Hotel Aqua Sun Village

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Aqua Sun Village voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 106 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

112 Reviews over Aqua Sun Village

• 1Tatiana22-08-2018

Una vacanza da dimenticare

Se riuscirò a salvare anche solo una persona da questo hotel/truffa mi riterrò soddisfatta. Quattro stelle? Ma neanche mezza! Hotel fuori dal mondo situato su una collina, distante 1km dal mare da percorrere poi in una salita ripidissima sotto il sole cocente. Appena arrivati ci hanno riservato una camera ancora più in alto rispetto alla reception tanto che per raggiungerla bisognava usare la macchina!! Camere sporche, letti mai rifatti, asciugamani cambiati con altri asciugamani sporchi. Orari di colazione pranzo cena scomodi, bar che chiude alle 22.00 con “barista” antipatico. Cibo ai limiti della decenza mangiato su stoviglie sporche palesemente risciacquate. Acqua imbevibile, dal sapore di cloro.Personale scortese, più attento approcciarsi con te piuttosto che ai bambini che scorrazzavano tra il buffet a mettere le mani dentro il cibo. Animazione inesistente come il Wi-Fi che prendeva solo alla reception e non andava mai. Ma la goccia che ha fatto traboccare il vaso è stata la sparizione di un anello e pochi spiccioli dalla mia camera. Non tanto per il valore del furto ma dalla scortesia e la non curanza DI TUTTO LO STAFF compreso il direttore che non ha alzato un dito e non si è neanche scomodato a venire nella mia camera a capire le dinamiche dei fatti per cercare ritrovarlo. Neanche un ci dispiace per l’accaduto (visto che fino a prova contraria le chiavi per entrare le avevano soltanto io e loro). Ultimo appunto: da parte di tutti gli italiani non scrivete il nome della carbonara invano, perché quella che fatte neanche le si avvicina.

• 8Anna08-02-2018

wysoko, lecz widoki super

W hotelu jest miła atmosfera,fajna dyskoteka przy barze na dworze. Bardzo zielono i fajne baseny.Minus to duża odległość między pierwszym, a ostatnim budynkiem i kiepska plaża z , którego jest zejście przy innym hotelu. Jednak jak byliśmy na plaży mogliśmy korzystać z baru właśnie tego hotelu. Niestety na obiad trzeba było wrócić do Aqua Sun Village.

• 2Bente Dautenheimer27-07-2017

ALDRIG nogen sinde igen!!!!

Det bedste ved hotellet var udsigten. Rest var følgende: vi så de lidt blandede anmeldelser af hotellet og tænkte: det går nok. Der er altid folk som brokker sig. Vi er ikke så sarte. Men desværre viste sig at de havde ret. hotel ligger på stejlt bjerg dvs det ee skidt for gangbesværede, små børn, klapvogne mm. Vejene er sindssyg stejle også på hotel området og mange trapper. Vi fik forkert værelse og kunne først efter 4 nætter flytte i to vær. Hotel lever på ingen måde op til 4 ⭐️. Jeg vil mene 2-21/2. Vi rejser meget på charter og det her er vildt dårligt. Det værste er maden: kun knogler og fedt. Salat gammel og beskidt. I de 11 dage vi var her samne grønsags suppe! Kun melon og appelsin som frugt. Kødretter kun dankortet retter og de var ikke til at spise. Til børn pasta kødsovs i de 11 dage!! Pasta svømmede i vand. Pommes til morgen ikke til aften. Og man skulle stå i kø ved De ring som var nogenlunde spiselige. Vand smager af chlor. Ingen light sodavand. For lidt mad, beskidt bestik/tallerkener. Ikke nok tjenere til at rydde væk/dække op igen så man skal lede efter bestik mm selv. Poolområde er saltvand fra havet blandet m lidt klor. Alle poolområder er livsfarlige og møgbeskidte. Vandrutscher skærer man sig på, skruer kigger op, pool blev "renset" om form mens folk badede blev klor tabletter kastet ind: sundhedsskadeligt!! Vandet var møg beskidt og bægre,affald svømmede rundt og brunden var møgbeskidt. Vi så mand skære fod op ved rist som sku sys.ingen underholdning. Kun en aften mod betaling!! Pga dårlig mad spiste vi i byen- 7 euro hver vej i taxa!

• 4Edwin07-09-2016

Geen 4 sterren waardig

Via een touroperator geboekt, schandalig dat zij dit als 4 sterren accommodatie wegzetten. Het complex is ooit goed opgezet maar in de loop van de tijd is er iets mis gegaan. Er is achterstallig onderhoud, hygiëne laat te wensen over en over het eten zeggen we maar niets meer. Personeel doet hun best maar management lijkt te ontbreken. Het all inclusive stelt niet veel voor en wij zijn maar buiten de deur gaan eten of sloegen maaltijden over. Het enige lichtpuntje bij ons was de net gerestaureerde kamer. Bovendien waren we blij dat we uberhaupt op vakantie waren dus we hebben het onze pret niet al te veel laten drukken. Echter ook de plaatselijke reisleiding was niet verbaasd toen wij aangaven dat het wel allemaal tegenviel. De prijs/kwaliteit verhouding klopt absoluut niet. Een twee sterren notificatie met bijbehorend prijskaartje doet meer recht. Vanuit de touroperator krijgen we na onze ingediende klacht te horen: je hebt er zelf voor gekozen en getekend. Dat klopt. Maar deze reactie is eigenlijk schandalig na hun verkeerde voorlichting. Nooit meer deze touroperator dus voor ons.

