Hotel Aqua Sun Village

• Kinderopvang

112 reviews over Hotel Aqua Sun Village

• 4Edwin07-09-2016

Geen 4 sterren waardig

Via een touroperator geboekt, schandalig dat zij dit als 4 sterren accommodatie wegzetten. Het complex is ooit goed opgezet maar in de loop van de tijd is er iets mis gegaan. Er is achterstallig onderhoud, hygiëne laat te wensen over en over het eten zeggen we maar niets meer. Personeel doet hun best maar management lijkt te ontbreken. Het all inclusive stelt niet veel voor en wij zijn maar buiten de deur gaan eten of sloegen maaltijden over. Het enige lichtpuntje bij ons was de net gerestaureerde kamer. Bovendien waren we blij dat we uberhaupt op vakantie waren dus we hebben het onze pret niet al te veel laten drukken. Echter ook de plaatselijke reisleiding was niet verbaasd toen wij aangaven dat het wel allemaal tegenviel. De prijs/kwaliteit verhouding klopt absoluut niet. Een twee sterren notificatie met bijbehorend prijskaartje doet meer recht. Vanuit de touroperator krijgen we na onze ingediende klacht te horen: je hebt er zelf voor gekozen en getekend. Dat klopt. Maar deze reactie is eigenlijk schandalig na hun verkeerde voorlichting. Nooit meer deze touroperator dus voor ons.

• 3Hans04-09-2016

Nooit meer! Wat een bende

Ligging is goed, kamer was redelijk alleen erg gedateerd, volgens de reisgids diverse bars en mooie zwembaden? Er is een bar open waar zeer onvriendelijk personeel achter staat. Er wordt constant keiharde muziek gedraaid bij de bar. Het openbaar sanitair is een grote vuile bende, nog nooit iemand gezien die aan het schoonmaken was. Rondom de zwembaden was het vies en de tegels lagen op veel plaatsen los en de randen van de trappen kapot. Geen toezicht op het complex. Er loop geen beveiliging op het complex, en er wordt heel hard gereden met diverse huur voertuigen (oa quads en auto's) Alles is oud en versleten en er wordt nergens onderhoud gedaan. In het restaurant is het eten wat warm moet zijn lauw en het koude eten is niet goed gekoeld en is lauw. Bestek zoeken want dat is regelmatig op. Zeer onvriendelijk (weinig) personeel die heel hard moeten werken. Zeer weinig op het complex geweest (all in geboekt !!!). Buiten het complex waren de Grieken zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 2wim_8204-09-2016

Slecht slechter

Bij het boeken was er op Zoover niets te vinden van aqua sun village dit komt omdat de echte naam is Eri Sun Village en bij deze naam stond voldoende info om dit niet te boeken. Het eten is vreselijk slecht (koud wat warm moet zijn / warm wat koud moet zijn) ,het personeel in de horeca zijn niet vriendelijk en zeker niet behulpzaam. Het resort is heel slecht onderhouden en ligt op een berg. De kamers worden netjes bijgehouden maar zijn veel te gehorig. Het all inclusive concept slaat nergens op één bar waar je wat drankjes kan krijgen met lange wachtrijen. Mensen die dezelfde ervaring heeft mogen mij gerust mailen.....

• 3van Lotringen28-08-2016

nooit meer

Vier sterren all in bingo reis geboekt via touroperator en terecht gekomen in een vieze bende. Toiletten waar de poep op de grond ligt, een restaurant waar alles ranzig is, vieze glazen, vies of geen bestek, koud, zout en oud eten, geen variatie. Op heel het park maar een bar open waar je gratis drinken kon halen. Over de kamer; De werksters doen hun best maar krijgen veel te veel werk zodat de kamer niet echt schoon is. Geen 4 maar 1 of hooguit 2 sterren! Touroperator schaam je om dit aan mensen aan te bieden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 1julia26-08-2016

WAT EEN HEL

Erin sun village bij de meeste reisorganisatie's te vinden onder hun nieuwe naam Aqua sun village is werkelijk een HEL...dit hotel wordt ook als Bingo reis aangeboden mooi toch want dan kunnen de mensen niet zoeken op reactie's.. de reisorganisatie's weten dat het hotel elk jaar zijn naam veranderd om zo toch het hotel vol te krijgen..dus mensen wees gewaarschuwd het is geen 4 waard maar 2...zelfs dat nog niet want eigenlijk moet het hotel worden gesloten!!!

