Appartement Akrogiali

Appartement Akrogiali
8,4

13 tips over Appartement Akrogiali

Marloes, 16-9-2014
Er is veel jeugd in het hoogseizoen, als u komt voor rust dan moet u hier niet zijn.
J Wijburg , 13-8-2014
Mijn tip over deze accommodatie is het zoveel mogelijk mijden.
ronbear010, 17-9-2013

Goede restaurantjes in de buurt en winkelstraat op loopafstand

Ga een keer naar Rhetminon of argos nikaloajos

Anoniem, 9-9-2013
Ga een dag naar Heraklion (bij voorkeur op zaterdag, omdat er dan markt is) en naar Agios Nikolas (bij voorkeur op woensdag, dan is daar markt, maar wel vrij klein). Combineer Agios Nikolas met Elounda en het Lepra-eiland. Met de bus kan je er goed op uittrekken, naar Heraklion kost 3 euro enkele reis p.p. naar Malia/Stalis 1,60.
Sofie, 13-7-2013
Als je vanuit het appartement langs het strand naar de barstreet loopt dan loop je door een eettentje heen met witte beklede stoelen en een terras aan het water, dit is zeker een aanrader! Goedkoop en vooral heel lekker eten en onwijs vriendelijk personeel maar niet opdringerig.
V. Mooij, 30-5-2013
Wil je lekker eten ga dan even naar het restaurant Thallassa, ook familie maar zeer zeker een goed restaurant. Laat je verrassen door de kok en je weet dat het goed is!

ronbear010, 18-9-2012
Thalassa kan je heerlijk eten en is een neef van Nikos erg vriendelijke personeel en je kan er heel lekker eten !
wil, 18-9-2012
Ga eens met het treintje mee naar Mochos erg leuk de bergen in.
Corine, 15-9-2012
Niet ver van het appartement is het restaurant Thalassa. Zeer goed eten en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldig uitzicht over de zee en de haven.
marco en ilonka, 29-8-2012

starbeach is op 800 meter.is wel een aanrader.mainstreet voor het shoppen en die loopt over in barstreet voor het stappen!aanraders ook!

verder zijn er allom eetgelegenheden en onze aanraders zijn NO NAME!!geweldig eten goede prijzen en supervriendelijk personeel!een tent waar je ook kunt relaxen!en dan nog THALASSA.super eten en je zit aan de zee bij de haven!het personeel is ook daar super!!

dan nog EL PARADISO voor het stappen!een super avondje uit en vraag naar andreas!!ook voor 30+!!