Appartement Ariane ***

Appartement Ariane
Appartement Ariane
6,5

138 reviews over Appartement Ariane in het Nederlands

Rampappartement. Ga hier nooit naartoe!!

Ruud20, 15-8-2014

Wij gingen met 6 mensen hier naartoe.

Slechtste appartement wat ik ooit gezien heb. De matrassen liggen op beton. geen latte bodem ofiets, gewoon beton. We konden via de douch naar buiten kijken aangezien de muur was afgebrokkeld. In het mini zwembad ( tussen 4 muren ingebouwd dus geen zon op het zwembad ) Dreef wc papier en het was geel van de urine. Wij zaten onderin naast een gat wat naar de riolering ging. dus als we voor onze deur buiten zaten rook je rioleringen. Ook was de deur ons balkon die op het zwembad uitkeek kapot. Dus we konden niet van het balkonnetje gebruik maken, Het balkon was overigens 1 vierkantemeter groot. Verwacht niks van de Keuken, die was uitklapbaar maar zo smerig als iets. Eigelijk was alles in dit appartement ronduit slecht. Als je ging klagen over alles, kreeg je een antwoord waar je niks aan had. ze konden er niks aan doen. Op de 'schone lakens en dekens' zaten nog bloedvlekken. uitzicht heb je al helemaal niet. Ga hier NOOIT naartoe!!!

niet aan te raden!!!

marc klinkhamer, 6-2-2014

Samen met mijn vriendin naar dit appartement gegaan.

In de 12 dagen dat wij er zaten is er maar 1 keer schoon gemaakt.

Moest m'n eigen beddengoed/handdoeken halen vuilniszakken zelf vervangen werd niks gebracht.

Moesten het zelf halen, maar dat doe je niet op je eigen vakantie.

Het is er heel donker en het dak terras daar wil je niet dood gevonden worden.

Heel veel gezeik gehad met de buren vanwege de overlast.

Er werd niks aan gedaan ook al ging je naar de nachtportier.

Het appartement ik wel lekker ruim.

Maar wel oud bollig je wilt er niet zelf koken dus ben elke avond uit eten gegaan.

De ligging is wel super want je ligt centraal tussen de strip en starbeach.

Zo een slecht appartement gun ik niemand!

Annbel1994, 16-8-2013

Appartement Ariane zou ik bij niemand aanraden!. Op de site van de reisorganisatie dit appartement geboekt omdat het er goed uitzag, ligging zou perfect zijn, 2 keer in de week schoonmaak, 2 keer in de week schone handdoeken en geen van dit alles is waar! Lopend naar het uitgaans gelegenheid is min. 10 á 15 minuten dus geen 50 meter. Wij moesten smeken om schone handdoeken, beddengoed en zelfs een schoonmaker.

Na 6 dagen eindelijk een schoonmaakster gehad te hebben had ze onze sleutel meegenomen naar huis. Toen we bij de receptie om onze sleutel vroegen vertelde ze ons dat wij logen. Onze douche werd omgebouwd tot bouwput (zie foto's) kortom een ramp als vakantie!

Vreselijk

Laura, 7-1-2013

Ga je op vakantie in 2011 naar dit appartement zag hem toevallig in jullie lijst staan en ik kon het niet laten om een reactie te schrijven. Als je wil douchen is er geen warm water, het mini zwembad is te smerig voor woorden er dreef een dode salamander in het uitzicht was prachtig namelijk op een hek een paar dorre bomen en een vreselijk mooie container met vuilniszakken. Als je naar de eigenaar liep wat ik een aantal keren heb gedaan om te zeggen dat er ten eerste geen warm water was en ten tweede omdat er een rooster van de gang muur naar de douche zat, waardoor het dus mogelijk was voor iedereen die voorbij liep te kijken hoe jij aan het douchen bent. Rende die gauw naar een bar aan de overkant van de straat. Kort om niet boeken zeer slecht! Ook geen airco btw en je mag je wc papier niet door het toilet spoelen maar moet je in een prullenbakje doen smerig dus BAH

