Appartement Villa Dora (in Platanias)

Appartement
Appartement Villa Dora (in Platanias)

49 reviews over Appartement Villa Dora (in Platanias) in het Nederlands

Grandioos

Harold
4-6-2018

Echt een "secret" plekje. Rust, vriendelijkheid, gastvrijheid en heerlijk eten . . Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie. Winkelstraat op 100 meter waar alles te vinden is

Geweldig

Willy Bollen
6-10-2017

Leuk complex vlakbij strand winkels pin bushalte.De mensen die dit complex runnen zijn zo met hart en ziel met deze locatie bezig.het is er schoon verzorgd altijd even hartelijk.Het restaurant altijd zulk lekker eten.Wij zijn er nu een paar keer geweest en komen zeker weer terug!!!!!!

Mooi gelegen appartement aan zee

Fam. Huls
19-8-2017

Dagelijkse schoonmaak, prima (aan zee) restaurant bij appartement , rustig gelegen en toch op steenworp van gezellig drukke straat. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een gezellige plaatsje!

Leo
11-7-2017

We zijn net terug,de kamer was ietsjes onder de begane grond, de laatste trouwens, nr 36,maar viel het niet tegen. Het was altijd lekker koel,de airco hebben we er niet gebruikt.Het was elke dag mooi opgeruimd :de schone hand &bad doeken .

Direct aan de strand,de ligbedjes 3 Euro per stuk,te dicht bij elkaar..Maar 20 m.verderop een mooie zandstrand en er betaal je 4 Euro pp.

Heleboel restaurantjes,een paar supermarkten in de buurt,waar verse broodjes, water en vers fruit kan je halen )

Dus voor de herhaling zeker vatbaar! !!

fijne plek!

Jacqueline
10-5-2017

Fijne mensen en uitstekende ligging! Het geheel wordt prima schoon gehouden en de tuin ziet er tip top uit.Tussen het strand en de hoofdweg(met veel vertier) in, met weinig tot geen verkeer omdat de meeste van deze straatje doodlopend zijn dus goede nachtrust gegarandeerd. Het restaurant serveert goede gerechten. Het enige is dat het strand hier wat smal is maar 50 meter verderop is hij breder. Op de hoek van de straat is een kleine supermarkt(50 meter).

Oude reviews (archief)

Geweldig

Willy Bollen
7-10-2016

Locatie was super, zelfs het harde bed werd opgelost (:Vlakbij strand en winkels. heel schoon en zulke aardige mensen.al was het nog zo druk met lunch tijd ze bleven vriendelijk tegen iedereen.Ook voor de bezienswaardigheden hebben ze allerlei tips.je voelde je erg welkom!!!! Dit was voor ons de 1e keer hier maar we gaan zeker terug!!!!bedjes wat dicht bij elkaar en we hebben 'n aantal mensen zien vallen over de betonplaten die er lagen.Misschien 'n idee om 'n waarschuwing te plaatsen???

Klein Paradijsje

Vonk
2-9-2016

Wij hebben echt genoten van onze vakantie in Villa Dora.

Het is er echt super schoon !!!

Ons app was groot en gezellig ingericht.

( keukenspullen en servies weinig zoals gebruikelijk is in griekenland)

Om de dag schone handdoeken en lakens.

Personeel en de familie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is super, meteen aan het strand, heel veel barretjes en winkeltjes en een bushalte op 200 meter.

App complex echter in zijstraatje en daardoor een klein paradijsje vol rust.

Enige minpuntjes zijn dat de strandbedjes op het strand allemaal erg dicht op elkaar staan.

En dat het meteen voor het app gevaarlijk is de zee in te gaan ivm stenen en rotsplateaus.

Maar 50 meter naar links is het opgespoten met zand en kun je er zo in. Tevens overdag strandwachtbaanwezig.

Strandbedjes bij carpe diem 5 euro voor 2 + parasol.

Naastgelegen zijn de bedjes en parasol 6 euro.

Helemaal links bij het opgespoten strand zijn ze 8 euro voor 2 bedjes en parasol.

Eten bij hun eigen restaurant Carpe Diem is goed.... vooral de moussaka erg lekker.

Met de bus naar chania is 2,10 pp voor een enkeltje.

(Hele leuke stad )

super locatie

Limburg
23-8-2015

Appartement erg simpel maar alles wat je nodig hebt is er, word goed schoongehouden, mensen van het appartement zijn ontzettend aardig werden heel hartelijk ontvangen en konden met alle vragen terecht, hielpen ons ook helemaal met de bus tijden heel fijn!

Het heeft een perfecte ligging aan zee, dat vonden wij erg gemakkelijk! Bedjes wel tegen betaling maar niet duur!

In de omgeving genoeg tentjes om lekker te eten , winkeltjes ook leuk maar veel van hetzelfde

Naar de stad chania met de bus €2 p.p niet duur dus, maar wel erg gezellig mooi en leuk!

Je kunt een excursie boeken om naar elafonisi te gaan maar met de normale bus gaat het net zo snel maar veel goedkoper €18 ongeveer p.p retour!

Wij vonden het een super vakantie en willen hier zeker nog een keer naar terug!

Locatie en appartement helemaal top!

Joey en Margo
17-8-2015

De locatie is geweldig het ligt in feite precies tussen Platanias en Agia Marina. Platanias is heel gezellig zeker 's avonds waar dan een heel aantal kroegjes en barretjes zíjn om een cocktail of een biertje te drinken. Voor een cocktail betaal je tussen de 6 en 9 euro en een halve liter bier 3,50 tot 5 euro. Uitermate gezellige plekjes om lekker te zitten.

De vriendelijke mensen van villa dora willen graag helpen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het appartement is super schoon de lakens en handdoeken worden vaak verschoond. Leuk voorbeeld van hoe vriendelijk ze waren is dat we met het ov naar Phalasarna gegaan zijn (zeker ook een aanrader) en ze ons graag wilde helpen met de bus tijden te regelen aangezien deze enigszins willekeurig reden. Een andere aanrader om te bezoeken is Chania, super mooie stad zowel de haven als de oude stad zijn geweldig om een keer te bezoeken.

Wij raden iedereen aan om naar dit gezellige hotel te gaan met super locatie!

Zeer vriendelijk!

Roxanne
8-6-2015

Villa Dora is een echt familiebedrijf, de mensen zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het is een wat kleinere complex, maar dat maakt het juist leuk.

Villa Dora ligt precies tussen Agia Marina en Platanias in waardoor je als toerist veel van beide stadjes kunt genieten. Agia Marina beschikt over meer restarantjes dan barretjes en winkeltjes terwijl Platanias meer barretjes en winkeltjes heeft. Of te wel een prima mix voor de toerist!

Villa Dora ligt direct aan het strand en heeft haar eigen strandbedjes. De strandbedjes zijn niet gratis maar kosten € 5,00 voor twee standbedjes en één parasol. Het is geen zandstrand waardoor het soms wat moeilijker maakt om in het water te komen maar een paar meter verderop kun je zien dat het gemakkelijker gaat!

Het appartement wat je krijgt is ruim en goed opgesteld. Vergeet niet als je naar Villa Dora afreist je eigen handdoek en theedoek mee te nemen! Deze krijg je namelijk niet.. dit maakt het soms een avontuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Dora (in Platanias) in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Dora (in Platanias) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Dora (in Platanias) scoort een 9 uit 10 op basis van 60 reviews.