Appartement Arma

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Arma

• 7thelma14-10-2008

prima

ruim en verzorgd appartement Echt een mooi apartement, niet duur en een zeer goede ligging, alles ligt perfect.. Supermarkt 2 minuten lopen, centrum 2 minuten lopen starbeach 10 minuten..

Echt een top appartement! Om de 2 dagen komen ze schoonmaken en nieuwe lakens, badhandoeken neerleggen..

Ik zal er zo weer heen gaan echt relaxt (een aanrader dus, want het was niet een super duur app.

Gereisd in oktober 2008

• 8Thelma02-10-2008

Wat wil je nog meer?

Lekker overal dichtbij: winkels, strand, bushalte, eetgelegenheden! Alles is ruim en schoon. Het zijn supervriendelijke aardige beheerders. Nog nooit hebben we zulke aardige mensen meegemaakt al spreken ze dan nauwelijks engels. Als er iets is wordt het meteen verholpen. (kooktoestelletje maakte kortsluiting) Ze maakten 3 x per week alles schoon + schone handdoeken. Voor zo weinig geld (last minute) hadden we dit niet verwacht. We werden de laatste dag pas om 20.00 uur opgehaald en mochten gewoon tot die tijd in het appartement blijven zonder bijbetaling. We hadden zo nog wat aan deze laatse dag. Ze wilden zelfs absoluut geen fooi, integendeel, we kregen bij vertrek nog een Raki aangeboden! De inventaris is wat minimaal en sober, maar wat wil je voor 2 sterren en wat ben je er nou helemaal. Wij (71 en 64 jaar) hebben daar een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2008

• 8johan10-08-2008

super

heel ruim app,groot balkon 90 cm br en 5 mtr lang , de eigenaar zet de vrouwen aan de voorkant en de mannen aan de achterzijde... achter kijk je uit op een ander app complex. het is een zeer vriendelijke eigenaar die zeer gastvrij is... het app complex is wel gehorig maar goed je zit in het centrum en nederlanders zijn niet allemaal even rustig dus dat valt wel te overleven. Je steekt de doorgaande straat over en je zit direct aan het strand en de boulevard met de cafees. kortom door elkaar genomen is het zeker een 9 waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

0 tips over Appartement Arma