Niet zo goede ervaring

Danielle, 10-3-2012

Wij zijn afgelopen zomer naar Ariane geweest. We waren met 8 meiden en we hadden een 2persoonskamer die heel goed was en een 6persoonskamer die een stuk minder was. We hadden voor beide kamers een airco erbij geboekt tegen betaling. Op de 2persoonskamer deed deze het super en op de 6persoonskamer niet. De 2 persoonskamer is qua inrichting super, lekker groot voor 2 personen en redelijk schoon! In de 6persoonskamer heb je super weinig plaats, dit was ook wel te verwachtne. Maar wat heel erg tegenviel was dat we een balkon moesten delen!! 2 6persoonskamers naast elkaar hadden 1 balkon voor 12 pers. hier kon je amper zitten.. De baas van het hotel is erg streng en je mag echt geen lawaai maken want dan komen ze meteen naar je kamer! Ariane ligt precies in het midden. Het ligt in de winkel straat. We zijn altijd naar het uitgaansgebied gelopen en starbeach met taxi. Hier betaal je niks voor! We gaan deze zomer weer naar chersonissos maar niet meer terug naar hetzelfde appartement.

super vakantie gehad

Irma, 19-9-2011

Wij hebben een super vakantie gehad in Chersonisos. Het appartement is goed te doen als je niet veel luxe nodig bent. Over de schoonmaak valt inderdaad wel wat te klagen, voornamelijk omdat ze er geen boodschap aan hebben als je nog ligt te slapen. Ze kwamen bijna elke dag. 1 dag schoon bed, een dag schoonmaak en dan 1 dag rust ofzo. Wel jammer dat de prullenbak niet dagelijks geleegd werd en de schoonmaaksters geen engels spreken. De schoonmaak was ook niet erg uitgebreid. Wij hebben verder prima kunnen vertoeven daar. Zaten aan de achterkant, dus geen last gehad van veel lawaai iod. Wij waren met drie meiden en daar was de locatie ook erg geschikt voor, omdat je gewoon 's nachts in je eentje terug kon lopen. Langs de kust kan dit niet.

Simpel, niet al te schoon.

Rene, 15-9-2011

Ligging was zeer goed. 5 minuten lopen van Starbeach, 5 minuten lopen van boulevard. Gezellige tentjes om de hoek. Appartement was voor 2 persone goed, maar er stonden 4 bedden. Voor 4 personen was het echt te klein geweest.

Hygiëne was niet al te best. Er werd slecht gepoetst en handdoeken waren vies.

Als er in dit hotel een goede opknapbeurt gedaan wordt, en een goede schoonmaak, heb je een prima hotel, met dan wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nooit meer!!

j van loenen, 11-9-2011

Weinig schoonmaak gezien, vloer was bij aankomst even smerig evenals bij vertrek nooit schoongemaakt.

Afval zelf naar de tegenoverliggende stort moeten brengen, wat mijn uitzicht was.

Airco moest betaald worden deze werkte niet, evenals de twee kookplaten.

Ontzettend veel herrie, van de jongeren...

Personeel was vriendelijk, en behulpzaam.

Locatie perfect, alles op loopafstand zowel centrum als strand.

Voor mij absoluut weer Griekenland volgend jaar, gastvrije bevolking niet opdringerig en heerlijk gegeten vooral in Koutoulafari.

Maar nooit meer in Ariane!!!

super

Robin van 't Oever, 9-9-2011

ik vondt het goed schoon,

ik bedoel en ja hoe vaak ben je nou in je appartament

je ligt aan het strand of in het centrum of aan het stappen

en voor de rest dat je in je appartament zit is het super goed

wordt vaak genoeg schoongemaakt.

Eerste en laatse keer!!!

Thomas, 26-8-2011

De servers is erg slecht, alle medewerkers zitten bij het tegenoverliggende appartementencomplex op het terras. van 5 tot 9 uur is de bali gesloten .. en de appartementen zijn vies.. personeel is erg kortaf , als je vraagt om wat wc papier omdat je bijaankomst snachts er niets aanwezig is word je naar de deur gewezen, en kan je opstappen..!! volgende dag sta je om 11 uur savonds op het balkon met je buren komt de mederwerker langs zeggen dat je niet met meer dan 2 mensen op de kamer mag omdat er maar twee op papier staan, zeg je dat het de buren zijn dan mag je na 11 uur niet meer op het balkon.. volgens is het 3 uur snachts en scheuwen de achterburen vanhet balkon en word niets van gezegd!!!

voormij de eerste en de laatste keer!!

Geen aanrader!! zelfs niet voor minimale prijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ariane in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ariane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ariane scoort een 6.5 uit 10 op basis van 138 reviews.