Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Adams appartementen in Chersonissos biedt een comfortabel verblijf. Aan het zwembad zijn genoeg bedjes voor de gasten en kun je een snack krijgen bij de poolbar. Je wordt regelmatig voorzien van schone handdoeken en lakens. Het complex is op loopafstand van het strand en het centrum van Chersonissos. Hier vind je leuke uitgaansgelegenheden.

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Adams voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

211 Reviews over Adams

• 1Bart02-10-2022

Spijt van boeking adams appartement

Door gelegen matrassen en vieze vloeren.. Het appartement is zeker voor oudere mensen niet makkelijk bereikbaar gezien deze aan een stijgende helling ligt... De lakens en handdoeken worden hier 1x per week verschoond... Mijn 14 daagse vakantie heb ik om laten boeken na 6 nachten vreselijk geslapen te hebben op 3 verschillende matrassen 🤮... Gelukkig kreeg ik via corendon een ander appartement aangeboden waarna ik een fantastische vakantie heb gehad... Voor mij zal adams appartement in mijn geheugen blijven staan als mijn vreselijkste ervaring met een boeking voor een vakantie!!!

• 1Natuur
  • 3jonny strockmeijer03-08-2022

Jongeren hol.

Een drama, kamer oud vies en smerig Er waren nog twee gezinnen , de rest allemaal jeugd van 16 tot 23. Wat een lawaai overlast en gezuip , drugs en agressie. Jongeren zijn helemaal van God los. Enigste plus punt was George de barman. Hij probeerde van alles me de beveiliger , Adonis , maar was geen eer aan te halen........

• 2Natuur
  • 8Richard nieuwenhuis06-09-2021

In 1 woord het was weer super gezellig

Het verblijf is goed te doen en vooral voor het geld wat je betaalt Alles is een beetje gedateerd maar als het goed is word er dit jaar verboud We komen hier nu 3 jaar en ik kan zeggen het is 1 en al gezelligheid voor het bar personeel is super aardig en willen alles voor je doen Ik zeg tot volgend jaar

• 7Ilse24-08-2021

Gezellige accommodatie voor jongeren

Wij hebben begin augustus 12 hele leuke dagen gehad in adams. We vonden het eerst erg spannend waar we terecht kwamen door al de negatieve reviews, maar dit bleek enorm mee te vallen. Adams is misschien verre van luxe, maar voor jongeren of volwassenen die nog geen afscheid kunnen nemen van het feestgedruis is dit top! De kamers hebben alles wat je nodig hebt, al is het 's nachts wel erg gehorig. Ook rond het zwembad en de bar met aardige barmannen is het overdag erg gezellig met Hollandse muziek. Het is misschien een eindje lopen naar het strand, maar met een flesje water onderweg red je dit wel. De winkel zit op 5 minuten lopen, erg handig. 's Avonds gingen wij meestal met de taxi naar de strip van Chersonissos, dit was te ver om te lopen. Gelukkig zijn de taxi's daar over het algemeen niet duur (gemiddeld 8 euro). Kortom, als je een leuke vakantie wilt hebben en niet veel eisend bent, is Adams perfect!

• 1Angela13-10-2019

Dit is niet wat je wilt op je vakantie

Vergane glorie. Nee dit nooit meer.

• 1Vakantieliefhebber10-10-2019

Nooit meer !

Gekozen voor een simpel appartement met eet en drink gelegenheid .mijn mening is dat het gerust sober ingericht mag zijn maar hier was alles ronduit smérig!alles waar je óp,onder of achter keek was zo smerig dat kan niet van een maand zijn .Of iets nu 1, 2of 5 * is dan verwacht ik minstens dat het schoon is .tot mijn schrik ontdekte ik dat de hele kamer muur onder de schimmel zat !niet alleen bij mijn appartement maar ook van andere mensen .nu begrijp ik niet goed waar de mensen van de reviews met super schone kamers gezeten hebben ?ik ga hier zeker nooit meer heen .er zijn veel betere appartementen voor een schappelijke prijs .

• 1Opa07-10-2019

Smerige slecht onderhouden bende

Absoluut een afrader. Hier met mijn vrouw geweest en echt je weet niet wat je meemaakt. Ten 1ste, wat een vieze bende, overal op de kamers schimmel en niet zo'n beetje ook. Ook de voegen van het zwembad zijn gewoon zwart van de schimmel(ik heb foto's van 6 jaar geleden gezien en toen waren de voegen netjes grijs) Er wordt nul onderhoud gedaan.

Maar het gekste komt nog. Touroperator verkoopt dit met de aanwezigheid van een bar en gelegenheid om eten (kleine kaart) te bestellen. Totdat de eigenaar besluit om de eetgelegenheid en de bar te sluiten terwijl alle appartementen vol zaten. Toen wij de touroperator daarover aanspraken kregen we te horen dat de eigenaar dat mag doen. WAIT WUT??? Ik weet niet, maar je verkoopt dit aan je klanten MET, en niet MISSCHIEN. De eigenaar was op dat moment zo op zijn pikkie getrapt dat hij helemaal over de rooie ging en dreigende taal sprak. Vieze mensen die schrijven dat het netjes is..bahbah

• 7Peet29-09-2019

Prima!

Prima verblijf. Prijs kwaliteit verhouding prima. Verwacht geen luxe voor deze prijs. Handdoeken 2x in de week verwisselen. Zwembad en poolnacht prima. Bed heerlijk. Badkamer voor Griekse begrip ook prima. Medewerkers super vriendelijk. Er lopen paar katten rond en ik hoop dat deze in de winter ook gevoerd worden en wellicht een idee om deze te steriliseren. Maak een katten voer plaats dan is dat duidelijk. Wordt op meer accomodaties gedaan en is voor mens en dier een prachtige oplossing!

• 7Mar18-09-2019

Heerlijk!

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar voor de rest een top plek om vakantie te vieren. Zwembad en poolbar maken alles goed. Ook het eten ( kleine kaart) en tot 18 uur, is dik voor mekaar. Behulpzame mensen en een plek net buiten de drukte van Chersonisos. Nu 2 keer geweest en ga ook gewoon voor de derde keer.

• 2Fred Bertentzen02-09-2019

Nooit weer

Slechte hygiëne, appartementen innzeer slechte staat oud en smerig. Meerdere mensen van de groep ziek en overgeven. Bar personeel was wel aardig en die probeerde het nog vrolijk te maken. Heel chersonissos oud en rampzalig

Appartement Adams info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ag. Konstantinou 90, 70014