Appartement Adams

• 5.1Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Adams appartementen in Chersonissos biedt een comfortabel verblijf. Aan het zwembad zijn genoeg bedjes voor de gasten en kun je een snack krijgen bij de poolbar. Je wordt regelmatig voorzien van schone handdoeken en lakens. Het complex is op loopafstand van het strand en het centrum van Chersonissos. Hier vind je leuke uitgaansgelegenheden.

214 reviews over Appartement Adams

• 1Angela13-10-2019

Dit is niet wat je wilt op je vakantie

Vergane glorie. Nee dit nooit meer.

• 1Vakantieliefhebber10-10-2019

Nooit meer !

Gekozen voor een simpel appartement met eet en drink gelegenheid .mijn mening is dat het gerust sober ingericht mag zijn maar hier was alles ronduit smérig!alles waar je óp,onder of achter keek was zo smerig dat kan niet van een maand zijn .Of iets nu 1, 2of 5 * is dan verwacht ik minstens dat het schoon is .tot mijn schrik ontdekte ik dat de hele kamer muur onder de schimmel zat !niet alleen bij mijn appartement maar ook van andere mensen .nu begrijp ik niet goed waar de mensen van de reviews met super schone kamers gezeten hebben ?ik ga hier zeker nooit meer heen .er zijn veel betere appartementen voor een schappelijke prijs .

Alleenreizend

• 1Opa07-10-2019

Smerige slecht onderhouden bende

Absoluut een afrader. Hier met mijn vrouw geweest en echt je weet niet wat je meemaakt. Ten 1ste, wat een vieze bende, overal op de kamers schimmel en niet zo'n beetje ook. Ook de voegen van het zwembad zijn gewoon zwart van de schimmel(ik heb foto's van 6 jaar geleden gezien en toen waren de voegen netjes grijs) Er wordt nul onderhoud gedaan.

Maar het gekste komt nog. Touroperator verkoopt dit met de aanwezigheid van een bar en gelegenheid om eten (kleine kaart) te bestellen. Totdat de eigenaar besluit om de eetgelegenheid en de bar te sluiten terwijl alle appartementen vol zaten. Toen wij de touroperator daarover aanspraken kregen we te horen dat de eigenaar dat mag doen. WAIT WUT??? Ik weet niet, maar je verkoopt dit aan je klanten MET, en niet MISSCHIEN. De eigenaar was op dat moment zo op zijn pikkie getrapt dat hij helemaal over de rooie ging en dreigende taal sprak. Vieze mensen die schrijven dat het netjes is..bahbah

• 7Peet29-09-2019

Prima!

Prima verblijf. Prijs kwaliteit verhouding prima. Verwacht geen luxe voor deze prijs. Handdoeken 2x in de week verwisselen. Zwembad en poolnacht prima. Bed heerlijk. Badkamer voor Griekse begrip ook prima. Medewerkers super vriendelijk. Er lopen paar katten rond en ik hoop dat deze in de winter ook gevoerd worden en wellicht een idee om deze te steriliseren. Maak een katten voer plaats dan is dat duidelijk. Wordt op meer accomodaties gedaan en is voor mens en dier een prachtige oplossing!

• 7Mar18-09-2019

Heerlijk!

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar voor de rest een top plek om vakantie te vieren. Zwembad en poolbar maken alles goed. Ook het eten ( kleine kaart) en tot 18 uur, is dik voor mekaar. Behulpzame mensen en een plek net buiten de drukte van Chersonisos. Nu 2 keer geweest en ga ook gewoon voor de derde keer.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2Fred Bertentzen02-09-2019

Nooit weer

Slechte hygiëne, appartementen innzeer slechte staat oud en smerig. Meerdere mensen van de groep ziek en overgeven. Bar personeel was wel aardig en die probeerde het nog vrolijk te maken. Heel chersonissos oud en rampzalig

• 5Iris29-08-2019

Stroomt niet over van luxe

Kakkerlak in de douche, airco water van de bovenburen klettert 24/7 op het balkon, prullenbakken worden niet geleegd, bloed op de ‘schone’ handdoeken, slaapkamer niet verduistert en kapotte tafel op terras, maar de matrassen en airco zijn wel oké.

• 9Maaike20-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie bungalows met prima keukens en badkamers. Eten bij het zwembad was ideaal. Loopafstand van het strand. Taxi maar het centrum kwam Altijd en was maar 5 euro

• 8Louise08-07-2019

Super !!

Het appartement is niet luxe ,maar je hebt alles wat je nodig hebt! Daarin tegen is het personeel super vriendelijk en gezellig, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken!

Met oudere kinderen

• 10Tess Franken02-06-2019

Super!

Wij komen al een paar jaar in Adams, dit jaar voor het eerst met de kinderen van 5 en 8 jaar. Onze oudste heeft autisme en heeft speciale zorg nodig. Dit wist het personeel voordat wij kwamen. We hebben maar 1 woord voor onze vakantie, WAUW! Personeel had zich van te voren in laten lichten wat autisme in hield en haalden alles uit de kast om het voor ons en de kids een geweldige tijd te maken. Wij waren al super tevreden maar nu nog een tandje meer. Het is misschien niet luxe maar dat maakt het team ruimschoots goed, door hun gastvrijheid. Wij komen zeker weer terug !

Met jonge kinderen

26 tips over Appartement Adams

• Marianne, 24-06-2014

Alhoewel de accommodatie voor ons een teleurstelling was , is Kreta dit zeer beslist niet. We hebben heerlijk gegeten in Piskopiano bij Lichnos . en Veggera . Een bezoekje echt waard. We hebben ook een heerlijke dag gehad met De Hollandse Jeepsafari, dat Is een echte aanrader. We hebben Kreta op zijn mooist gezien!.

• Mario_Natasha, 10-03-2014

David Vegera in Piskopiano en Nikos in Kouloutoufari, daar moet je zeker gegeten hebben!

• Cindy, 25-07-2014

Scooter huren om de buurt te verkennen, prachtig eiland! Huur de scooter wel via de reisorganisatie.

18 vragen over Appartement Adams

• Kim Jansen, 20-07-2018

Ik vroeg me af of er handdoeken aanwezig zijn of dat je die zelf mee moet nemen.

• Louise, 25-08-2017

Bar open?

Vanaf wanneer is de bar open? Wij zijn van plan om eind april, begin mei 2018 te gaan en dan zou het wel prettig zijn om daar een hapje en/of drankje te nuttigen

• Doris, 09-07-2017

locatie

Hallo, wij hebben geboekt bij Adams, maar komen nu niet precies achter de locatie, op google maps ligt het aan de boulevaard (dit is ook tegen ons gezegt) maar op sites van reisbureau's zie ik een andere locatie. kan iemand hier meer over vertellen?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand50 m

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresAg. Konstantinou 90 70014(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website