Appartement Akrogiali

187 reviews over Appartement Akrogiali in het Nederlands

Aanrader

Diana
11-5-2018

Heerlijk zwembad op paar stappen van de zee. Alleen jammer dat er in de avond bij het appartement niets te doen was, ondanks dat er een gezellige bar bij zit. Schoon appartementencomplex. En goed om te weten dat de man van de eigenaresse dokter is.

Ge-wel-dig!

Karen Reedijk
21-12-2017

Geweldige accomodatie. Schoon. Attent personeel. Lula de eigenaresse is the best entertainer ever. Kindvriendelijk. Prachtige ligging. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Agrogiali is een erg mooi complex, wat met veel enthousiasme wordt gerund door een geweldig team.Het is er luxe, schoon en goed onderhouden. Met aan het roer Lula. Een geweldig mens met een hart van goud. Zij maakt voor iedere gast tijd .... niet alleen voor vaste gasten !! Het complex ligt tussen Malia en Stalis in.... Beiden erg toeristisch. Bakkertje ligt in de kleine supermarkt linksaf naast Agrogiali. Sterling ( autoverhuur) prima en betrouwbaar adres! Bij Sain Georgio ( Oud MAlia) heerlijk maar vooral ook gezellig Grieks gegeten. Drossia..... mooi restaurant in Malia.

Gewoon goed

Lauren
27-5-2017

Kamers waren oke, we waren op examenreis dus we hadden geen hele hoge verwachtingen. Wel hadden we soms koud water, wat wel matig was. Airco kostte meer en werkte niet fantastisch goed, want die zat alleen in de slaapkamer. De andere twee bedden die in de woonkamer stonden konden hier dus niet gebruik van maken.

Wel fijn dat het een beetje ver van de strip was, dus als je ook echt wilde slapen had je geen last van de mensen die de nacht doortrokken.

perfect

ronbear010
7-1-2017

Zijn eenvoudige maar zeer nette kamers alles wat je moet hebben is er goed bed enz vriendelijk personeel

Heerlijk verblijf, zeer schone appartementen.

Robert
19-10-2016

Eergisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie op Kreta. Bij aankomst (23.30u) zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. We hadden een 2 kamer appartement in het hoofdgebouw (net achter de receptie). Het appartement was Erg schoon en zag er goed onderhouden uit. Het nadeel is wel dat het Erg gehorig is. Om de andere dag worden de appartementen schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het is een klein (+/- 70 app.) complex en mede daardoor gezellig. Bij de pool-bar kun je terecht voor een hapje (snacks), drankje en allerlei informatie. Het zwembad is niet erg groot en niet verwarmd. Het zandstrand is heerlijk om te genieten van de zon en de zee. Er zijn voldoende ligbedden/parasols (op het strand tegen betaling). De Wi-Fi (2 euro/dag) werkt goed over het hele complex, maar is niet erg snel. Vooraf een aantal keren per mail contact met het complex gehad. Dat verliep erg soepel in goed Engels. Als je een auto wilt huren is verhuurder een aanrader. Goede service en kan eventueel via het appartementencomplex geboekt worden. Ze hebben alleen niet veel auto's, dus wees op tijd met reserveren.

We hebben er een heerlijke tijd gehad.

Het personeel is geweldig. Heel aardig en behulpzaam (bedankt!). Wij kregen na contact te hebben gehad voor de reis onze voorkeur qua kamer, die was fantastisch. Overlast van lawaai hadden wij (in september) niet. Verwacht geen strand voor de deur, het zijn rotsen maar je kan er goed zwemmen en het ziet er prachtig uit. Zwembad is klein maar fijn en met de poolbar erbij is het heerlijk vertoeven.

Wij gaven elke dag een beetje fooi aan de schoonmaakster, wat een lief mens. Ga regelmatig een drankje doen doen bij de bar, wordt erg gewaardeerd en het is altijd gezellig. Door de vele vaste gasten daar kom je ook nog eens wat over de omgeving te weten, zoals het autoverhuurbedrijf vlakbij welke wij nu ook kunnen aanraden; beste prijs én service.

Je loopt in een klein half uur naar de haven van Chersonissos, waar je rond 12 uur zonder vooraf reserveren zo een boottocht kan boeken. De vele winkels en restaurants vind je al op 5 minuten loopafstand. Aan de andere kant is Star Beach zo'n 10 minuten lopen, maar eigenlijk was dat niet zo speciaal. Wij hadden meer verwacht, maar het is gewoon een resort.

De locatie is eigenlijk perfect als je ervan houdt om erop uit te gaan, maar wel overal dichtbij wil zitten. Heerlijke tijd gehad!

Erg leuk, en top locatie

Kuster
27-2-2016

Ik ben met een vriendin hier geweest in de studio. De studio viel ons gezien de ruimte en schoonmaak best tegen maar dit was niet tot last.

Helaas was er bij ons wel iets uit de kamer verdwenen (nep parfum die we daar gekocht hadden) maar aangezien de eigenaresse deed schoonmaken en wij geen bewijs hadden hebben we er niks van gezegd.

Buiten dit om was het een top locatie (voor jongeren) precies in het midden van Starbeach en het centrum met een eigen zwembad.

Heerlijk thuis komen

ronald
4-2-2016

Heerlijk thuis komen daar we komen er al 15 jaar

Eenvoudige maar schone appartementen alles wat je nodig heb is er .

Lieve en vriendelijke mensen je voelt je er gelijk thuis .

Leuk zwembad achter zwembad gelijk de zee vlakbij het centrum.

super locatie

henk lonink
12-1-2016

Appartement dichtbij zee en het zwembad aan zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Akrogiali in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Akrogiali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.