• 3Hans04-09-2016

Nooit meer! Wat een bende

Ligging is goed, kamer was redelijk alleen erg gedateerd, volgens de reisgids diverse bars en mooie zwembaden? Er is een bar open waar zeer onvriendelijk personeel achter staat. Er wordt constant keiharde muziek gedraaid bij de bar. Het openbaar sanitair is een grote vuile bende, nog nooit iemand gezien die aan het schoonmaken was. Rondom de zwembaden was het vies en de tegels lagen op veel plaatsen los en de randen van de trappen kapot. Geen toezicht op het complex. Er loop geen beveiliging op het complex, en er wordt heel hard gereden met diverse huur voertuigen (oa quads en auto's) Alles is oud en versleten en er wordt nergens onderhoud gedaan. In het restaurant is het eten wat warm moet zijn lauw en het koude eten is niet goed gekoeld en is lauw. Bestek zoeken want dat is regelmatig op. Zeer onvriendelijk (weinig) personeel die heel hard moeten werken. Zeer weinig op het complex geweest (all in geboekt !!!). Buiten het complex waren de Grieken zeer vriendelijk en gastvrij.

• 2wim_8204-09-2016

Slecht slechter

Bij het boeken was er op Zoover niets te vinden van aqua sun village dit komt omdat de echte naam is Eri Sun Village en bij deze naam stond voldoende info om dit niet te boeken. Het eten is vreselijk slecht (koud wat warm moet zijn / warm wat koud moet zijn) ,het personeel in de horeca zijn niet vriendelijk en zeker niet behulpzaam. Het resort is heel slecht onderhouden en ligt op een berg. De kamers worden netjes bijgehouden maar zijn veel te gehorig. Het all inclusive concept slaat nergens op één bar waar je wat drankjes kan krijgen met lange wachtrijen. Mensen die dezelfde ervaring heeft mogen mij gerust mailen.....

• 3van Lotringen28-08-2016

nooit meer

Vier sterren all in bingo reis geboekt via touroperator en terecht gekomen in een vieze bende. Toiletten waar de poep op de grond ligt, een restaurant waar alles ranzig is, vieze glazen, vies of geen bestek, koud, zout en oud eten, geen variatie. Op heel het park maar een bar open waar je gratis drinken kon halen. Over de kamer; De werksters doen hun best maar krijgen veel te veel werk zodat de kamer niet echt schoon is. Geen 4 maar 1 of hooguit 2 sterren! Touroperator schaam je om dit aan mensen aan te bieden!

• 1julia26-08-2016

WAT EEN HEL

Erin sun village bij de meeste reisorganisatie's te vinden onder hun nieuwe naam Aqua sun village is werkelijk een HEL...dit hotel wordt ook als Bingo reis aangeboden mooi toch want dan kunnen de mensen niet zoeken op reactie's.. de reisorganisatie's weten dat het hotel elk jaar zijn naam veranderd om zo toch het hotel vol te krijgen..dus mensen wees gewaarschuwd het is geen 4 waard maar 2...zelfs dat nog niet want eigenlijk moet het hotel worden gesloten!!!

All in nou het is lijkt meer op volpension met soms een gratis drankje. alles is er smerig de openbare toiletten kan je niet op dus moet je telkens terug naar je kamer.

het eten wat koud moet zijn is warm en wat warm moet zijn is koud drijft in het vet en er staan nergens naam bordjes bij..dus je weet niet wat je eet. het animatieteam sprak zelfs uit dat we geen vlees moesten eten omdat het zelfs KAT OF RAT kon zijn..en het eigen personeel at er ook niet en als je hun vroeg wat het was kreeg men verschillende antwoorden en keken ze elkaar eens aan.. zo kan ik nog even door gaan.. bij het zwembad gevaarlijk en ook de glijbanen niet veilig!! kinderen lieten ze bij het zwembad plassen en poepen Ik heb er foto's van gemaakt en niemand wat het opruimde.. jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen want dan zouden jullie schrikken.

• 1de Putter25-08-2016

VERSCHRIKKELIJK!!!

NIET HEEN GAAN!!! ECHT VERSCHRIKKELIJK!!! Zie eerdere beschrijvingen ( GORE KAMERS, zeer onvriendelijk personeel, al het eten is lauw en vet zonder variatie, zeer slechte service, een ZEER STEILE HELLING, ik had GEEN WARM WATER, meubilair etc is kapot, zoveel achterstallig onderhoud, kamers zijn heel klein) WOORDEN SCHIETEN TEKORT!!! DAT NEDERLANDSE REISBUREAUS DIT DURVEN "TE VERKOPEN"!! Het hele boeltje zou daar verplicht gesloten moeten worden!!! Ik ga echt mijn geld terug eisen (in ieder geval de helft)

• 2De jong24-08-2016

Wat een bende nooit heen gaan

Man man man wat een troosteloze complex Het eten is vies het personeel onvriendelijk complex is vervallen en smerig. Schoonmaken doen ze liever niet de instelling is opruimen kan ook morgen. We zijn 8 dagen geweest en dat is een wonder dat we nergens ziek van geworden zijn. De bedden zijn knal hard en slapen doe je dus niet lekker Handdoeken en schonen lakkens zelf om zeuren. Bij de poolbar staat 1 of andere sadistische barman die naar je kijkt alsof je hem iets heb aangedaan. Animatie is een lachertje dochter van 6 was het na 2 keer al zat. Toezicht bij het zwembad is er niet ook niet bij de glijbanen. Kansloos complex Wees gewaarschuwd

Hotel Aqua Sun Village info

Facilities

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals