Hotel Sirios Village

• Sauna

73 reviews over Hotel Sirios Village

• 9Marie-Christine09-10-2017

zeker voor herhaling vatbaar

prima hotel met fantastisch zwembadencomplex, tuin en faciliteiten. Kamers in bungalowvorm waardoor het zeer rustig was in het resort. Kamers netjes met een goede badkamer. De zee was zeer dichtbij en gemakkelijk te bereiken via een leuk weggetje tussen het groen. Het eten in het restaurant was gewoonweg uitmuntend: zeer gevarieerd ook voor vegetariërs, heel lekker bereid met een enorme keuze. Het personeel zowel het kamerpersoneel, het personeel aan de receptie, het personeel in het restaurant en zeker het personeel in de poolbar waren zeer beleefd en zeer vriendelijk. Alles werd zeer netjes onderhouden, zelfs de zwembaden werden elke avond gestofzuigd. Een heel kindvriendelijk complex waar ook de iets oudere vakantieganger zich heel goed kan amuseren. De animatie was iets beperkt maar was niettemin zeer goed. We hebben ons heel goed geamuseerd en kunnen met volle vertrouwen dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6Thomas08-10-2017

Nooit Meer

Wij zijn een koppel dat zeer regelmatig reist, zowel binnen als buiten Europa. Wij hadden vrij last minute dit 4 sterrenhotel geboekt en daarbij voor een superior room gekozen. Echter bij aankomst op de kamer was het meteen duidelijk dat een superior room in dit hotel niks te maken heeft met superior. Het was eerder een standaardkamer die hier en daar een likje verf had gekregen. De matrassen waren totaal versleten, je lag echt in een deuk met de nodige rugpijn tot gevolg. De douchecabine was zeer klein (60x60cm) en lekte ook waardoor de badkamer telkens onder water kwam te staan. Dat een safe op de kamer anno 2017 niet gratis is, gaat er bij mij ook niet in. De foto's van de kamer op de touroperator website zijn niet representatief. De kwaliteit van het eten was ondermaats, aan de open keuken werd er telkens maar 1 of 2 gerechten vers bereid, de rest ligt in bakken aan het buffet. Wij hebben in het verleden nog al all-ins genomen in zowel Spanje, Griekenland en Turkije, maar deze was echt het slechtst van allemaal. Het eten was smaakloos, uitgedroogd en eentonig. De desserts hadden alle kleuren van de regenboog en smaakte heel chemisch. Je kan geen vers geperst sinaasappelsap verwachten in een 4 sterrenhotel, maar op z'n minst toch echt fruitsap uit een brik (bv Minute Maid). Hier was het gewoon water vermengd met sinaasappel-smaakmakers. Het enige positieve waren het brood en de slaatjes omdat je daar ook bijna niks verkeerd mee kan doen. We waren blij als we tijdens een uitstap eens iets deftig konden eten. Verder heeft het hotel wel goede wifi en is het overal wel proper. Op ongeveer 500m heb je een bushalte waar je de bus naar Chania stad kan nemen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9fezojke11-08-2017

SUPER

16X op KRETA waarvan 4x in "SIRIOS VILAGE" eerste maal in 1998 ,super goed hotel met vriendelijke bediening ik ben er niets tekort gekomen en de verrassing op het einde van mijn verblijf een waardevol geschenkje. "TOP" 2000,2002 en 2006 ook hier verbleven.

Alleen gereisd in september 2015

• 7Claus haeghens25-08-2015

Valt mee

Leuk,opgesteld complex, geen hotelgangen maar een soort van huisjes, hier met man en zoon van 10 voor 10 dagen. Weinig of geen animatie in de avond, eten s'avonds niet oké!!!!! Straatje dichtbij maar weinig te beleven, dus auto voor 7dagen gehuurd zodat we vaak naar Chania stad konden, is onze 3e maal in Chania. Zoon slaapt in zetelbed, maar maakt veel metaalgeluid, evenals de frigo en airco! Lagen langs drukke straatkant en dus best wel moeilijk in slaap te vallen. All in formule tot 23u, maaltijden zijn vroeg te nuttigen

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9m van katwijk17-01-2014

het was de mooiste vakantie die ik heb gemaakt

vriendelijk personeel schoon,gezellig,een echte aanrader

Gereisd met vrienden in september 2004

• 9hans de vylder16-08-2011

Zeer tevreden

Mega prachtige kamer (appartement met apparte slaapkamer). Mooi complex, geen hoogbouw, leuke bungalowstijl. Deftig ontbijt én avondeten, beetje veel van 't zelfde, maar is dat niet zo in alle hotels. Zeker een plek om te waarderen, al was het maar om zijn uitstekende ligging. Minpunt de drukte aan 't zwembad, maar aangezien wij liever naar het strand gaan was dit geen punt voor ons. Kortom: hier keren we zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Guido03-01-2008

Zeker een aanrader.Al meermaals geweest en altijd met tranen in de ogen naar huis moeten terug keren. 5 km van Chania stad. Regelmatige busdienst 100m van het Hotel.Het eten is voor 80% op zijn Grieks wat ons zeer bevald.En voor de rest, ER GEWOON NAAR TOE GAAN.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9eddy 16-10-2007

reeds meerdere malen daar verbleven en nog geen enkele negatieve ervaring meegemaakt in tegendeel bij aankomst om 01uur s'morgens(1persoon) is er zlfs voor eten gezorgd

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Familie Van Kerkhoven - Cziglenyi14-06-2007

Wij waren in juni 2006 in dit hotel. Over het hotel op zich ben ik absoluut vol lof. Het personeel was echt supervriendelijk. De kamers zijn heel proper. Het buffet is ook gevarieerd. Klein minpuntje ' Er is totaal geen animatie 's avonds ', maar aan de bar leer je uiteraard wel mensen kennen en kom je toch uit op een gezellige avond. Veel Zweden, maar die vallen echt goed mee. Maar buiten het hotel is niets te zien. Je moet echt een wagen huren of de bus nemen. Er zijn ook geen voetpaden voorzien op de baan van het hotel. Wij hadden een buggy mee en dat valt wel tegen. De weg naar het strand is redelijk ver en op een onaangename baan ook. Maar wat het hotel betreft, voor mij 9/10

Gereisd in juni 2007

• 8eddy & josé06-10-2006

reeds 3 x in het hotel verbleven ondertussen is het sanitair vernieuwd , indien je animatie zoekt in dit hotel ben je vereerd wel een rustig ook voor kinderen geschikt hotel het eten is goed en er is een goede variatie zonder dat het bourgondisch wordt veel deense touristen met kinderen komen hier personeel is steeds vriendelijk en behulpzaam zeker meer dan 3* waart

Gereisd met familie in mei 2006

0 tips over Hotel Sirios Village

1 vraag over Hotel Sirios Village

• Jansen3920, 09-10-2017 Rapporteren

Animatie

Is er animatie voor tieners of volwassenen?

Hotel Sirios Village info

• Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Isropa

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Japans, Lunchpakketten, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages