Appartement Artemis

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Appartement Artemis
8,3

62 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

keurig hotel en rima servise

angela
15-5-2017

Wij hebben onwijs genoten ,keurige kamers ,mooi zwembad. Dichtbij het centrum .

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Fam. West
4-7-2016

Complex heeft zowel kamers als appartementen. De kamer die wij hadden was net gerenoveerd en werkelijk alles was modern nieuw en schoon. De ligging is 100 min van het centrum van chersonissos. Dus nog wel rustig maar dicht bij alles. Enige nadeel is dat het zwembad wat klein is maar op 100 m afstand lig je ook in zee. Personeel was ook super vriendelijk en deed er alles aan om je het naar de zin te maken!

Gereisd Met partner in juni 2016

Eenvoudig maar schoon, ruim en met veel service.

heer van den Ham
20-10-2012

Personeel biedt ook ongevraagd veel service, erg vriendelijk en gastvrij. Prima schoonmaak. Bijna iedere dag schone lakens en handdoeken. Inrichting wat gedateerd.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement!

Vivian
18-4-2012

Een appartement met alleen maar jongeren. Op kruipafstand van de uitgaansgelegenheden. Niet in de buurt van Starbeach, maar makkelijk met taxi te bereiken. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn prima. Er is genoeg ruimte, badkamer en keuken zijn schoon. Het zwembad is niet groot, maar goed genoeg. Het strand is ook op loopafstand!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Na 8 jaar nog steeds heerlijk

hoihoijohn
14-3-2012

Prachtig gelegen mooie ruime appartementen rust en 5 min vanaf het strand. Bezoek ook oud Malia!!!! dat is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2011

goed appartementen complex

p.lazeroms
27-8-2011

goed apartement complex en alles word goed schoongehouden en vriendelijke beheerder

Gereisd Met partner in juni 2011

onvergetelijk mooie vakantie

De 015
14-6-2011

De mensen kunnen wel erg veel zeuren daar, over dat het stil moet zijn. Dat is wel een beetje jammer als je met een grote groep bent. Ze naaien je ook met geld boetes. Verder wel alles Bon Sweetie! Kamers groot en je mag er een teringzooi van maken zonder het zelf op te ruimen. Er komt om de zoveel dagen een schoonmaakstertje. En als je weg gaat hoef je de kamer niet op te ruimen. Plus punten dus als je laatste dag helemaal brak bent! Ik geef dit appartement dus ook gem. een 9

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Perfect voor een echte Cherso-vakantie

Sander, Seger, Robert, Rutger, Swiss, Job
13-6-2011

Ligging was echt perfect. Nog geen minuut lopen naar de bar-strip en strand op 1 minuut lopen.Supermarkt lag ook om de hoek. De medewerkers waren ook erg klantvriendelijk en aardig! De kamers waren ruim opgezet met een lekker balkon. Op elk uur op de avond kon je nog naar binnen en hoefden je dus niet bij het uitgaan je sleutel mee te nemen. Al met al een geweldig appartement voor weinig geld!!Perfect voor een echte Cherso-vakantie

Gereisd Met vrienden in juni 2011

geweldig appartement

Ger
2-4-2011

Ontzettende aardige mensen! Schone kamers, en dicht bij het strand. Wij komen hier al een aantal jaren, samen met meerdere mensen die wij dan ook weer tegenkomen. Dat zegt genoeg :)

Gereisd Met partner in juni 2009

Geweldige accomodatie!

AvdL
6-10-2010

Samen met een vriendin heb ik hier 10 dagen mogen verblijven en het was echt heerlijk! De kamer was ruim (voor 2 personen dan) en netjes. De ligging is super! Alles is dichtbij; strand, boulevard, clubs! Alleen starbeach ligt wat verder maar, de medewerkers van Artemis bellen zonder moeilijk te doen een taxi voor je die niet erg duur zijn! De medewerkers doen er alles aan om je een leuk verblijf te laten hebben in hun appartement. Zoals bijvoorbeeld een wekelijkse BBQ organiseren, die super gezellig is!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.