Appartement Anna Irini

Meer appartement info

64 reviews over Appartement Anna Irini

• 9Annemarie06-08-2012

Erg leuk!

Super vakantie gehad hier. Ben het totaal niet eens met een aantal negatieve reacties hiervoor! Allereerst waren de eigenaren geweldig. Ze stonden altijd voor ons klaar en waren geinteresseerd in de gasten. Ze zijn gul en geven regelmatig drankjes en eten weg en rekenen lang niet altijd de volle prijs. De bedden werden 2 keer per week verschoond net als de handdoeken. Ons appartementje was iets ouder, maar prima te doen. Zelf hebben we geen blower nodig gehad, maar de mogelijkheid is er eventueel wel. Er zijn niet veel appartementen, wat we erg fijn hebben ervaren want het was rustig aan het zwembad en er waren altijd ligbedjes vrij. 's Nachts was het stil. Het appartement is ongeveer 400 meter lopen van de hoofdweg/starbeach, waarvan 100 meter steil omhoog is. Dit is zeker te lopen en dat hebben wij ook 3 week lang gedaan. Tegen ongedierte hebben ze een spray die je kan gebruiken, dit heb je nou eenmaal met warm weer. Het is goed, niet superdeluxe maar wat verwacht je voor zo'n prijs.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7Maaik30-06-2012

Eenvoudig en rustig

Ik en mijn vriend verbleven hier van 18 t/m 25 juni. Wij waren de eerste 3,5 dag de enige in het complex op de eigenaren na dan. De bar ging pas open toen wij weer naar huis gingen. Het zwembad was toen wij er aan kwamen schoon. Na 3 dagen waren er 4 appartementen meer bezet, mogelijk door zonnecreme? Werd het water gewoon mat van kleur. Wil dus niet weten hoe het zwembad er uitziet na een seizoen vol vakantiegangers? Nadeel is de heuvel die je moet oplopen, eraf gaat prima. Maar hou er rekening mee met de boodschappen die je naar boven moet sjouwen. Wij deden iedere ochtend rond 9uur boodschapjes, zodat het iets koeler was dan op de dag. Maar wanneer je aankomt bij je app ben je al helemaal bezweet van de heuvel oplopen.

Wij hadden 3 dagen van te voren geboekt voor een prikkie, dus prima prijs/kwaliteit verhouding.

Neem handdoeken mee voor het douchen, deze zijn in 8 volle dagen maar 1x bijgevuld!

Gereisd met partner in juni 2012

• 0Willem 23-06-2012

Nooit meer wat een zooi

We zijn met 4 personen in het apartement geweest en dat hebben we geweten. De mensen lijken leuk tot dat je met het verhaal geld komt. Geen airco wel een waaier die je kan huuren net zo duur als ergens anders een airco. Drankjes daar duurder dan in een 5 sterren hotel. Zwembad groen vd alg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7niels28-03-2012

Was heel leuk.

voor hethaling vatbaar. Het is een mooie plek. Heerlijk weer en de mensen zijn erg gastvrij. heel erg genoten. Wil je een leuke vakantie. ga hier naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5willem21-08-2011

nooit nooit meer

nooit meer erg vies alles voor geld lawaai slecht eten. hoe meer je uitgeeft hoe liever je daar bent.alles maar dan ook alles kost geld. alleen de lucht is gratis. geen schone handoekken, bedden niet verschoont,zwembad troebel goed voor de oortjes. erg hoog op de berg je moet met een bus naar de bus toe niet te doen te voet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8joke01-10-2010

Fantastische plek!

Het was goeg gelegen, de prijzen vielen wel mee, de inrichting was netjes we hadden genoeg ruimte voor al onze spullen, er waren genoeg slaapplekken. ik vond het echt een super vakantie

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6arjen,nathalie, mila01-03-2010

Verschrikkelijk appartement!

wij hadden het appartement aan de voorzijde met het terras grenzend aan het weggetje/stuk met olijfbomen. daar had je -mooi uitzicht over de bomen en de stad(want je zit hoog)

Maar helaas ook: -last van hond (van buren,of eigenaar?) -last van krekels (in de olijfbomen en zijn er echt heeel veel en geluid gaat door merg en been,vergeet je middagdutje maar!) -last van parkerende/wegrijdende scooters,taxi,vuiliswagen(lekker vroeg) niet fijn als je kinderen hebt die echt moeten slapen tussen de middag. -mieren in bed -ombouw om bed(gekneusde teen en kind met blauw oog) -douche die half gaar is en alle kanten op draaid (met pisstraal ook nog) -keuken hebben wij niet gebruikt,was ook echt amper iets! -hadden dag1+2 megakakkerlak in keuketje(leuk begin)

En de berg....ik had hier al gekeken voor we gingen en dacht:we zien wel! Maar het is eerst een lang stuk (vrij steil)omhoog,dan een stuk opzij,en dan WEER een stuk steil omhoog. En dat gaat je erg tegenstaan na paar dagen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 7Anne04-01-2009

Leuk en gezellig

Wij zijn met zijn negenen afgelopen zomer in Anna Irini verbleven. We hebben het erg naar ons zin gehad. We vonden het personeel erg aardig en gezellig. Altijd vriendelijk ! Ik en mijn vriend waren onze sleutel verloren op het strand en we kregen gelijk een nieuwe ! Het strand en centrum is wel ver lopen, een taxi/scooter nemen is een aanrader. De supermarkt is wel dichtbij maar door de stijle helling overdag niet te doen(door de hitte). 's Avonds geen probleem. Zwembad ook helemaal prima, goed schoon. De appartementen zijn sober maar prima te doen, wel al het eten afsluiten (ligt er aan in welk appartement je zit ) want in sommige appartementen heb je last van mieren.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Sophie03-01-2009

Leuke vakante gehad!

Ik ben in Augustus 2008 met nog 8 andere vrienden/vriendinnen naar Anna Irini geweest.

Het personeel was vriendelijk, we hadden 1x een lekkende WC, die werd diezelfde dag nog gemaakt. Een nadeel is dat het wel eventjes lopen is naar het centrum, maar een voordeel daarvan is dat je op een lekkere rustige plek zit. Er zijn oude en nieuwe appartementen, de nieuwe zijn echt een stuk mooier. Wij zaten in een oude, met helaas veel mieren.. en 2 bedden APART van elkaar, je kon ze ook niet aan elkaar vastschuiven want ze zaten vast aan de grond.. Verder vond ik het een leuk en goed appartementen, zwembad, poolbar, bar, 1x per week organiseren ze een BBQ en met een taxi zit je zo in het centrum voor ongeveer 7 euro. Supermarkt is ook niet ver.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 0geen aanrader18-11-2008

Vreselijke vakantie gehad

Eerst moeten zoeken waar apartement was er stond soort kartonnen bordje als weg wijzer,niet te geloven. Eigenaren waren gevlogen niet op te sporen. Er werd ons verteld uiteindelijk dat we de laaste gasten waren van het seizoen dit was de verontschuldiging voor wat wij aan troffen in ons apartement zoals pannen met schimmel smerige lakens geen verschoning kapotte gevaarlijke kabels,vuilnis liep over dus kakkerlakken nou teveel om op te noemen. Wij raden dit niemand aan zonde van je geld.

Gereisd met partner in september 2006

1 tip over Appartement Anna Irini

• Annemarie, 06-08-2012 Rapporteren

Voor 6 euro kan je in de supermarkt een een apparaatje voor in het stopcontact kopen tegen muggen, wat zeker een maand werkt.

0 vragen over Appartement Anna Irini

Appartement Anna Irini info