All in nou het is lijkt meer op volpension met soms een gratis drankje. alles is er smerig de openbare toiletten kan je niet op dus moet je telkens terug naar je kamer.

het eten wat koud moet zijn is warm en wat warm moet zijn is koud drijft in het vet en er staan nergens naam bordjes bij..dus je weet niet wat je eet. het animatieteam sprak zelfs uit dat we geen vlees moesten eten omdat het zelfs KAT OF RAT kon zijn..en het eigen personeel at er ook niet en als je hun vroeg wat het was kreeg men verschillende antwoorden en keken ze elkaar eens aan.. zo kan ik nog even door gaan.. bij het zwembad gevaarlijk en ook de glijbanen niet veilig!! kinderen lieten ze bij het zwembad plassen en poepen Ik heb er foto's van gemaakt en niemand wat het opruimde.. jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen want dan zouden jullie schrikken.

• 1de Putter25-08-2016

VERSCHRIKKELIJK!!!

NIET HEEN GAAN!!! ECHT VERSCHRIKKELIJK!!! Zie eerdere beschrijvingen ( GORE KAMERS, zeer onvriendelijk personeel, al het eten is lauw en vet zonder variatie, zeer slechte service, een ZEER STEILE HELLING, ik had GEEN WARM WATER, meubilair etc is kapot, zoveel achterstallig onderhoud, kamers zijn heel klein) WOORDEN SCHIETEN TEKORT!!! DAT NEDERLANDSE REISBUREAUS DIT DURVEN "TE VERKOPEN"!! Het hele boeltje zou daar verplicht gesloten moeten worden!!! Ik ga echt mijn geld terug eisen (in ieder geval de helft)

• 2De jong24-08-2016

Wat een bende nooit heen gaan

Man man man wat een troosteloze complex Het eten is vies het personeel onvriendelijk complex is vervallen en smerig. Schoonmaken doen ze liever niet de instelling is opruimen kan ook morgen. We zijn 8 dagen geweest en dat is een wonder dat we nergens ziek van geworden zijn. De bedden zijn knal hard en slapen doe je dus niet lekker Handdoeken en schonen lakkens zelf om zeuren. Bij de poolbar staat 1 of andere sadistische barman die naar je kijkt alsof je hem iets heb aangedaan. Animatie is een lachertje dochter van 6 was het na 2 keer al zat. Toezicht bij het zwembad is er niet ook niet bij de glijbanen. Kansloos complex Wees gewaarschuwd

• 1diego21-08-2016

nooit meer

Een heel slecht hotel! De service is slecht ze hebben veel te weinig personeel, dit geven ze ook zelf aan maar harder werken doen ze dan ook niet. Slechts 1x is het linnengoed verschoond in 15 dagen tijd, ook schone handdoeken vergaten ze. Dit hebben we meerdere malen bij de receptie aangegeven maar ze doen hier niks mee. Ook hadden we mieren in de kamer. Bestek in het restaurant was altijd vies, niet goed schoongemaakt. Het eten was koud moest zijn was warm en wat warm moest zijn was koud. Bijvoorbeeld: fruit wat warm was meloen ect.. Ook iedere dag het zelfde eten geen afwisseling. De drankjes in het restaurant waren ook lauw en niet koud. Bij het zwembad heb je 1 bar je kan hier niet zelf tappen, en krijgt maar 2 drankjes per persoon mee dus als je met een gezin bent verschrikkelijk. In het zwembad alleen zoutwater! Terwijl er ook zoetwater staat aangegeven bij de reisbureaus. Al met al heel slecht en geen aanrader!! Hier ga ik mijn geld niet nog is aan uitgeven het was nog niet eens de helft waard van wat we hebben betaald, uiteindelijk ook nog het dubbelen kwijt omdat we het niet meer durfden te riskeren om daar te eten, omdat ik nog goed ziek ben geweest de eerste week ook. Wij kunnen veel hebben en proberen overal iets van te maken, maar dat reisbureaus dit hotel op hun site durven te zetten is heel erg, ik denk dat ze eerst een keer zelf daar is een kijkje moeten nemen. Dit zou ik mijn klanten niet eens durven te verkopen, want de kans dat je klanten krijgt is 100% aanwezig, wij waren niet de enige in het hotel. Ik zet dit er zo uitgebreid op omdat je dit niemand gunt.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 2Leentje10-08-2016

Horrorhotel, niet aan te bevelen bij anderen

Het begon al bij binnenkomst van de kamer. Er zat een kakkerlak onder het bed, zo onhygiënisch! In badkamer was het bad vies, onder de kraan zat schimmel. Rare vlekken op de spiegel, muren zaten vieze vlekken. Achter het toilet vies. Er zat blijkbaar een gat in de muur, deze hebben ze provisorisch weggewerkt met een soort karton. Bedden waren hard, op matras bloedvlekken en haren. Geen toiletpapier en geen handdoeken. Terwijl er elke dag schoongemaakt moet worden. Daarom zelf bij de receptie erom moet vragen. Douche meerdere keren kapot (iets met de boiler ofzo). Dit was meerdere keren in de vakantie. Tussendeur tussen de kamer van ons en van een andere kamer waardoor je letterlijk alles meekreeg wat er in de andere kamer gebeurde. Lekkage op de gang, dit werd niet opgeruimd waardoor er iemand is uitgegleden. Vieze vlekken op het balkon, stofdraden aan het plafond. Vragen of we de kamer na het uitchecken nog konden gebruiken, dit kregen we pas op het laatste moment te horen of het kon of niet. Bij het buffet was het eten niet goed. Vet droop van de friet af, glazen waren vies en/of kapot. Vaak stonden er geen glazen. Was het tafelkleed vies? Dan draaien we hem toch gewoon om! Groenten te hard. Personeel onvriendelijk. Blijkbaar wilden ze niet dat er tafels aan elkaar werden geschoven want als blikken konden doden was ik nu dood geweest. Personeel slecht in Engels. Bij de bar was het personeel super onvriendelijk. Om 22.00 uur ging het rolluik naar beneden, ook al stonden er gasten te wachten. Daarna gingen ze hun eigen feestje vieren met leden van het animatieteam, ze hadden de grootste lol om gasten te treiteren om het rolluik precies op tijd naar beneden te doen. Een barman had een agressieve uitstraling terwijl hij de gasten (vooral kinderen) weg stuurde bij het zwembad rond half tien. Zwembad was veel te zout, tegels te glad (gast uitgegleden en afgevoerd naar ziekenhuis), glijbanen niet veilig (arm opengehaald). Rare regels wat betreft drank krijgen. Opeens was er de regel dat je maar twee drankjes meekreeg. Animatie stelde niks voor, alleen even snel een minidisco voor de kinderen. Waterpolo in zwembad was leuk, maar niet voor de gasten die in de ligbedden lagen. Ligbedden waren als doel gebruikt en er werd weleens mis gegooid en dit was niet leuk voor de gasten als een spel het doel mistte. Blauwe rooster bij zwembad ontbrak ergens waardoor een klein kind met z'n been verdween in het gat. Toiletten had je alleen in je eigen kamer, bij het zwembad en beneden bij het pleintje. Het toilet op je kamer was het schoonst van de drie dus ging je daar naar toe. Alleen jammer als je helemaal bovenin een kamer had want het was nogal steil. Of je moest op een super gore toilet zitten (en dan is het echt goor!). Zo kan ik nog wel even doorgaan.....maar ik hou het hierbij.

• 5M Verhulst10-08-2016

Niet voor herhaling

De accommodatie gaat wel. Kamers zijn gehorig konden de buurman horen snurken. Eten en drinken is slecht. Ontbijt was goed, middag en avondeten matig tot slecht (koud) vaak eten in de magnetron om toch warm eten te hebben. Indien je wilde drinken tijdens ontbijt of avond eten dan waren er geen kopjes of glazen. Bestek en borden regelmatig vies.Is zeker geen all-in maar je moet het zien als volpension. Stond 1 medewerker in de bar om al de gasten te voorzien van drinken. Frisdranken en sapjes smaken nergens naar. Het water wat je zelf kon tappen was regelmatig leeg. Andere dranken moest je zelf betalen en om 22.00 uur is all-in afgelopen. Animatie was er maar je zag ze niet. In12 dagen hebben we ze 3x iets zien doen. Glijbanen zijn gevaarlijk en hebben we maar 1 keer gebruikt. Wel een mooi uitzicht omdat het complex op een berg ligt. Complex ziet er zeer verzorgd uit. Het zwembad is gevuld met zee water maar wordt goed bijgehouden. Moet eerlijk zeggen dat zwemmen in zeewater ( weinig zout) heel goed bevallen is, mijn inziens nog fijner dan chloorzwembad. Nadeel is dat het een hele wandeling is naar Chessonisos. "Strand " kun je gebruiken bij een ander hotel maar is zeer klein. Tip auto huren en zelf strandje opzoeken. Auto wordt al verhuurd bij hotel zelf en is daar zeker niet duur. Eten in het gezellige dorp is niet duur en men kan er alles eten. Al met al als het management kleine dingen zou veranderen kon dit een goede accommodatie zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

3 tips over Hotel Aqua Sun Village

• arjan, 31-08-2013

Agia Pelagia is een heel leuk plaatsje zo'n half uurtje rijden. Leuk strand, en leuke restaurants. Als je echt lekker en spotgoedkoop wilt eten ga daar dan naar Mouragio. Wit uithangbordje, fantastische lieve vrouw (Stella) en heerlijk eten direct aan het strand.

• Jacobs, 20-06-2012

Het Restaurant Cristal Palast is echt super, echt zo klantvriendlijk en lekker. Starbeach was ook super ook met Kind. Hebben een Fotoshoot gedaan aan Starbeach en ben helemaal tevreden met de Fotos! Chersonissos is echt super en zou zo terug gaan alleen mss een ander hotel ivm de heuvel.

• Chantal, 05-09-2014

Als er iets mis is, niet bij laten zitten maar gelijk naar de receptie stappen.

3 vragen over Hotel Aqua Sun Village

• Monique, 17-07-2016

Handoeken

Kan mij iemand vertellen of er strandhandoeken tegen borg of gratis te krijgen zijn bij aqua sun park of het evi hotel.

M. Verhulst, 10-08-2016

Handdoeken zijn 1 euro per dag per persoon. Eenmalig 10 euro borg

• carin, 17-01-2013

glijbanen

Graag zou ik willen weten of er glijbanen bij hotel Aquasun Village aanwezig zijn. Ik kan er niet uit wijs worden of die glijbanen bij het hotel horen of bij het Aqua park wat daar in de buurt ligt. Ik weet niet of je gratis gebruik kunt maken van het Aqua park of dat je er voor moet betalen? Zo ja, hoeveel is de entree dan voor dit aquapark? Wat kind betreft en voor de volwassenen?

Groetjes, Carin.

Marian, 30-07-2013

De glijbanen horen wel bij het hotel..3 grote snelle voor de volwassenen..en 2 voor de kleinere kinderen. Wel oppassen..de snellere glijbanen geven verwondingen. Aqua park kost 24 euro per persoon.Starbeach kost het 8 euro voor de hele dag en 3 euro voor de bedjes

Groetjes Marian

Carin, 03-08-2013

Hai, ik had begrepen dat we gratis gebruik van Starbeach konden maken wanneer we bij dit hotel boekten...?? Wat voor verwondingen zou je dan op kunnen lopen bij die snellere glijbanen. Zijn er nog tips voor leuke excursies en is er iedere avond animatie in het hotel?

Groetjes, Carin.

• magdalena hristova, 26-08-2009

niet tevreden

Het hotel Eri Sun te Kreta is een plaats dat wij nooit meer zullen terug gaan. De mensen waren niet beleefd, ze leken eerder aan de depressieve kant. Alhoewel zeggen ze in de medische wereld dat de zon speciale stoffen bevat om er super gelukkig van te worden, maar daar heeft het blijkbaar een andere werking, die Grieken toch... De Neckerman medewerkers ter plaatse waren ook niet blij, hun lach spieren waren verkrampt. We kregen nauwelijks info over de uitstappen, gelukkig hadden we het verstand om de telefoon hoorn af te nemen en de telefoon nummer in te tikken en vragen of er iemand ging langs komen. Het eten trok op niks, mijn kat krijgt beter eten, we hebben dan maar de straat katten en honden ermee gevoederd. Zij waren zeer blij en gaven de complimenten aan chef of lag die opdat moment aan het zwembad te zonnen? De kamer orde en netheid zijn we ook niet over te spreken. We kregen geen nieuwe lakens, maar wel handdoeken. De kuisploeg zou ook beter een speciale opleiding krijgen, want die konden er niks van. mijn vriend kan beter kuisen en bedden opmaken. Het zwembad, een ander potje nat...vuil, vuil, en nog eens vuil. overal lagen er sigaretten peuken, vuile zakdoeken, schaamharen en co. Ik en mijn vriend zijn er helemaal niet over tevreden. Onze enige troost, de zon en de liefde vor elkaar. Wel prachtige streekn maar dat heeft niks met dat hotel te maken.

Zo we hopen dit nooit meer mee te maken en zullen dit avontuur nooit meer vergeten.

Jeanet, 24-02-2010

Mens, doe even normaal.

aan dit soort berichten zie je gelijk over wat voor soort type mensen het hier gaat. Mensen die voor de buren om een scheet de rijdende rechter in schakelen. Redelijk hotel, echt niet zoveel geklaag nodig als dit. Dit hotel krijgt zeker een 7.

francis, 18-08-2011

wat kunnen mensen toch zeuren

het is een prima hotel, vriendelijke mensen, goed eten en wij hadden een schone kamer die elke dag netjes werd schoon gemaakt.

kortom echt een prima vakantie gehad!!!!

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer