

184 Reviews over Bello's

• 8N v Vugt06-09-2022

Rustige locatie, prachtige tuin en vriendelijk.

Hotel/appartementen wordt gerund door een Griekse/Nederlands echtpaar en hun twee zonen. Erg gastvrij en vriendelijk. Al het personeel is erg vriendelijk. De tuin is echt prachtig. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed. Buffet in de avond is erg afwisselend en prima. Complex ligt net buiten Chersonisos en is op loopafstand.

• 9Natuur
  • 7J. C. van Liere20-10-2021

Mooi complex met zeer aardig horeca personeel

Mooi verzorgd appartementencomplex met standaard kamers. Zeer goed matras voor mij met zwakke rug. Aan receptie weinig of geen welkomstinformatie bij inchecken. Horecamedewerkers echter zeer aardig en persoonlijk. Met Maria als topper! Je voelt je welkom! 2 zwembaden, 1 met glijbanen, 1 met mooie zonneweide (groen gras) en ligbedden. Klein winkeltje. Complex ligt aan steile weg, dus je moet sowieso daar niet slecht ter been zijn. Heb je vragen/opmerkingen/problemen dan zijn ze zeer behulpzaam. Dus heb je vragen schroom niet om ze te stellen. Regelmatig avondanimatie tot ongeveer 24 uur, daarna stille omgeving om te slapen. Andere voorzieningen en plaatsjes dichtbij, maar dus wel steil. Wil je wat zien dan auto huren of excursies boeken. Wifi redelijk goed. Zelfs Nederlandse Tv app werkte (wel met wat haperingen). Maar voor gewoon gebruik ruim voldoende. Gewoon genieten van de zon op het complex of naar het strand en het avondleven etc..

• 8Natuur
  • 6Fenna01-10-2021

Niet nog een keer

Wel oke maar niet nog een keer. We kregen bij aankomst de sleutel in ons handen gedrukt en zoek het maar uit. Totaal geen comminucatie over hoe en wat met uitchecken, over waar alles is helemaal niks. Vervolgens na het uitchecken plakken ze een briefje op je deur met extra betalen als je er in wilt blijven. Na de aardbeving ook niemand die komt vragen of alles oke was. Of er niks stuk was etc..Kamer was prima maar voor mij niet nog een keer.

• 6Natuur
  • 9fam Goedhart20-09-2021

Fantastisch verblijf

Het is erg prettig verblijven. Goede locatie, je kunt makkelijk bij het oude centrum komen als ook bij de boulevard. Kamers zijn ruim. Zwembad is fantastisch en over 2 locatie verdeeld. Personeel is erg vriendelijk en gek op kinderen.

• 9Claire Tilleman16-08-2020

Een topper dit appartement

Nadat we waren overgeplaatst hier naar toe waren we zeer aangenaam verrast wat een mooie moderne locatie, en wat een goede service en hospitality. De twee studio's waar we in verbleven waren goed ingedeeld, goede airco en geluidstil ook hoorde je niet de koelkast of andere gekke geluidjes die je vaak bij oudere accomodaties wel hoort. De ligging van het appartement is ook goed aangezien je in circa 5 min berg afwaarts in het centrum bent en berg op 10 min. In het centrum kan je fijn winkelen, zit het uitgaansleven in een gebied bij elkaar, en heb je keuze uit meerdere strandtenten waar je lekker op een strandbedje kan liggen. Deze kant is echt de beste qua locatie hierdoor heb je minder taxi kosten alhoewel deze ook niet zo duur zijn en je word niet opgelicht meestal zit je binnen de stad voor €7,00 enkele rit. Ook voor mijn kinderen was het appartementen complex relax een goed zwembad.

• 8Nico Plönes16-07-2020

Perfect uitvalshotel om Kreta te zien

Prima locatie tov Chersonisos, niet in de herrie maar wel vlak bij. Griekse eigenaar met Hollandse partner, super vriendelijke mensen. Kraak schoon allemaal. En een fooi doet wonderen. Restaurantje prima grieks. Leuke locatie om met je huurauto Kreta te verkennen. Hotel ligt op een heuvel beetje een uitdaging als je slecht te been bent. Voor herhaling vatbaar

• 10Maartje02-11-2019

Bellos alle ingrediënten v/e heerlijke vakantie

Wij mochten half oktober bij Bellos verblijven met een heerlijke zonnetje en temperatuur rond de 25 graden. Bellos is een niet te groot warm resort met speels gebouwde knusse zeer schone appartementen, 2 superschone zwembaden en 2 voor de kleintjes. Zeer netjes onderhouden tuin met rieten parasols en voldoende ligbedjes en met uitzicht op de bergen en op oud cherssosios (gok ik). Het eten was lekker en de porties zijn zeer royaal. Elke avond gezelligheid bij de bar, en anders lekker een boek lezen op het balkon, of gezellig stappen in cherssosios. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie lijkt me, hebben wij in ieder geval gehad. Ooh ja in het echt is alles mooier dan op de foto's.

• 8Tries197104-09-2019

Heel erg leuk

Wij hebben het heel erg leuk gehad de kinderen vermaakte zich opper best met andere kinderen en de glijbanen... Het appartement was netjes en schoon met een inloop douche... Ontbijt was prima 1x in het hotel gegeten wat erg lekker was.

• 10Fam. Artz30-08-2019

Top vakantie!

Bellos Hotel appartementen is een familie bedrijf waarin de zorg voor de gast centraal staat. Het appartementencomplex bestaat uit 72 huisjes verdeeld over een aantal blokken en er is waanzinnig leuk gespeeld met de ruimte. Het complex is rondom het grasveld gebouwd samen met het hoofdgebouw waarin je het restaurant kan vinden en verschillende andere activiteiten zoals Sauna, Sport, welness en toiletten. Ook de bar is hierin opgenomen die zo ongeveer alle dranken schenkt. Het eten is geweldig! 's Ochtends worden door veel gasten een handdoekje gelegd. Waarom dat is weet ik niet eigenlijk. Er zijn meer dan genoeg bedjes die je kan pakken. Het zwembad is schoon en wordt ook goed bijgehouden.De gastvrouw is een Nederlandse (vrouw van de eigenaar) en dat breekt meteen een stuk van de taalbarrière. de appartementen zijn prima en super schoon. Elke avond wordt er wel iets georganiseerd en de sfeer was er gezellig. Wij gaan zeker terug!

• 8De Vries15-08-2019

Was leuk maar volgende keer weer ergens anders

Mooie, schone en goed onderhouden accommodatie. 2 zwembaden waarvan 1 met grote glijbanen en 1 met heerlijke zonneweide. We zijn er 2 weken verbleven. Het is 3x keer voorgekomen dat de zonnebedjes op waren, dat was pech. Appartement is schoon en prima voor Griekse begrippen. Bedden waren heel slecht, hard met veren. In de avond is er bingo of karaoke etc. Er waren veel kinderen dus die vermaken zich prima met elkaar. De accommodatie ligt op een stijle berg. Wij hebben altijd alles gelopen. Maar midden op de dag is het echt te warm en te stijl om naar boven te lopen. Naar Piskopiano en Koutouloufari is het een serieuze klim! Na een paar dagen voel je je kuiten. Wanneer je naar beneden loopt kun je een paar minuten afsnijden door over het appartementcomplex van Porto Village te lopen. Wij vonden het eten bij de poolbar niet geweldig! Wij aten in cherssonissos, Koutouloufari of Piskopiano, dat was lekkerder en veel goedkoper.

Appartement Bello's info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters