Appartement Arlen Beach

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Arlen Beach voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 28 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 28 reviews
  • 7Waardering
  • 6.8Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

31 Reviews over Arlen Beach

• 10Angelo06-08-2017

Aanrader

We hadden een fijne kamer met aan de ene kant uitzicht op zee en aan de andere kant het zwembad. Erg fijn ook dat er iedere dag werd schoongemaakt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat ook super is is de ligging. Vrij rustig, maar toch heel dichtbij de drukke hoofdweg/winkelstraat, Beach Road en Star Beach. Als ik weer naar Chersonissos zou gaan dan zou ik zéker weer voor Arlen Beach kiezen!

• 10Eva Levenswaard29-07-2017

Super

Geweldig appartement. Sinds 5 jaar andere eigenaren, dus de recensies van daarvoor gelden zeker niet meer voor nu! Perfecte ligging. Aan zee, met Starbeach aan de ene kant op loopafstand en de Beach Road aan de andere kant. Het ligt aan het eind van een zijstraatje van de hoofdweg, met de talloze winkeltjes, supermarkt met verse broodjes binnen 5 minuten lopen te vinden. Elke dag schoonmaak (ook zondag), gratis airco en gratis ventilator! De ramen en balkondeur hebben een hor, dus geen mug te vinden. De badkamer is perfect. Harde douchestraal, en douchecabine (glazen schuifdeur). Echt een aanrader!

• 7Laura + Mareille18-11-2009

Vergane glorie

Hele ruime kamers, ruime balkons. Het interieur viel een beetje uit elkaar. Er is geen douchegordijn en er een meenemen heeft geen zin (hebben we geprobeerd). Maar daar moet je maar overheen kijken. Ligging was perfect, tussen Starbeach en het centrum in. Uitzicht was geweldig. We hebben hier een topvakantie gehad :D

• 8Roy24-08-2009

Super appartement

Eigenaar is er bijna nooit maar als hij er is is hij altijd vriendelijk. Hij geeft echt nergens iets om. Muziek heel hard aan... Boeit hem niet. Dit was wel echt een groot voordeel want ik hoorde van meerdere mensen dat hun app heel streng is. En wat is je vakantie als je geen herrie mag maken? Verder is de ligging ook super. Het ligt eigenlijk precies tussen starbeach en de boulevard in en dan ook nog eens aan zee. Tja de schoonheid? Wij hadden 2 schone kamers toen aankwamen maar toen we gingen... haha. Verder vond ik eigenlijk alleen de douche slecht, geen gordijn dus alles werd nat haha. Als je aan de balkon kant zit heb je geluk want die dingen zijn groot :O Vaak met een man of 10 gezeten en nog hadden we veel ruimte over :D Kortom wij hebben echt een hele dikke vakantie gehad en zou best terug willen naar dit app. de volgende keer als we weer naar chersonissos gaan.

• 5Gerrine22-08-2009

arlenbeach

Wij zijn hier heen geweest met een paar meiden. Ruim ingericht, mooi groot balkon. Eigenaar is zelden aanwezig. ´s Nachts werd onze deur een paar keer ingetrapt door dronken jongens in appartement. Deurslot kapot, wc liep slecht door. Uiteindelijk na paar keer zeggen tegen toevallig tegen komen van eigenaar wel gemaakt.. Geen beveiliging, gewoon alles werd gesloopt in andere kamers. Gebruikt condoom onder het bed. Amper servies. Schoonmaker komt wel 1 x in de twee dagen, als je nog ligt te slapen maakt ze amper wat schoon. Toen we een keer toevallig weg waren, werd alles goed schoongemaakt en nam ze ook het beddengoed mee.. Zwembad is ook niet al te fris, maar het is een goede verkoeling voor het warme weer.. Ligging is wel goed, aan de zee redelijk dicht bij uitgaanscentrum en starbeach.. Al met al een leuke vakantie gehad, buiten het appartement om ons goed vermaakt!

• 8mandy troost19-08-2009

super plek:D

net appartement , geen 4 sterren hotel maar daar is de prijs ook niet naar , alleen jammer dat de schoonmaakster niet zo punctueel is maar voor de rest super vakantie geweest.

• 8Suzan18-08-2009

Helemaal toppie

vooral als je aan de kant zit, waar je uitzich hebt op zee, echt super! Wij zaten ook nog is op een hoek, dus we hadden een mega balkon. het hotel verder is niet zoveel bijzonders, je kan er slapen...

• 7Tom11-08-2009

Goede Locatie maar zo slecht bijgehouden!!!!!

Het ziet er allemaal leuk uit als je het boekt maar als je er binnen komt is het gwn egt een bende! Als voorbeeld even ons appartement: Kastjes kapot, deurslot kapot, wc buis kapot waardoor alles er weer uitkwam. Geen douche gordijn/geen doucheslot en altijd KOUD water.. Okee verder is de keuken enzo heel smerig daar durf je echt niets van te eten(niet dat je dat doet maar goed) euhh jaa en er hoort een schoonmaakster te komen maar die kwam niet, er was ook geen receptie en bewaking ook niet. De ligging is wel perfect 5 min van starbeach en van het uitgaansgebied maar het appartement was egt bagger. Oke je slaapt er alleen maar toch is het niet fijn! Dus mensen zoek gewoon even door en dan heb je echt iets veel beters!

Gr. Oosterhout.

• 7Leentje18-07-2009

voor een vakantie met vrienden!

Ik heb weinig aan te merken op ons appartement. De ligging was super. Centrum was op loop afstand en star beach was je ook zo. Verder zaten wij op de begane grond en hadden we een groot balkon wat heel fijn was met uitzicht op zee. Het zwembad had mooier gekund, maar je kon er goed liggen en afkoelen. De inrichting was bij ons in tegenstelling tot sommige andere appartementen wel goed. De schoonmaakster deed ook goed haar werk en nam als extra'tje het balkon mee. Het beddengoed is niet verschoond in de dagen dat we er waren. Het enige nadeel was dat de badkamerdeur niet op slot kon en als je gedoucht had de hele badkamer nat was. Maar even met een handdoek erdoor en het is weer droog. Wij hebben er een toptijd gehad!

• 6Naomi17-07-2009

Mooi appartement

Ik vond het appartement top! De huisbaas was er idd niet altijd, maar dat kan je ook als voordeel zien. Hij is er wel elke dag eventjes en toen onze airco kapot was heeft hij deze gelijk gemaakt. Het appartement zelf was top, best groot en sowieso een heel groot balkon! (In vergelijking met andere appartementen in Chersonissos) Alleen jammer dat er alleen een zwembad is en niet zoveel sfeer. Ligt vlakbij het uitgaan en kwartiertje lopen naar starbeach. Arlen beach ligt wel gelijk aan de zee en je kan de hele dag mensen kijken vanaf je balkon! ;) Ik heb er een toptijd gehad!

Appartement Arlen Beach info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij