Géén boekingskosten

Appartement info

18 Reviews over Aquarius

• 4Kim04-09-2015

Nooit meer

Wij waren met een groep van 6 meiden. We zijn heel wat gewend maar dit sloeg echt alles. Doucheputje zat vol met haren, bestek zat onder het roest en kruimels, misten glazen en een kookplaat, spinnenwebbben overal, de lakens/handdoeken werden niet verschoond, er werd niet schoongemaakt. Bij aankomst was het gewoon een troep. Er was niet geveegd, er zaten spinnenwebben, de douche put zat vol met haren en scheermesjes lagen er nog van de vorige bezoekers. Het zwembad is superklein en daarom zijn we elke dag naar het strand geweest.

Verder is de locatie top. De barstreet was 10 min lopen en starbeach ook 10 min. De zat vlak bij het strand.

De eigenaren spreken nauwelijks Engels.

We hebben net als alle andere bezoekers een klacht ingediend bij de reisorganisatie. Ik hoop dat het nu verbeterd is.

• 3Mandy04-08-2015

Absoluut geen aanrader

Wij wisten van tevoren dat we niet in een 5 sterren appartement terecht zouden komen want daar is de prijs ook niet naar, maar dit sloeg echt alles. Werkelijk alles in het appartement ontbrak: we hadden 1 pan, geen waterkoker (wat wel op de site staat), 2 borden en het kookpitje deed het niet. In de kastjes lagen nog aangebroken zakken chips van de vorige gasten en het bestek was aangekoekt met etensresten. Werkelijk alles was vies. De slang van de douche hoorde wit/beige te zijn en was in werkelijkheid bruin/zwart van de schimmel. Daarnaast was er geen douchegordijn en kon de douchekop niet opgehangen worden, dus wilde je douchen, dan was het hele appartement nat. Ook de wc spoelde niet door en uit de kraan kwam in de loop van de week geen water meer. De kamer werd alleen schoongemaakt toen we hierom vroegen. Om nog even verder te gaan: de lampen boven ons bed deden het niet en de eigenaar maakt aan 1 stuk door seksistische grappen. Kortom, absoluut geen aanrader!! Nooit meer

• 6Henri24-08-2009

Aanrader

Het is een klassiek naar Griekse begrippen ingericht. Een douche zonder gordijnen, wat hardere bedden en wat oud meubilair. Maar je kan zelf om nieuwe handdoeken vragen als je die nodig hebt en ze maken de kamer om de drie dagen schoon. Tenzij je er echt een rotzooi van hebt gemaakt, want dan komen ze je kamer binnen. De familie is een aardige familie, maar je moet ze niet belazeren. Doe je dat wel, dan kunnen ze met alle recht een deel of zelfs heel je borg innemen. Voor ons nog voor herhaling vatbaar. Mensen moeten gewoon niet verwachten dat je in een 5 sterren hotel terecht komt.

• 8C. Antonissen18-08-2009

Top app.; klein maar gezellig

Mooi appartement, de kamers zijn net groot genoeg om een aantal dagen in door te brengen. Dus de minimale ruimte die je nodig hebt. Hierbij horen: Kleine keuken met koelkast en een paar pannetjes en wat bestek en borden. Dit zou ik niet gebruik ziet er niet zo schoon uit! Daarnaast heb je een badkamer, bij ons was hij vrij klein en bijna tot geen warm water. In andere kamers is hij best ruim en hebben altijd warm water. Ze hebben het over kakkerlakkern. nou die heb ik in het hele appartement NIET gezien! De ligging van het appartement is heel goed. je kan alles lopen doen. En de eigenaar is heel aardig, als je af en toe wat gaat drinken in de lobby dan doet hij alles voor je..Of te wel als je aardig hebt tegen hem is hij dat ook voor jou! Wat ik minder aan het appartement vond is dat er minimaal word schoongemaakt (bij ons 1x in 10d.) En houd schoonmaakster goed in de gaten en laat geen kostebare spullen zo maar liggen. Want het word gejat waar je bijstaat.

