Appartement Villa Dora (in Platanias)

Appartement
Appartement Villa Dora (in Platanias)

52 reviews over Appartement Villa Dora (in Platanias) in het Nederlands

werkelijk een geweldige ontvangst, verblijf was to

lilian kamps
23-8-2018

mooi schoon appartement, 2 zitjes . 10 mrt van het zwembad. 30 mtr vanaf het heel goede restaurant, 50 mtr vanaf de zee. Geweldige familie die alles beheert. Hier gaan we vast nogmaals heen.

Fantastisch !

Ton
16-8-2018

Kon geen min punten ontdekken, was allemaal perfect.

Restaurant is een aanrader (Carpe Diem).

In een woord fantastisch.

Zeker een aanrader!!!

Reijnders
2-8-2018

"Thank you for the fireworks, Maria!"

Onze vakantie was geweldig! Zeker dankzij Dora en Maria, dochters die dit appartementencomplex én restaurant runnen.

Zeer vriendelijk, altijd bereid om te vragen hoe de dag was geweest en om informatie te geven over het eiland/een uitstapje/een gerecht.

Ons appartement was zeer groot (nr. 25), dichtbij het zwembad en via het restaurant liepen we zo de zee in.

Heel rustig complex, winkelstraat met links Agia Marina en rechts Platanias, met winkelstraten om de hoek.

Geen aandachtspunten, alleen maar tóp!

11 dagen een auto gehuurd, zelf naar alles toegereden (o.a. Elafonissi, Falassarna, Ravdoucha (om te snorkelen), Kissamos, Imbros).

Grandioos

Harold
4-6-2018

Echt een "secret" plekje. Rust, vriendelijkheid, gastvrijheid en heerlijk eten . . Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie. Winkelstraat op 100 meter waar alles te vinden is

Geweldig

Willy Bollen
6-10-2017

Leuk complex vlakbij strand winkels pin bushalte.De mensen die dit complex runnen zijn zo met hart en ziel met deze locatie bezig.het is er schoon verzorgd altijd even hartelijk.Het restaurant altijd zulk lekker eten.Wij zijn er nu een paar keer geweest en komen zeker weer terug!!!!!!

Mooi gelegen appartement aan zee

Fam. Huls
19-8-2017

Dagelijkse schoonmaak, prima (aan zee) restaurant bij appartement , rustig gelegen en toch op steenworp van gezellig drukke straat. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een gezellige plaatsje!

Leo
11-7-2017

We zijn net terug,de kamer was ietsjes onder de begane grond, de laatste trouwens, nr 36,maar viel het niet tegen. Het was altijd lekker koel,de airco hebben we er niet gebruikt.Het was elke dag mooi opgeruimd :de schone hand &bad doeken .

Direct aan de strand,de ligbedjes 3 Euro per stuk,te dicht bij elkaar..Maar 20 m.verderop een mooie zandstrand en er betaal je 4 Euro pp.

Heleboel restaurantjes,een paar supermarkten in de buurt,waar verse broodjes, water en vers fruit kan je halen )

Dus voor de herhaling zeker vatbaar! !!

fijne plek!

Jacqueline
10-5-2017

Fijne mensen en uitstekende ligging! Het geheel wordt prima schoon gehouden en de tuin ziet er tip top uit.Tussen het strand en de hoofdweg(met veel vertier) in, met weinig tot geen verkeer omdat de meeste van deze straatje doodlopend zijn dus goede nachtrust gegarandeerd. Het restaurant serveert goede gerechten. Het enige is dat het strand hier wat smal is maar 50 meter verderop is hij breder. Op de hoek van de straat is een kleine supermarkt(50 meter).

Geweldig

Willy Bollen
7-10-2016

Locatie was super, zelfs het harde bed werd opgelost (:Vlakbij strand en winkels. heel schoon en zulke aardige mensen.al was het nog zo druk met lunch tijd ze bleven vriendelijk tegen iedereen.Ook voor de bezienswaardigheden hebben ze allerlei tips.je voelde je erg welkom!!!! Dit was voor ons de 1e keer hier maar we gaan zeker terug!!!!bedjes wat dicht bij elkaar en we hebben 'n aantal mensen zien vallen over de betonplaten die er lagen.Misschien 'n idee om 'n waarschuwing te plaatsen???

Klein Paradijsje

Vonk
2-9-2016

Wij hebben echt genoten van onze vakantie in Villa Dora.

Het is er echt super schoon !!!

Ons app was groot en gezellig ingericht.

( keukenspullen en servies weinig zoals gebruikelijk is in griekenland)

Om de dag schone handdoeken en lakens.

Personeel en de familie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is super, meteen aan het strand, heel veel barretjes en winkeltjes en een bushalte op 200 meter.

App complex echter in zijstraatje en daardoor een klein paradijsje vol rust.

Enige minpuntjes zijn dat de strandbedjes op het strand allemaal erg dicht op elkaar staan.

En dat het meteen voor het app gevaarlijk is de zee in te gaan ivm stenen en rotsplateaus.

Maar 50 meter naar links is het opgespoten met zand en kun je er zo in. Tevens overdag strandwachtbaanwezig.

Strandbedjes bij carpe diem 5 euro voor 2 + parasol.

Naastgelegen zijn de bedjes en parasol 6 euro.

Helemaal links bij het opgespoten strand zijn ze 8 euro voor 2 bedjes en parasol.

Eten bij hun eigen restaurant Carpe Diem is goed.... vooral de moussaka erg lekker.

Met de bus naar chania is 2,10 pp voor een enkeltje.

(Hele leuke stad )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Dora (in Platanias) in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Dora (in Platanias) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.