Hotel Adonis

5 reviews over Hotel Adonis in het Nederlands

niet echt geweldig

piet
16-8-2011

wij vonden het niet echt een super hotel kamer was niet echt netjes en de bedden waren volgens mij al beslapen

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Super!! Zeeer aardige eigenaars!!

BassieNal
20-8-2009

Als je gewoon relax bent, zijn de eigenaren dat ook. En doen/regelen ze alles voor je! Is klein hotelletje, maar top als je met een paar man bent..ook zekr qua ligging! Precies tussen Starbeach en de uitgaansgelegenheden in!Verder.. kamer is niet Huge..maaar met airco en mooi balkon..dus top!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Ideaal voor feestende jongeren

Peter
18-8-2009

Adonis heeft voor iedereen die een feestvakantie wil houden een perfecte ligging. Starbeach op 15 min lopen en de uitgaansgelegenheden (Slam Cafe, Bio Bio, Matrix) op ruim 5 min. De ingang ligt in een zijstraat van de hoofdstraat naar de boulevard (met stukje strand). Pinnen kan tegenover het hotel, internetten op zo'n 50m en een echte supermarkt zit op een paar minuutjes lopen. De kamers zijn erg ouderwets en klein, maar voorzien van een kluisje (bij ons gratis) en airco (30 euro voor 10 dagen). Badkamer is voorzien van toilet, wastafel en douche (zonder kabine of gordijn). Het hotel wordt gerund door een erg aardig stel op leeftijd. Schoonmaken was bij ons ongeveer om de dag en daarbij werden soms de handdoeken verschoond. Bedden lagen erg goed en de kamer is (zoals gezegd) vrijwel geluidsdicht te maken, wat het lawaai van de hoofdstraat perfect tegenhoudt! Kortom: dit hotel is voor een gezin of stelletje wat beperkt, maar voor een groep feestende jongeren echt ideaal!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

2008

Simpel hotel met heel aardig personeel

gerard
17-7-2008

Simpel hotel met heel aardig personeel. Ligging is echt top 50 meter van het strand en voor de deur al de eerste kroegen. verwacht geen mega luxe maar er zijn goede bedden en een normale douche.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 17 2008 10:11:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Persoonlijk en betrokken hotel, aardige eigenaars

Celien
7-9-2007

Persoonlijk en betrokken hotel, aardige eigenaars. Kamers niet groot en redelijk gedateerd, maar bevatten alles wat nodig is (airco, kasten, etc). Ligging is perfect, vlakbij strandjes (ong. 50m), restaurantjes, winkels en uitgaanscentrum. Omgeving hotel is druk, maar hotel zelf is heel rustig, goed geïsoleerd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• AdresHERSONISSOS CRETE,GREECE 70014(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adonis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.