• 4m schotten14-07-2009

nooiiiiiiiiiiit meer,zeer slecht

Bij aankomst kamer gecheckt door de late vlucht kom je in de nacht aan, en dan tref je ook alles maar ook alles is kapot, koelkast het ijs komt eruit zetten sluit ook niet, er is maar 1 pannetje aanwezig en over het keukengerei niet te spreken, alles onbreekt, keukenkast handvatten zijn afgebroken of zitten er niet aan. Zeer slecht schoongemaakt overal kallerlakken. de ligging is goed zoals beschreven. De receptionist ka alleen maar zeggen bij melding van de gebreken we no, we no, onze vakantie is hierdoor echt in het water gevallen, uiteindelijk heeft het meer geld gekost na al het bellen . ga er nooit heen!!!!!!!

• 10Topper25-09-2008

Super ervaring

Wat ik heb ik genoten de tijd dat ik in Aquarius heb gezeten. We gingen vaak even snel wat eten/drinken in het barretje. De eigenaar komt altijd even bij je staan, en een praatje maken. vraag je om iets wat ze niet hebben loopt hij er gauw om naar het supermarktje om de hoek. Lag je in het zwembad kwam hij het eventjes naar je brengen. wat een topper. het app. zelf is niet veel bijzonders, goede bedden en het wordt om de dag verschoond. Ik vond het een echte aanrader!

Groet

• 4Jeroen van Essen27-08-2008

slecht appartement op een goede plek

Het appartement ligt een kwartier lopen van star beach en van het uitgaanscentrum. Waardoor je snachts, stel dat je dan wil slapen, geen last hebt van geluidsoverlast. Wat er allemaal mankeerde aan het appartement: - 3 kamer appartement geboekt 2 kamer app. gekregen - zwembad van 3m bij 4m - geen douchegordijn (hele badkamer drijfnat na het douchen) - matrassen lagen op betonnen bedbodem (niet echt lekker geslapen dus) - chagrijnige huisbaas - maar 1 keer nieuw beddengoed/handdoeken in 10 dagen - 1 kookpit werkte niet. bij de ander duurde het 20 minuten om een eitje te bakken. - lamp buiten werkte niet. Verder een fantastische vakantie gehad in Chersonissos.

• 4Kreta = YES, Aquarius = NO24-08-2008

Nooit meer Aquarius!

Innie minnie douchebak zonder gordijn, dus de hele badkamer altijd een zooi. Koelkast die de kamer heerlijk verwarmt, geen airco...dus om kapot te gaan. Zwembad was wel prima. Ligging ook. Eigenaar probeert op alle manieren je borg niet terug te hoeven geven. Hij heeft ons ook genaaid voor 30 euro. Hij wilde eerst 100 euro rekenen. Verschillende lampen in app. waren kapot. En om beddengoed moesten we vragen. 1 keer in 2 weken verschoont. 2 keer gepoetst. Al met al absoluut geen aanrader.

• 5Saskia13-08-2008

Dit nooit meer!!!

Eén dag voor vertrek kregen we eidenlijk schone handdoeken. Erg slecht, want in de gids stond dat er wel 2 of 3 keer per week schone handdoeken verkregen werden. Ook was de eigenaar erg onvriendelijk en de receptie/'bar' leek net de woonkamer van de familie. Elke dag zat het vol met familie.

• 1Obiku11-08-2008

Dit nooit meer.

Vreselijk slecht appartement.Bedden door gezakt.Koelkast die niet sluit.Douchekop niet op te hangen.Vieze badkamer.Kijk uit als er ventilatoren voor je deur staan.Deze worden later in rekening gebracht.30 euro.Laatste dag gingen wij douchen bij de buurmeisjes voor we naar het vliegveld vertrokken.We waren met zijn vieren en moesten de eigenaar hiervoor 10 euro p.p betalen. Als je iemand mee wilt nemen naar je appartement mag dat wel maar moet je wel 25 euro betalen.Voor ons eens maar nooit meer.En dit alles voor 857 euro p.p voor 12 dagen voor alleen logies.

Appartement Aquarius info

• Adresgegevens